Citat:
Ursprungligen postat av
ricardo22
För det första. VALU är sämst när det gäller att bedöma SD:s stöd. Låg de ens på över 8% där?
Att unga kvinnor inte ändrar sig eller till och med ger mindre stöd är det jag ger förklaringen till. Om den här sexvågen hade varit så förfärlig för unga kvinnor som vissa tror borde inte stödet öka då för det enda partiet som vill stoppa det? Borde inte unga kvinnor demonstrera mot invandringen och inte för den som de gör både här och i andra patetiska länder som Tyskland? Vi talar om kvinnor i den här tråden därför riktar jag in mig på dem. Att ca 70% av Sveriges män är ryggradslösa kräk och en anledning till att svenska kvinnor röstar som de gör är en annan del av svaret.
Varför jag tar upp det är för att få män, alla mjäkiga vädjande män, att förstå att argument som att vi får en obalans med 25% fler unga män inte lockar unga kvinnor. Inte heller att de tiotusentals männen kommer hit och tar er med våld om inte svenska män stoppar det. Det är ett utmärkt sätt för unga kvinnor att avgöra vilka män som är starkast och har mest rätt till henne, som det alltid varit. Män som tar för sig helt enkelt.
Allting pekar på att de som tar upp problemen, blir förbannad och ändrar sina åsikter är män och äldre kvinnor som inte är i riskzonen. Inte de 98,2% unga kvinnorna som röstar för den här politiken.
I den här undersökningen fick SD över 22% sammanlagt och 26% bland män 18-24 år. Så skillnaden är minst sagt enorm om man tar bort alla variabler förutom kön.
Ja, det låg över 10. Lite underskattat, som i alla undersökningar, p g a stigmat. Men du är välkommen att försöka förklara varför unga tjejer fyllde i att de hade röstat på SD, om de inte verkligen hade gjort det.
Jag antar att du och övriga misogyna varelser som hänger här helt enkelt
vill tro att allt är kvinnornas fel, och att det vore enklast om kvinnorna låstes in. För så här tjocka skallar kan man inte ha annars. Massinvandringen drivs f ö av män. Högt uppsatta män. Rikta blicken åt rätt håll.
Med fel underlag drar man fel slutsatser.