har ingen ork kvar i kroppen , tycker inget är kul längre , går inte att släppa henne från mina tankar . all vaken tid är en enda stor plåga utan henne nära mej
Hitta något annat fokusera på. Gissar att du är rätt ung?
Även om man har starka känslor för någon går det över givet att man fokuserar på att göra bra saker med sitt liv, odla vänskap, ägna sig åt intressen, träna etc.
Själv var jag superkär i tonåren och när jag var 21, träffade en kvinna när jag var 24, blev jättekär i henne, gifte mig och fick barn, skilde mig och träffade min nuvarande efter 40 och ser henne som min stora kärlek.
var i samma sits som du för ett par år sedan. Det jobbigt dem första månaderna, men man lär sig att älska den person man förlorat i bakgrunden. Numer är min gamla kärleks lycka tillräckligt för mig. Jag älskar henne fortfarande men vetskapen om att hon mår bra och är lycklig på annat håll räcker för mig. Dessutom så kommer du säkert hitta någon ny. Det går fler bussar som man brukar säga.
var i samma sits som du för ett par år sedan. Det jobbigt dem första månaderna, men man lär sig att älska den person man förlorat i bakgrunden. Numer är min gamla kärleks lycka tillräckligt för mig. Jag älskar henne fortfarande men vetskapen om att hon mår bra och är lycklig på annat håll räcker för mig. Dessutom så kommer du säkert hitta någon ny. Det går fler bussar som man brukar säga.
Toffel! Du mår bra att hon ligger och knullar och mår bra? Bästa är att du skiter i henne oavsett om det går bra för henne eller ej. Var inte en sådan jävla MES!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!