Citat:
Ursprungligen postat av
ElTiburon
Håll käften ditt jävla peddo äckel.
Du och din morsa kan gå och handla från dessa kuksugare och låta erat socialbidrag hamn i dessa svins fickor.
1. Dom undanhåller att det är en jävla premunration! Dom har sparat dina kreditkortsuppgifter dom drar varje månad och du får ingentin! Är det sjysst?
2. När man vill ha sina pengar tillbaka så vägrar dom göra det! Vad är det för jävla skit?
3. Dom uppger sig vara i Malmö, men dom erkänt själva att dom inte finns på adressen dom uppgivit på deras websida.
4. Deras kundservice drivs av en "fiktiv" person.
Men visst ni som tycker det är sjysst buisness, stöd dessa tjuvar!
1. Nej, direkt på hemsidan står det att det är en prenumeration med månadsbetalning du går med på, behöver inte klicka in på villkor ingenting, utan det står DIREKT när du går in på den hemsidan.
2. Varför ska dom ge dig dina pengar tillbaka? Du har gått med i ett avtal med dom, att du avbeställer är inga konstigheter, men att få pengar tillbaka för att du inte läser om vad du betalar för är enbart tditt fel.
3. Ingen kommentar
4. Gör väl all kundservice? Sätt en bild på en hemsida på en vacker kvinna och skriv kundservice ansvarig. Kommer du prata med denna? Nej.
Förstår inte ilskan riktigt, mitt första intryck är att du beställt grejer packad/helt ointresserad av vad du beställt, sen har du fått betala och är förbannad trots att det uttryckligen är ett abonnemang du köpt
'jag köper en bil på leasing, betalar 2000kr.. Sen kommer ju en räkning nästa månad, vafan det är ju redan betalt? jag gav ju 2000kr när jag fick bilen'.