2017-07-10, 14:20
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=pGomupAJBxo

The Deuce: Official Tease (HBO)
Citera
2017-08-07, 22:13
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=J7YMlL8x8GE

The Deuce: Official Trailer (HBO)
Citera
2017-08-25, 16:47
Medlem
namerlesss avatar
Ligger ute nu p HBO Nordic!

Dom slppte en frhandsvisning p frsta avsnittet.
Citera
2017-08-25, 22:55
Medlem
santacls avatar
Ngon som kollat in frsta avsnittet ?
Citera
2017-08-26, 01:03
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Ngon som kollat in frsta avsnittet ?
Har sett ca 30 min. Gillar det riktigt mycket. Scorsese-feeling ver hela alltet.
Citera
2017-08-26, 01:16
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Har sett ca 30 min. Gillar det riktigt mycket. Scorsese-feeling ver hela alltet.

Hrligt! Fan vad sugen jag blir p att se den men jag tror jag vntar tills den riktiga ssongsstarten, blir s jvla lngt mellan avsnitten annars hehe.
Citera
2017-08-26, 10:14
Medlem
c014s avatar
Rent estetiskt r den vldigt snygg, ven om den inte direkt r ngot nyskapande.

Men i vrigt? nja.. bara jag som tycker att dialogen r rtt kass och krystad emellant? Tycker ven James Franco verspelar.
Citera
2017-08-26, 21:00
Medlem
fernebos avatar
Mer substans n i Vinyl?
Citera
2017-08-26, 21:23
Medlem
XtraXs avatar
Hallickarna var ju fr skna, kommer flja detta.

Skrev ovanstende innan jag sista scenen med kniven, kanske inte s skna hallickar nd...
Senast redigerad av XtraX 2017-08-26 kl. 21:33.
Citera
2017-08-27, 02:39
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Sg klart frsta avsnittet och jag r absolut njd. Dessutom r jag fascinerad av 70/80-talets New York och hur totalt nergngen stan var p mnga stllen. Brukar ofta inte gilla James Franco men hr gjorde han en bra rolltolkning men kanske lite stereotyp "New Yawk tough gay". Han och hans tvillingroll hade bde likheter och skillnader, vilket han ocks gjorde ngot intressant av.

Otroligt jobbig skmsskuddescen nr Maggie Gyllenhaal som spelar prostituerad fr en tonrskund som kommer fr snabbt och vill ha ett skjut till fr samma pris. Helt utsliten och loj, bra spelat av Gyllenhaal.

Gillade att dr var s mycket synliga snoppar och den rundlagde Ron Jeremy-kopian som satt helt naken i ftljen med en urskog mellan benen var kung!
Citera
2017-08-27, 11:40
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Sg klart frsta avsnittet och jag r absolut njd. Dessutom r jag fascinerad av 70/80-talets New York och hur totalt nergngen stan var p mnga stllen. Brukar ofta inte gilla James Franco men hr gjorde han en bra rolltolkning men kanske lite stereotyp "New Yawk tough gay". Han och hans tvillingroll hade bde likheter och skillnader, vilket han ocks gjorde ngot intressant av.

Otroligt jobbig skmsskuddescen nr Maggie Gyllenhaal som spelar prostituerad fr en tonrskund som kommer fr snabbt och vill ha ett skjut till fr samma pris. Helt utsliten och loj, bra spelat av Gyllenhaal.

Gillade att dr var s mycket synliga snoppar och den rundlagde Ron Jeremy-kopian som satt helt naken i ftljen med en urskog mellan benen var kung!

Sg inte kukproteserna lite vl konstiga ut? Typ som kttklumpar.
Citera
2017-08-28, 01:59
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Sg inte kukproteserna lite vl konstiga ut? Typ som kttklumpar.
Jo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in