2016-05-13, 11:54
Medlem
Det är bättre att vända och gå ifrån en sådan situation. Man kan alltid döva samvetet med att våra folkvalda faktiskt aktivt har skapat och verkat för dagens samhälle.
Citera
2016-05-13, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khattuggning
Försöker en vit man stoppa en muslimsk våldtäkt kommer svenska kvinnor kalla honom rasist, nazist, fascist. Har du redan glömt detta?
http://www.expressen.se/nyheter/har-...-mot-rasismen/

Jag förstår detta resonemang, men det blir skadligt att sitta vid datorn och förstärka dina intryck av hur samhället fungerar.

Du kommer inte bli kallad annat än hjälte om du hjälper en kvinna i nöd.
Citera
2016-05-13, 12:39
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Våg av sexuella trakasserier mot unga flickor i Ystad

ÖVERFALL Fem anmälningar om sexuella trakasserier av unga flickor har under bara några dagar gjorts i Ystad. Polisen har signalement men väljer att inte gå ut med det, bland annat för att “rykten och obekräftade hörsägen sprids snabbt” vilket i sig gör att det lutar åt invandrare/så kallade “ensamkommande flyktingbarn”.
http://avpixlat.info/2016/05/13/vag-...d/#more-177869
Citera
2016-05-13, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khattuggning
Fel

http://www.svd.se/upprop-pa-sociala-...te-era-kvinnor

Hundratals kvinnor slår nu tillbaka mot budskapet som spreds på flygblad i centrala Stockholm under fredagen, att "svenska kvinnor behöver skyddas". Under hashtaggen #inteerkvinna har hundratals kvinnor lagt upp sina protester på sociala medier. Jag är inte er kvinna. Jag vill inte ha ert skydd. Det är er jag är rädd för.

Som du ser vill inte svenska kvinnor ha vita mäns beskydd. De vill hellre våldtas av muslimerna.

Du har självklart en poäng i det du skriver.

Men, dessa kvinnor menar att de inte behöver stridslystna unga män som följer dem var de än går.

Tyvärr har dessa unga patrioter, ex odins, målats ut som våldsverkare och extremister av media.
Citera
2016-05-13, 15:56
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugminpung
Varför ljuger du? Enligt gallupsen efter valet så röstade flest unga kvinnor på Miljöpartiet och flest män på Sverigedemokraterna.

Det var inte Alliansen som öppnade kranen för muslimsk invandring utan Miljöpartiet. Efter valet 2010 hade Alliansen inte längre majoritet i riksdagen, de behövde ett stödparti för detta, så de kohandlade med Miljöpartiet. Miljöpartiet skulle få igenom sin migrationspolitik om de lovade att rösta på Alliansen i alla andra frågor:
http://www.svd.se/historisk-enighet-om-migration

Eftersom det är ni kvinnor som röstat hit muslimerna så får ni lösa problemet, vi män har inte skapat det här problemet utan det är ni kvinnor som gjort det. Därför är det inte vårat problem.

Nej, jag ljuger inte. VALU är den enda (och i särklass största!) undersökning som anonymt tar reda på vad folk verkligen röstade på på valdagen. Den ställer inga missledande frågor, som media kan vantolka för att följa sin agenda att så hat mellan män och kvinnor i Sverige.

Och om du har lyckats missa Reinfeldts gråtmilda kamp för multikultur, så är det inte jag som har problem, utan du. Och det är statistiskt orubbliga fakta att borgarna har öppnat gränserna alla gånger de har övertagit makten i modern tid (sedan 70-talet). Sossarna har jobbat med att stänga dem igen, t ex genom det utmärkta Lucia-beslutet.

Inte er kvinna-upproret har en egen tråd, där vi konstaterade att ett par tusen kvinnor av 4,5 miljon deltog i det tramset. Ni lider av selektiv perception, och ångar upp er helt i onödan. Men den globala eliten är mycket tacksamma mot er insats.

Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Sådan jävla tur att moraliska och intellektuella resar som du då sitter här och repeterar samla jävla svammelinlägg 50-11:a gånger. Aldrig sett något så repeterande, självgott, självförhärligande svammel sedan jag ögnade mig igenom Myrdals Kampuchea-panegyrik vars namn jag glömt, denna dock på en oändligt högre såväl intellektuell som stilistisk nivå än de tunnor skit du väller över oss här.

