Citat:
Ursprungligen postat av
Vekruset
Kan inte det här satans gnället ta slut snart? Känns inte som att det finns något Sverige kvar att rädda. Antingen flummiga män som vill ha öppna gränser, eller bittra män som hatar kvinnor.
Varför är det så jävla viktigt för dig att svenska män måste älska svenska kvinnor? Vi har, generellt sett, de mest naiva och korkade kvinnorna i hela världen. Vi har de mest rabiata feministerna, de mest hysteriska massinvandringsförespråkarna, de mest kravställande kvinnorna på hela planeten, boendes i landet. Vi har fan
rätt att klaga på svenska kvinnor, eftersom det i stor grad är just svenska kvinnors
fel att vi har den situation vi har. Svenska kvinnor (i synnerhet
unga svenska kvinnor) röstar vänster i mycket större utsträckning än svenska män. De är för öppna gränser och fri invandring i mycket större utsträckning än män. De mest invandringsvurmande partierna i landet är de partier som är mest populära bland unga svenska kvinnor. Jonas Sjöstedt är den partiledare som åtnjuter
störst förtroende bland svenska kvinnor. Jimmie Åkesson är den partiledare som har
minst förtroende bland svenska kvinnor.
Läs!
Detta
efter alla jävla överfallsvåldtäkter, gruppvåldtäkter, badhustafserier och festivaltrakasserier. Du sitter och jagar upp dig över att vi klagar på dessa kvinnor, och jag kan inte för mitt liv förstå
varför. Det absolut enda vi kan göra i rådande situation är att avreagera oss verbalt på de människor som har förstört landet. Det är i princip redan kört för Sverige. Det går i princip inte längre att vända tillbaka utvecklingen. Är det
enbart unga svenska kvinnors fel? Nej, givetvis inte. Men låt oss åtminstone få klaga på de unga svenska kvinnor som i debattprogram efter debattprogram, krönika efter krönika, facebookinlägg efter facebookinlägg, har
krävt att massinvandringen av unga män från underutvecklade kulturer till varje pris måste fortsätta. Det finns en hel del män där ute som skulle klara sig utmärkt utan mer invandring, men eftersom att de vill ha fitta så måste de slicka röv och hålla med alla dessa kvinnor om att massinvandring är bra. Vi som inte gör det blir utan, och blir istället stämplade som fascister.
Vänligen notera att jag inte drar
alla svenska kvinnor över en kam, för jag vet att inte
alla svenska kvinnor är likadana. Men de är lik förbannat de mest rabiata invandringsförespråkarna, de röstar för mer invandring i större grad än män, och de hyser nästan inget förtroende alls för den
enda invandringskritiska partiledaren i Riksdagen.
Låt oss klaga för fan. Är du rädd att vi skrämmer bort kvinnor? Läs bifogad länk. De är uppenbarligen inte ens intresserade av att sluta sig till vårt läger, och det är i princip redan kört för landet ändå, så varför haka upp sig på att vi klagar på dem?