2016-05-11, 17:58
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Insåg vartåt siktet riktades... tar inte åt mig! Bitter måhända, men ÄLSKAR kvinnor! (oavsett hudfärg).

Sorry för OT - men kände mig tvungen att returnera the low blow.

OK, du älskar kvinnor, men tycker att 99% av dem förtjänar en överfallsvåldtäkt?
Citera
2016-05-11, 22:08
Medlem
Badios avatar
Täby kommun ordnar badvakt i sommar pga nyanlända. Otroligt de erkänner anledningen till badvakterna.
Citat:
Täby kommun kommer att anställa en utbildad badvakt som kommer vakta Ängsholmsbadet i sommar. Från vecka 24 och nio veckor framåt, alla dagar i veckan, kommer badvakten att vara på plats.

Beslutet har delvis tagits med anledning av att det numer bor många nyanlända i kommunen.

– Ängsholmsbadet ligger nära de här tre HVB-hemmen och det är gångavstånd från Täby Park hotell. De vill självklart inte sitta inne i det fina vädret, säger Ann-Charlotte Mann, samordningsansvarig nyanlända.
http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...AjnQq2gBiRClA/
Citera
2016-05-12, 10:38
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Täby kommun ordnar badvakt i sommar pga nyanlända. Otroligt de erkänner anledningen till badvakterna.

http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...AjnQq2gBiRClA/

Ha ha - det har du faktiskt rätt i - helt otroligt. Det hymlas inte längre! Fler badvakter, fler väktare, fler poliser... och för att återkoppla till topic: när kommer signalerna från Makten att svenska kvinnor ska börja klä sig mer "påklätt" pga av vilddjurens ankomst? Har Mona kvar sin slöja, när hon ska pröjsa Borgströms spritosande och saltade advokatnota kanske slöjan dyker upp på Blocket?
Citera
2016-05-12, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyponsaften
Fint väder idag. Tog på mig en klänning som slutar strax över knäna, en med tunna axelband fast utan urringning. Tight är den verkligen inte heller. Sket i strumpbyxor och så, det är ju varmt.

Sprang till bussen och när jag kommer på är den full, alla säten är upptagna utom dom längst bak och vad händer på vägen dit? Jo, någon tafsar mig på baken. Blev så chockad att jag inte hann reagera utan bara satte mig...

Alla på bussen från MENA. Undantag ett par alkisar där fram, en kärring med rullator och jag då.

Någon mer som blivit kletad på denna underbara sommar?

Ska du kunna undvika muslimers tafsande så är det burka som gäller.
Citera
2016-05-12, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
OK, du älskar kvinnor, men tycker att 99% av dem förtjänar en överfallsvåldtäkt?

Muslimska män har 23 gånger högre våldtäktsbenägenhet än svenska män
http://www.d-intl.com/2014/05/07/mus...aldtaktsbrott/

Det är DU som röstat hit muslimerna eftersom du inte röstade SD. Så håll tillgodo nu, nu får du det du vill ha.
Citera
2016-05-12, 13:42
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Kan inte det här satans gnället ta slut snart? Känns inte som att det finns något Sverige kvar att rädda. Antingen flummiga män som vill ha öppna gränser, eller bittra män som hatar kvinnor.

Varför är det så jävla viktigt för dig att svenska män måste älska svenska kvinnor? Vi har, generellt sett, de mest naiva och korkade kvinnorna i hela världen. Vi har de mest rabiata feministerna, de mest hysteriska massinvandringsförespråkarna, de mest kravställande kvinnorna på hela planeten, boendes i landet. Vi har fan rätt att klaga på svenska kvinnor, eftersom det i stor grad är just svenska kvinnors fel att vi har den situation vi har. Svenska kvinnor (i synnerhet unga svenska kvinnor) röstar vänster i mycket större utsträckning än svenska män. De är för öppna gränser och fri invandring i mycket större utsträckning än män. De mest invandringsvurmande partierna i landet är de partier som är mest populära bland unga svenska kvinnor. Jonas Sjöstedt är den partiledare som åtnjuter störst förtroende bland svenska kvinnor. Jimmie Åkesson är den partiledare som har minst förtroende bland svenska kvinnor.

Läs!