Tunnor skit som dessutom tar fokus från topic. On-topic: undrar återigen - och vore tacksam om någon rapporterar dylikt ifall det dyker upp! - när signaler kommer från Makten att svenska kvinnor bör börja "överkläda" sig i kommande sommarvärmen. Själv tror jag det bara är en tidsfråga, i världens mest feministiska och moderna land. En s k "PK-implosion" som jag har för mig att den - saknade! - gamle Fb-profilen Fula gubben kallade det.

Jag förstår att du är glad över att dina misogyna bröder kom in och skapade kaos, så att ditt önskemål om att 99% av Sveriges kvinnor förtjänade att våldtas, hamnade i skymundan.

Bara för att ni är många här, så betyder det inte att ni har rätt. Och så länge ni jagar fel fiende ("kvinnor"), så kommer det inte att hända något som helst positivt för det ni vill ändra på.

Snarare tvärtom...
Citera
2016-05-13, 22:20
Medlem
Det skulle vara höjden av ironi om någon av dessa kvinnor blev ofredade och blev nekad hjälp av passerande män för att de inte vill bli kallade nazister...
Citera
2016-05-15, 20:23
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
En våldtäkt och flera våldtäktsförsök anmäldes natten till söndagen i Stockholm. Två män har gripits misstänkta för sexualbrotten.
http://www.friatider.se/en-valdtakt-...-till-sondagen
Citera
2016-05-17, 13:51
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Och om du har lyckats missa Reinfeldts gråtmilda kamp för multikultur, så är det inte jag som har problem, utan du. Och det är statistiskt orubbliga fakta att borgarna har öppnat gränserna alla gånger de har övertagit makten i modern tid (sedan 70-talet). Sossarna har jobbat med att stänga dem igen, t ex genom det utmärkta Lucia-beslutet.

Jag förstår fortfarande inte varför du riktar så mycket agg mot enbart borgarna. Invandringsvolymerna är ju större nu. Vi slår rekord efter rekord efter rekord utan borgare vid makten. 2015 kommer gå till historien som det mest invandringsextrema året i landets historia, och detta har vi Socialdemokraterna och Miljöpartiet att tacka för. Jag försvarar inte Reinfeldt på något sätt, men vi kan väl åtminstone hålla oss till fakta.
Citera
2016-05-17, 13:53
Medlem
deadsets avatar
Har ni sett den här förresten?
Citera
2016-05-17, 13:57
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag förstår fortfarande inte varför du riktar så mycket agg mot enbart borgarna. Invandringsvolymerna är ju större nu. Vi slår rekord efter rekord efter rekord utan borgare vid makten. 2015 kommer gå till historien som det mest invandringsextrema året i landets historia, och detta har vi Socialdemokraterna och Miljöpartiet att tacka för. Jag försvarar inte Reinfeldt på något sätt, men vi kan väl åtminstone hålla oss till fakta.

Jag förstår inte vad det är med folks läsförståelse.

Jag balanserar upp påståendet att borgerligt röstande män är bättre än socialdemokratiskt röstande kvinnor, eftersom borgarna sedan 70-talet - inte som ett års arv efter Reinfeldt, och en flyktingvåg som överrumplat hela Europa, vid upprepade tillfällen (läs: alla tillfällen) har öppnat gränserna så fort de kommit till makten. Det är fakta. Och det ska vi hålla oss till.

Och under Reinfeldts två mandatperioder så har borgarna inte ens hymlat om att de vill ha öppna gränser, f ö.

Andelen av befolkningen som röstade på SD i förra valet är c:a 11-12% kvinnor och 14-16% män. Och åldersfördelningen är jämn. Jag vill bara få tyst på det helt obegripliga drevet här om att kvinnor måste straffas och tuktas. OK?
Citera
2016-05-17, 14:20
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Andelen av befolkningen som röstade på SD i förra valet är c:a 11-12% kvinnor och 14-16% män. Och åldersfördelningen är jämn. Jag vill bara få tyst på det helt obegripliga drevet här om att kvinnor måste straffas och tuktas. OK?

