Citat:
Ursprungligen postat av
Vekruset
Andelen av befolkningen som röstade på SD i förra valet är c:a 11-12% kvinnor och 14-16% män. Och åldersfördelningen är jämn. Jag vill bara få tyst på det helt obegripliga drevet här om att kvinnor måste straffas och tuktas. OK?
Det är jättebra att röstfördelningen inom SD är jämn. Det tycker säkerligen partiet också, som historiskt sett har haft svårt att locka till sig just kvinnor. Det är dock fortfarande ett faktum att om man tittar på röstfördelningen
utanför SD, så tenderar kvinnor att rösta på invandringsvurmande partier i större utsträckning än vad män gör. Med invandringsvurmande partier så menar jag vänsterorienterade
SD-hatande partier som Socialdemokraterna, Miljöpartiet, Vänsterpartiet och Feministiskt Initiativ. Detta är partier som hyser ett öppet hat mot Sverigedemokraterna och invandringskritiker. Det gör man inte på samma sätt inom borgerliga partier, och i synnerhet inte inom Moderaterna där faktiskt en stor procentandel av väljarbasen anser att partiet borde
samarbeta med Sverigedemokraterna.
De partier som hyser ett öppet hat mot SD är mer populära bland kvinnor än bland män. Kvinnor är alltså invandringsvurmare i större utsträckning än vad män är. Det är bara detta jag, och många andra, vill få sagt. Så ser verkligheten ut, även på resten av kontinenten. Vad detta beror på är väl diskutabelt, men jag tror knappast att vi någonsin kommer se män dela ut nallebjörnar, rosor och kyssar till asylsökare. Detta är det enbart kvinnor som sysslar med.
Jag har gång på gång även understrykit att jag inte tycker att svenska kvinnor förtjänar att bli våldtagna. Jag går inte omkring och önskar att de ska bli våldtagna. Däremot tycker jag att det börjar bli dags för idioterna som vurmar för invandring att upptäcka konsekvenserna av sitt handlande den hårda vägen. De vill ju bevisligen inte lyssna på varningarna, och då tycker jag faktiskt att det är på plats att de lär sig den hårda vägen istället. Detsamma gäller för övrigt män som talar sig varma om invandring, trots alla negativa konsekvenser. Går jag omkring och önskar att de ska bli rånade och misshandlade? Nej, men jag tycker att det börjar bli dags för dem att upptäcka konsekvenserna av sitt handlande. Så gör man ju när man uppfostrar barn, och många av dessa människor är ju fortfarande barn i skallen.