Detta efter alla jävla överfallsvåldtäkter, gruppvåldtäkter, badhustafserier och festivaltrakasserier. Du sitter och jagar upp dig över att vi klagar på dessa kvinnor, och jag kan inte för mitt liv förstå varför. Det absolut enda vi kan göra i rådande situation är att avreagera oss verbalt på de människor som har förstört landet. Det är i princip redan kört för Sverige. Det går i princip inte längre att vända tillbaka utvecklingen. Är det enbart unga svenska kvinnors fel? Nej, givetvis inte. Men låt oss åtminstone få klaga på de unga svenska kvinnor som i debattprogram efter debattprogram, krönika efter krönika, facebookinlägg efter facebookinlägg, har krävt att massinvandringen av unga män från underutvecklade kulturer till varje pris måste fortsätta. Det finns en hel del män där ute som skulle klara sig utmärkt utan mer invandring, men eftersom att de vill ha fitta så måste de slicka röv och hålla med alla dessa kvinnor om att massinvandring är bra. Vi som inte gör det blir utan, och blir istället stämplade som fascister.

Vänligen notera att jag inte drar alla svenska kvinnor över en kam, för jag vet att inte alla svenska kvinnor är likadana. Men de är lik förbannat de mest rabiata invandringsförespråkarna, de röstar för mer invandring i större grad än män, och de hyser nästan inget förtroende alls för den enda invandringskritiska partiledaren i Riksdagen.

Låt oss klaga för fan. Är du rädd att vi skrämmer bort kvinnor? Läs bifogad länk. De är uppenbarligen inte ens intresserade av att sluta sig till vårt läger, och det är i princip redan kört för landet ändå, så varför haka upp sig på att vi klagar på dem?
Citera
2016-05-12, 13:48
Medlem
deadsets avatar
Även andra länder har, som sagt, uppmärksammat samma problem;
Citera
2016-05-12, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Varför är det så jävla viktigt för dig att svenska män måste älska svenska kvinnor? Vi har, generellt sett, de mest naiva och korkade kvinnorna i hela världen. Vi har de mest rabiata feministerna, de mest hysteriska massinvandringsförespråkarna, de mest kravställande kvinnorna på hela planeten, boendes i landet. Vi har fan rätt att klaga på svenska kvinnor, eftersom det i stor grad är just svenska kvinnors fel att vi har den situation vi har. Svenska kvinnor (i synnerhet unga svenska kvinnor) röstar vänster i mycket större utsträckning än svenska män. De är för öppna gränser och fri invandring i mycket större utsträckning än män. De mest invandringsvurmande partierna i landet är de partier som är mest populära bland unga svenska kvinnor. Jonas Sjöstedt är den partiledare som åtnjuter störst förtroende bland svenska kvinnor. Jimmie Åkesson är den partiledare som har minst förtroende bland svenska kvinnor.

Läs!

Detta efter alla jävla överfallsvåldtäkter, gruppvåldtäkter, badhustafserier och festivaltrakasserier. Du sitter och jagar upp dig över att vi klagar på dessa kvinnor, och jag kan inte för mitt liv förstå varför. Det absolut enda vi kan göra i rådande situation är att avreagera oss verbalt på de människor som har förstört landet. Det är i princip redan kört för Sverige. Det går i princip inte längre att vända tillbaka utvecklingen. Är det enbart unga svenska kvinnors fel? Nej, givetvis inte. Men låt oss åtminstone få klaga på de unga svenska kvinnor som i debattprogram efter debattprogram, krönika efter krönika, facebookinlägg efter facebookinlägg, har krävt att massinvandringen av unga män från underutvecklade kulturer till varje pris måste fortsätta. Det finns en hel del män där ute som skulle klara sig utmärkt utan mer invandring, men eftersom att de vill ha fitta så måste de slicka röv och hålla med alla dessa kvinnor om att massinvandring är bra. Vi som inte gör det blir utan, och blir istället stämplade som fascister.

Vänligen notera att jag inte drar alla svenska kvinnor över en kam, för jag vet att inte alla svenska kvinnor är likadana. Men de är lik förbannat de mest rabiata invandringsförespråkarna, de röstar för mer invandring i större grad än män, och de hyser nästan inget förtroende alls för den enda invandringskritiska partiledaren i Riksdagen.

Låt oss klaga för fan. Är du rädd att vi skrämmer bort kvinnor? Läs bifogad länk. De är uppenbarligen inte ens intresserade av att sluta sig till vårt läger, och det är i princip redan kört för landet ändå, så varför haka upp sig på att vi klagar på dem?

Bra inlägg! Helt rätt helt igenom. Kvinnor är känslomässiga och ge bort allt om någon ber dem.

