Citat:
Ursprungligen postat av
Moltas666
Det är ett välkänt faktum att arbetsliv och användning av droger är en kombination som på ett avgörande sätt begränsar en persons anställningsbarhet och en persons möjligheter att behålla ett arbete.
Detta har jag försökt förklara för dig. Att förklara för någon positiva och negativa erfarenheter sett ur ett arbetsmarknadsperspektiv är i högsta grad OnT.
Jaha och hur fan vet du hur mitt liv ser ut? och vart jag är på väg har inte du den blekaste aningen om, du kan heller inte ta för dig och anta att bara för att det skrivs i andra forum så måste det vara en person, alltså jag. Finns flera användare på mitt konto, eller? Det spelar ingen roll och du håller dig inte till mitt ämne öht.
Huvudsaken är att du inte har en aning om vem jag är så gör inte bort dig genom att försöka leta upp skit bara för att få chansen att trycka upp det i någons ansikte. Patetiskt liv. Tragiskt.
Ge dig förfan. Du vet inte vem jag är så var inte den typiska dumknullade typen som dömer folk helt utan underlag.
Lägg det åt sidan och lämna min tråd.
Till er resten som kan ge tips eller föra en någorlunda väl diskussion om vad ämnet handlar om så skulle det vara uppskattat