2016-01-22, 14:34
Medlem
Verkar som att bruden fick sig en karmajustering, om man får tro på vad "insatta" i tråden säger
Citera
2016-01-22, 14:54
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 469127
Tjejen är en mobbare och har med 3 tjejer till terroriserat hela klassen. Klassisk wt som sitter hemma och röker med sina föräldrar, dricker och hänger ute.

Hon hoppade på honom, han försvarade sig. Anledningen till att inga barn avbröt var för att alla är trötta på henne! Han är svensk!

haha sug mer kuk din jävla luffare. ''han försvarade sig'' jo verkligen när man slänger runt någon och sen dunkar huvudet i golvet. Du och GM verkar lika tappade och jag hoppas någon sätter en kula i era skallar
Citera
2016-01-22, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engelsmann
Dom var smarta och lärde sig från Armenas Pileckas att inte ingripa om man inte bli mördade (oavsett om det var migrant eller svensk så är det nuförtiden)

Jävla får. sådär tänker bara slavar. Man står som en i mängden och hoppas dom inte väljer ut just en själv. Är det smart? Ja eller ås visar man vart skåpet skall stå direkt din fega jävel.

(haha "migrant")
Citera
2016-01-22, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
haha sug mer kuk din jävla luffare. ''han försvarade sig'' jo verkligen när man slänger runt någon och sen dunkar huvudet i golvet. Du och GM verkar lika tappade och jag hoppas någon sätter en kula i era skallar

Killen är säkerligen lätt efterbliven. sånna brukar bli mobboffer och utstötta ur klassen som nån sade här i tråden han var och som här skulle ta ut all sin igentäppta mobbilska på ett offer. Brukar finnas minst en i varje klass. Ful och fet brukar vara medföljande drag åxå.

Han gjorde helt rätt ändå.
Citera
2016-01-22, 18:20
Medlem
Motanmälan gjord av pojkens mamma.

http://www.skd.se/2016/01/22/motanma...olmisshandeln/

Citat:
Efter misshandeln på Georgshillsskolan i tisdags har den polisanmälde pojkens mamma nu lämnat in en motanmälan.

Det var i tisdags förmiddag som det uppstod bråk på skolan. Enligt den första polisanmälan, som Skånskan redogjorde för i torsdagens tidning, blev en flicka utsatt för ett påhopp av en pojke på skolan.

Citat:
Under fredagen gjordes en ny polisanmälan – denna gång av pojkens mamma.
Den går ut på att även flickan utövade våld mot pojken genom att bland annat kasta ner honom på golvet och in i en vägg.
Flickans version om att hennes huvud dunkades i golvet stämmer inte, enligt pojkens mamma.

– Det finns ingen sanning i det. Han är ingen våldsam person.
Citera
2016-01-23, 01:56
Medlem
Ankan007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Motanmälan gjord av pojkens mamma.

http://www.skd.se/2016/01/22/motanma...olmisshandeln/

Snart kommer det bli krig bland alla wt i Hörby, dvs hela hörby kommer vara inblandat!
Citera
2016-01-23, 11:39
Medlem
Hur blir man mobbad av en 14 årig tjej?
Citera
2016-01-23, 16:54
Varför bryter inge när de ser sådant?! Jävla ynkryggar till män!!! Skärp er för i helvete! Har ni ingen skam i kroppen, eller inget mod?!

Skulle jag se nått dylikt skulle jag misshandla fanskapet till oigenkännlighet, sen klä av honom kläderna, släpa ut honom på skolgården och pissa på honom!
Citera
2016-01-23, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Varför bryter inge när de ser sådant?! Jävla ynkryggar till män!!! Skärp er för i helvete! Har ni ingen skam i kroppen, eller inget mod?!

Skulle jag se nått dylikt skulle jag misshandla fanskapet till oigenkännlighet, sen klä av honom kläderna, släpa ut honom på skolgården och pissa på honom!

Otroligt vuxen och genomtänkt lösning...
Citera
2016-01-23, 23:08
Citat:
Ursprungligen postat av onkologen
Otroligt vuxen och genomtänkt lösning...

Jag överdrev naturligtvis, men han skulle iaf åka på ett par snytingar.

Vad jag än hade gjort med honom för att stoppa skiten så hade det varit betydligt mer vuxet och genomtänkt än att stå och låta en liten tjej bli bli brutalt misshandlad.

Eller du håller inte med om det?!
Citera
2016-01-24, 03:14
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Jag överdrev naturligtvis, men han skulle iaf åka på ett par snytingar.

Vad jag än hade gjort med honom för att stoppa skiten så hade det varit betydligt mer vuxet och genomtänkt än att stå och låta en liten tjej bli bli brutalt misshandlad.

Eller du håller inte med om det?!

Fast nu var det ju tjejen (mobbaren) som började bråka med killen. Hon förtjänade nog det mest troligt. Man kan inte bete sig hur som helst. Ge killen en medalj.
Citera
2016-01-24, 16:00
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Fast nu var det ju tjejen (mobbaren) som började bråka med killen. Hon förtjänade nog det mest troligt. Man kan inte bete sig hur som helst. Ge killen en medalj.

En liten flicka förtjänar inte att bli brutalt misshandlad av en man för att hon mobbar din äckliga jävla spya till avkomma!

Du verkar vara en ynkrygg av naturen, och tycker du verkligen det är du inte mer värd än en smutsig gris!

Jävla fnask!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in