Det är jättebra att röstfördelningen inom SD är jämn. Det tycker säkerligen partiet också, som historiskt sett har haft svårt att locka till sig just kvinnor. Det är dock fortfarande ett faktum att om man tittar på röstfördelningen utanför SD, så tenderar kvinnor att rösta på invandringsvurmande partier i större utsträckning än vad män gör. Med invandringsvurmande partier så menar jag vänsterorienterade SD-hatande partier som Socialdemokraterna, Miljöpartiet, Vänsterpartiet och Feministiskt Initiativ. Detta är partier som hyser ett öppet hat mot Sverigedemokraterna och invandringskritiker. Det gör man inte på samma sätt inom borgerliga partier, och i synnerhet inte inom Moderaterna där faktiskt en stor procentandel av väljarbasen anser att partiet borde samarbeta med Sverigedemokraterna.

De partier som hyser ett öppet hat mot SD är mer populära bland kvinnor än bland män. Kvinnor är alltså invandringsvurmare i större utsträckning än vad män är. Det är bara detta jag, och många andra, vill få sagt. Så ser verkligheten ut, även på resten av kontinenten. Vad detta beror på är väl diskutabelt, men jag tror knappast att vi någonsin kommer se män dela ut nallebjörnar, rosor och kyssar till asylsökare. Detta är det enbart kvinnor som sysslar med.

Jag har gång på gång även understrykit att jag inte tycker att svenska kvinnor förtjänar att bli våldtagna. Jag går inte omkring och önskar att de ska bli våldtagna. Däremot tycker jag att det börjar bli dags för idioterna som vurmar för invandring att upptäcka konsekvenserna av sitt handlande den hårda vägen. De vill ju bevisligen inte lyssna på varningarna, och då tycker jag faktiskt att det är på plats att de lär sig den hårda vägen istället. Detsamma gäller för övrigt män som talar sig varma om invandring, trots alla negativa konsekvenser. Går jag omkring och önskar att de ska bli rånade och misshandlade? Nej, men jag tycker att det börjar bli dags för dem att upptäcka konsekvenserna av sitt handlande. Så gör man ju när man uppfostrar barn, och många av dessa människor är ju fortfarande barn i skallen.
Senast redigerad av deadset 2016-05-17 kl. 14:42.
Citera
2016-05-17, 14:27
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det är jättebra att röstfördelningen inom SD är jämn. Det tycker säkerligen partiet också, som historiskt sett har haft svårt att locka till sig just kvinnor. Det är dock fortfarande ett faktum att om man tittar på röstfördelningen utanför SD, så tenderar kvinnor att rösta på invandringsvurmande partier i större utsträckning än vad män gör. Med invandringsvurmande partier så menar jag vänsterorienterade SD-hatande partier som Socialdemokraterna, Miljöpartiet, Vänsterpartiet och Feministiskt Initiativ. Detta är partier som hyser ett öppet hat mot Sverigedemokraterna och invandringskritiker. Det gör man inte på samma sätt inom borgerliga partier, och i synnerhet inte inom Moderaterna där faktiskt en stor procentandel av väljarbasen anser att partiet borde samarbeta med Sverigedemokraterna.

De partier som hyser ett öppet hat mot SD är mer populära bland kvinnor än bland män. Kvinnor är alltså invandringsvurmare i större utsträckning än vad män är. Det är bara detta jag, och många andra, vill få sagt. Så ser verkligheten ut, även på resten av kontinenten. Vad detta beror på är väl diskutabelt, men jag tror knappast att vi någonsin kommer se män dela ut nallebjörnar, rosor och kyssar till asylsökare. Detta är det enbart kvinnor som sysslar med.

Jag har gång på gång även understrykit att jag inte tycker att svenska kvinnor förtjänar att bli våldtagna. Jag går inte omkring och önskar att de ska bli våldtagna. Däremot tycker jag att det börjar bli dags för idioterna som vurmar för invandring att upptäcka konsekvenserna av sitt handlande den hårda vägen. De vill ju bevisligen inte lyssna på varningarna, och då tycker jag faktiskt att det är på plats att de lär sig den hårda vägen istället. Detsamma gäller för övrigt män som talar sig varma om invandring, trots alla negativa konsekvenser. Går jag omkring och önskar att de ska bli rånade och misshandlade? Nej, men jag tycker att det börjar bli dags för dem att upptäcka konsenkvenserna av sitt handlande. Så gör man ju när man uppfostrar barn, och många av dessa människor är ju fortfarande barn i skallen.

Men hur går detta till? Vi konstaterar ännu en gång att det är borgarna som har öppnat gränserna sedan 70-talet, och sossarna som stängt dem. Och Reinfeldts allians har inte ens smugit med det.

Du upprepar dig som en trasig skiva, just när man tror att det har gått att nå dig med FAKTA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in