Jag reste runt i Afrika och Iran och Pakistan och Nepal i affärer i många år. Jag arbetade i Afrika i två år. Så fort man lämnar Europa hamnar man i en annan värld. Inget fungerar utan européer, ingen utveckling sker utan europeer. Jag kan förstå varför alla vill hit från MENA länderna. Gapet är så enormt det är värt alla risker med drunkning.

Jag behöver inte gå in på varför inget fungerar utanför Europa, det förstår de flesta. Och de flesta länder utanför Europa var en gång del av imperier. De ville bli fria för att de var så rikt hos dem. De ville kasta ut européerna för att bara ta rikedomarna själva. Men de har visat sig att det bara blev ett soptipp när de skulle sköta allt själva. Endast få av männen fick allt.

Snacket om riktiga flyktingar och ekonomiska flyktingar är irrelevant. Alla vill hit från Afrika och de arabiska länderna därför att de lever på en nivå som är så mycket sämre än den nivån vi är på. Och endast med våld kan vi skydda oss själva.
Citera
2016-05-12, 16:09
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugminpung
Muslimska män har 23 gånger högre våldtäktsbenägenhet än svenska män
http://www.d-intl.com/2014/05/07/mus...aldtaktsbrott/

Det är DU som röstat hit muslimerna eftersom du inte röstade SD. Så håll tillgodo nu, nu får du det du vill ha.

Obegripligt. Vad är det för fel på er?

Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Varför är det så jävla viktigt för dig att svenska män måste älska svenska kvinnor? Vi har, generellt sett, de mest naiva och korkade kvinnorna i hela världen. Vi har de mest rabiata feministerna, de mest hysteriska massinvandringsförespråkarna, de mest kravställande kvinnorna på hela planeten, boendes i landet. Vi har fan rätt att klaga på svenska kvinnor, eftersom det i stor grad är just svenska kvinnors fel att vi har den situation vi har. Svenska kvinnor (i synnerhet unga svenska kvinnor) röstar vänster i mycket större utsträckning än svenska män.

Jag orkar inte mer. SD-röstarna är enligt VALU jämnt fördelade mellan män och kvinnor, och över olika åldersgrupper. Borgarna har sedan 70-talet varit alternativet som har öppnat gränserna! Hur svårt kan det vara att acceptera objektiva fakta? Ni kan låtsas att det är kvinnornas fel och sitta och hata tills ni kollapsar, men det kommer inte att ändra ett skit, eftersom det inte är kvinnornas fel att detta händer.

Och jag krävde inte att GoggeGogelius skulle älska svenska kvinnor. Han slipper. Däremot så ska han, och ni övriga, inte sitta och tjata om att allt är kvinnornas fel, när det faktiskt inte är det. GoggeGogelius kärlek verkar dock lite hårdhänt, i o m att den inbegrep att han önskade gruppvåldtäkt på 99% av alla kvinnor samtidigt.

Det ni gör är kontraproduktivt. Det är svagsint. Det är fel, och leder därför till noll procent förbättring.
Citera
2016-05-12, 16:37
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quicksand
Bra inlägg! Helt rätt helt igenom. Kvinnor är känslomässiga och ge bort allt om någon ber dem.

Jag reste runt i Afrika och Iran och Pakistan och Nepal i affärer i många år. Jag arbetade i Afrika i två år. Så fort man lämnar Europa hamnar man i en annan värld. Inget fungerar utan européer, ingen utveckling sker utan europeer. Jag kan förstå varför alla vill hit från MENA länderna. Gapet är så enormt det är värt alla risker med drunkning.
Så du menar att länder som Kina, Sydkorea och Japan är dysfunktionella rövhål?
Citera
2016-05-12, 16:41
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Så du menar att länder som Kina, Sydkorea och Japan är dysfunktionella rövhål?

Tycker du själv att kommunistdiktaturen Kina är ett föregångsland?
Citera
2016-05-12, 16:49
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Aldrig tidigare har svenskarnas attityder till invandrare varit så accepterande som nu. Även inställningen till flyktingmottagandet är mer positiv i dag än när mätningarna började 1993. Störst acceptans till invandringen finns i storstäderna, bland kvinnor och yngre.

Intressant att störst acceptans finns bland unga storstadstjejer, då det är just denna målgrupp som mest frekvent utsätts för sextrakasserier, överfallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter.

Kanske ligger förklaringen i att unga svenska tjejer går igång på detta?
Senast redigerad av deadset 2016-05-12 kl. 16:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in