• 1
  • 2
2016-01-22, 16:55
Medlem
Guitarsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Tugga på det. Obesprutat gräs knastrar inte mot tänderna utan faller mest liksom sönder. Har tuggat på gräs som fick det att knastra som sand mellan tänderna, en bekant rökte det och blev helt pajj tydligen, inte som gräs.

Menar du "pajj" som i att det var glasfiberbesprutat och skadade hans lungor eller att han upplevde ett rus som inte var CB-orienterat?
Citera
2016-01-22, 21:50
Medlem
Det låter som du har fått en strain med hög THC-halt.
Citera
2016-01-22, 22:03
Medlem
En stark jävla medicinal grade indica? Standardgräs gör dig bara soft i kroppen, inte avdomnad.
Citera
2016-01-23, 01:33
Medlem
Robotboyoos avatar
jag gissar på att du fått något ovanligt potent gräs. Har också fått sådana nugs som du beskriver, och då var jag 90% säker att strainen var Super Lemon Haze
Citera
2016-01-23, 01:41
Medlem
breeze420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
Menar du "pajj" som i att det var glasfiberbesprutat och skadade hans lungor eller att han upplevde ett rus som inte var CB-orienterat?

Ej CB
Citera
2016-01-23, 03:00
Medlem
Skicka in en liten bud på analys.
Folk som besprutar med spicetjoff e ju helt pantade , lixxom röka det som man röker vanlig holk så är ju risken att man ba tvärdör .. behagligt är det inte i vikket fall
Citera
2016-01-23, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
jag gissar på att du fått något ovanligt potent gräs. Har också fått sådana nugs som du beskriver, och då var jag 90% säker att strainen var Super Lemon Haze

En sativa i kombination av högt THC värde kan ge huvudvärk och overklighetskänsla.

Mycket konmerciellt gräs brukar vara såhär pga högt THC värde = högre demand.

Ett exempel kan vara en strain jag rökte för någon månad sen som hette Strawberry Bubba Kush, 60/40 sativa tror jag. (bild: http://i.imgur.com/LlIYE5N.jpg)
Rökte man för mycket av detta så fick man mest ont i huvudet om du inte kombinerade det med någon annan mer medicinsk strain.
Citera
2016-01-23, 14:07
Medlem
Guitarsmokes avatar
Hade nästan rökt upp alla buds när effekten nu kom en gång till. Munnen liksom domnar bort och jag känner mig extremt trög i hela kroppen. Smaken påminner inte över huvud taget om vanlig CB (jag röker rent).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in