2016-01-21, 14:50
Medlem
Tjejen är en mobbare och har med 3 tjejer till terroriserat hela klassen. Klassisk wt som sitter hemma och röker med sina föräldrar, dricker och hänger ute.

Hon hoppade på honom, han försvarade sig. Anledningen till att inga barn avbröt var för att alla är trötta på henne! Han är svensk!
Citera
2016-01-21, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2tusen
Graden av våd som gm använde tyder på att han var stark och med krafter motsvarande en vuxen man.

Själbevarelsesdrift och rädsla är väl en rimlig förklaring på att de inte grep in.

Ett ensamkommande "barn" som egentligen är i 20, 30 års åldern. De andra 14 åriga eleverna hade såklart inte någon chans hos en redan fullvuxen man.
Citera
2016-01-21, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 469127
Tjejen är en mobbare och har med 3 tjejer till terroriserat hela klassen. Klassisk wt som sitter hemma och röker med sina föräldrar, dricker och hänger ute.

Hon hoppade på honom, han försvarade sig. Anledningen till att inga barn avbröt var för att alla är trötta på henne! Han är svensk!

Ah, precis som när Arminas Pileckas blev nedhuggen då...
Citera
2016-01-21, 15:09
Medlem
Citat:

Om du sitter inne med dom uppgifterna borde du ju kunna komma fram med en identitet?

Eller gissar du bara?
Citera
2016-01-21, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Om du sitter inne med dom uppgifterna borde du ju kunna komma fram med en identitet?

Eller gissar du bara?

Du känner inte att det är fel att namnge två fjortonåringar? Jag är insatt då mitt barn går i samma klass.

Det var fel att det gick till handgripligheter men det finns en förklaring. Tjejen var fysisk först genom att dra honom i nacke och kläder. Han fällde henne. Han har inte dunkat hennes huvud i golvet 5 gånger.
Citera
2016-01-21, 16:25
Medlem
Banditqueeens avatar
Jag vet vem tjejen ifråga är, hon har mobbat folk och förtjänar minsta lilla.
Citera
2016-01-21, 16:35
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Du känner inte att det är fel att namnge två fjortonåringar? Jag är insatt då mitt barn går i samma klass.

Det var fel att det gick till handgripligheter men det finns en förklaring. Tjejen var fysisk först genom att dra honom i nacke och kläder. Han fällde henne. Han har inte dunkat hennes huvud i golvet 5 gånger.

Tycker du att hans reaktion var i proportion till att hon "[drog] honom i nacke och kläder"? Bestod den enbart av att "han fällde henne"?
Citera
2016-01-21, 17:02
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Tycker du att hans reaktion var i proportion till att hon "[drog] honom i nacke och kläder"? Bestod den enbart av att "han fällde henne"?
Spontant tycker jag skolan borde gjort en polisanmälan. Känns som nåt är skumt i den här soppan.
Citera
2016-01-21, 18:00
Medlem
JDAMs avatar
Citat:

Källa på det

Att migranter från mellanöstern slår och tafsar samt spottar på kvinnor ligger i en islamsk hat kultur mot västerländska kvinnor.
Citera
2016-01-21, 18:09
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:

Nå, av din posthistorik så kan man se att du inte "trollar" så jag väljer att tro på beskrivningen. Det verkar dock vara en ganska stökig skola det där.
Citera
2016-01-21, 18:23
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:

Alltid dessa lågpostare som " vet", vänstertrollen är sig lika.
Citera
2016-01-21, 18:26
Medlem
Citat:

Enligt skånska dagbladet blev hon rönkad i lund där det konstaterades kraftig hjärnskakning. Du menar att det orsakades av en fällning? Och att mamman ljuger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in