2016-02-02, 01:30
Medlem
vigillarfittas avatar
Sommaren 2030 blir stökigare :

http://imgur.com/kK8Wteb
Citera
2016-02-02, 15:16
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
För det första. VALU är sämst när det gäller att bedöma SD:s stöd. Låg de ens på över 8% där?

Att unga kvinnor inte ändrar sig eller till och med ger mindre stöd är det jag ger förklaringen till. Om den här sexvågen hade varit så förfärlig för unga kvinnor som vissa tror borde inte stödet öka då för det enda partiet som vill stoppa det? Borde inte unga kvinnor demonstrera mot invandringen och inte för den som de gör både här och i andra patetiska länder som Tyskland? Vi talar om kvinnor i den här tråden därför riktar jag in mig på dem. Att ca 70% av Sveriges män är ryggradslösa kräk och en anledning till att svenska kvinnor röstar som de gör är en annan del av svaret.

Varför jag tar upp det är för att få män, alla mjäkiga vädjande män, att förstå att argument som att vi får en obalans med 25% fler unga män inte lockar unga kvinnor. Inte heller att de tiotusentals männen kommer hit och tar er med våld om inte svenska män stoppar det. Det är ett utmärkt sätt för unga kvinnor att avgöra vilka män som är starkast och har mest rätt till henne, som det alltid varit. Män som tar för sig helt enkelt.

Allting pekar på att de som tar upp problemen, blir förbannad och ändrar sina åsikter är män och äldre kvinnor som inte är i riskzonen. Inte de 98,2% unga kvinnorna som röstar för den här politiken.

I den här undersökningen fick SD över 22% sammanlagt och 26% bland män 18-24 år. Så skillnaden är minst sagt enorm om man tar bort alla variabler förutom kön.

Ja, det låg över 10. Lite underskattat, som i alla undersökningar, p g a stigmat. Men du är välkommen att försöka förklara varför unga tjejer fyllde i att de hade röstat på SD, om de inte verkligen hade gjort det.

Jag antar att du och övriga misogyna varelser som hänger här helt enkelt vill tro att allt är kvinnornas fel, och att det vore enklast om kvinnorna låstes in. För så här tjocka skallar kan man inte ha annars. Massinvandringen drivs f ö av män. Högt uppsatta män. Rikta blicken åt rätt håll.

Med fel underlag drar man fel slutsatser.
Citera
2016-02-02, 15:53
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Finland. Polisen listar utländska våldtäktsmäns nationaliteter.

Misstänkta enligt nationalitet
Irak 44
Iran 22
Somalia 14
Afghanistan 11
Estland 11
Kongo 9
Turkiet 8
Lettland 6
Nigeria 6
Ryssland 6
Utlänningar står för 26,9 procent av de anmälda, misstänkta våldtäkterna.
https://meritwager.wordpress.com/201...ationaliteter/
Citera
2016-02-02, 16:43
Medlem
Dr.Rutigs avatar
Jag kan säga att jag är glad att inte vara "ung" längre.
Medans jag ännu var ung och rastlös kunde man ännu gå hem själv efter sista bussen utan att bli överfallen. Man kunde ha snygga kläder utan att bli rånad. Man kunde tälta på stranden utan att utsvultna sexfixerade muslimer kom för att bråka. Man kunde gå 100 meter utan att behöva svara på om man vill ha svarttaxi. Man kunde decka på nån parkbänk efter en festival och vakna hel.
Man blev inte ofredad av invällare helt enkelt, för det fanns inte så många än.

Förstår inte att ni ungdomar av idag inte vill ha det så igen. Utan ni vill ha MER av problemen!?

Hela tryggheten ändrades sen invandringen från tredje världen kom! Allteftersom dom dök upp kom problemen och kriminaliteten. Fråga nån släkting! Det har varit glasklart från början, men politikerna och media har ljugit ända sedan dess. Dom tog med sig sina seder från sina misslyckade länder och överförde dem på oss. Nu har sverige blivit ett våldsamt och misslyckat land.
Och ni röstar för att förstöra det ännu mer. VAKNA!
Citera
2016-02-03, 17:52
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
SEXUELLA OFREDANDEN Högstadieflickor på Vårboskolan i Malmö-förorten Arlöv känner sig trakasserade och förföljda av invandrarynglingar som går på språkintroduktion för nyanlända. Under hösten anmäldes sex incidenter som skett på skolan under skoltid. Många trakasserier tros dock ske utanför skoltid, t.ex. när flickorna är på väg till och från skolan, eller när de besöker fritidsgården.
http://avpixlat.info/2016/02/03/flic...drarynglingar/
Citera
2016-02-03, 19:20
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
https://meritwager.wordpress.com/201...ationaliteter/

Snacka om skillnad mot svensk media och svensk poliskår:

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/arti...suudet/5713154

I Finland redovisar man exakta siffror per ursprungsland. I Sverige är allt nedtystat. Av polisen, av BRÅ och av media. Locket ligger tungt på. Inte en siffra får komma fram.
Citera
2016-02-04, 02:51
Medlem
nins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Snacka om skillnad mot svensk media och svensk poliskår:

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/arti...suudet/5713154

I Finland redovisar man exakta siffror per ursprungsland. I Sverige är allt nedtystat. Av polisen, av BRÅ och av media. Locket ligger tungt på. Inte en siffra får komma fram.
Ska jag tolka det så att 27% är utländska medborgare? Och att hos resterande 73% så kan det finnas de med invandrarbakgrund?
Citera
2016-02-04, 11:43
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
2016-02-04 08:40, Sedlighetsbrott, Uppsala
En 13-årig flicka har utsatts för ett sexuellt ofredande utav en man i 25-års åldern. Mannen färdades i en mindre, mörkblå bil och försökte förmå flickan att följa med honom i bilen. Flickan anmälde detta till personal i skolan som i sin tur kontaktade

polis som har varit på plats och tagit upp en anmälan.

Organisation
Polisen Uppsala län
https://polisen.se/Aktuellt/Handelse...brott-Uppsala/
Citera
2016-02-04, 12:06
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Ja, det låg över 10. Lite underskattat, som i alla undersökningar, p g a stigmat. Men du är välkommen att försöka förklara varför unga tjejer fyllde i att de hade röstat på SD, om de inte verkligen hade gjort det.

Jag antar att du och övriga misogyna varelser som hänger här helt enkelt vill tro att allt är kvinnornas fel, och att det vore enklast om kvinnorna låstes in. För så här tjocka skallar kan man inte ha annars. Massinvandringen drivs f ö av män. Högt uppsatta män. Rikta blicken åt rätt håll.

Jag citerar en vis man som svarade på det förra sidan. Hans namn är....

Citat:
Det är ju precis det jag har sagt i inlägg efter inlägg. Det är männens fel. Det är männens uppgift att skydda landet mot horder av ensamkommande våldtäktsmän. Männen måste vara de som slår tillbaka fysiskt och verbalt, som visar sitt missnöje öppet och som i betydligt större grad röstar på SD än ynka 26%. Unga kvinnor har aldrig genom historien varit de som skyddat mot inkräktande män. De har bara haft sex eller blivit våldtagna av segraren. Ingen kan sitta och hoppas på att unga kvinnor ska "vakna" upp från sin mansbuffe`-dröm när det är det här de vill. Det spelar uppenbarligen ingen roll att de är offret, de vill inte göra motstånd mot det.

26% är patetiskt lite, men det visar ändå på något sorts motstånd . 1,8% är ett statement.

I det här räknar jag även ormar som Reinfeldt och Jan Helin. Men även lägre skyldiga som Dan Eliasson och alla poliser som håller käften och låter den typen hållas.
Senast redigerad av ricardo22 2016-02-04 kl. 12:09.
Citera
2016-02-04, 12:15
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:

Vad fyllde tjejer 18-24 år i då? Jag kan inte hitta det någonstans.
Citera
2016-02-04, 12:42
Bannlyst
Svenskarna som reagerar är ena mesiga djävlar. Se hur de uttrycker sig. I GP läser jag ang nytt "flyktingboende" i Fiskebäck:

"Det är rimligt att ta emot flyktingar" (men varför håller ni inte käften då?)
"Det är självklart att alla ska dra sitt strå till stacken" (återigen, vad fan klagar ni på då?)
"Kan man hjälpa så ska man hjälpa" (även lyxmigranter som saknar flyktingskäl???)

Är detta att "göra motstånd"? De "vill ha" invandring men inte just där. Må Fiskeböck skörda storm.
Citera
2016-02-04, 12:55
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Massinvandringen drivs f ö av män. Högt uppsatta män. Rikta blicken åt rätt håll.

Massinvandringen drivs av oss, folket, som röstar var fjärde år. Var fjärde år har vi möjlighet att rösta bort massinvandringen, men en majoritet av folket vill inte göra det. I synnerhet inte unga kvinnor som i stor grad röstar på de mest invandringsvurmande partierna (MP och FI). Jag tror att en stor del av kvinnor går igång sexuellt på exotiska män som tar för sig av dem, och att det är detta som ligger till grund för deras invandringsvurmande, trots alla våldtäkter och trakasserier. Svenska män är sönderfeminiserade, fjolliga och ointressanta. Kvinnor vill ha riktiga alfahanar som tar för sig av dem, inte någon jävla lattedrickande feministfjant. Dessa duger bara som kompisar. Jag vet att du inte håller med mig, men jag finner ingen annan förklaring. De vet vad invandringen leder till och de vill fortfarande ha mer av den. Bevisligen.
Senast redigerad av deadset 2016-02-04 kl. 12:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in