2016-01-19, 14:48
Medlem
Tänder en majoritet av tjejerna mer på vältränade killar med låg fettprocent jämfört med "vanliga" killar?

Det är bara kolla på Brad Pitt när han var som mest vältränad, han fick markerade käkben som är sexiga, ett fast ansikte som var jävligt snyggt när han var som mest vältränad.

Eller kolla på Samir Badran, hans käkben och ansikte är perfekt trots han själv är från mellanöstern.

Eller kolla på Danny Saucedo, hans käkben och ansikte är perfekt med låg fettprocent, han ses ofta som snygg för han har ett snyggt ansikte men också för att han är mycket vältränad.

... Så det jag undrar med denna tråd är, tjejer säger dom föredrar "vanliga" killar som inte är vältränade för dom vill ha försörjning av en rikare kille istället... Men ofta när det kommer till kritan så har dom en älskare vid sidan av den rika killen, ofta är det en vältränad kille hon älskar med.

Så helt enkelt det jag undrar med denna tråd är, tänder en majoritet av tjejerna mer på en kille med låg fettprocent, vältränade armar/rygg/mage osv jämfört med en helt "vanlig" kille? Hur ser verkligheten ut enligt er egen erfarenhet?
Senast redigerad av Brad-Pitt 2016-01-19 kl. 14:52.
Citera
2016-01-19, 14:56
Medlem
FelixSotizs avatar
Det beror väl helt på vad du är ute efter. Är du ute efter engångsligg så attraherar såklart ett välvårdat yttre mer. Söker du något mer långvarigt kan det vara värt att lägga ner mer tid på din personlighet snarare än din kropp.
Citera
2016-01-19, 14:57
Avstängd
DRD4s avatar
Jag gissar att majoriteten gillar "lagom och att det finns en grupp på 20% som gillar rippade killar och en på 5% som gillar tjocka killar.
Citera
2016-01-19, 15:39
Medlem
sajebiss avatar
Ett aber dock som en del vältränade killar (speciellt gymkillar) har är att de har en tendens att bli väldigt självupptagna och feminina, de ser det naturligtvis inte själva utan tror i sin egen lilla värld att de är guds gåva till kvinnan. Det speglas, solas och smörjs med div krämer som i jämförelse skulle få den värsta fjollan att framstå som manlig. Föga attraktivt skulle jag vilja påstå.
Citera
2016-01-19, 16:32
Medlem
Vadå trots att han är från MÖ? Så det är omöjligt för en person från Mellanöstern att ha just markerade käkben, kindben osv?
Citera
2016-01-19, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
... Så det jag undrar med denna tråd är, tjejer säger dom föredrar "vanliga" killar som inte är vältränade för dom vill ha försörjning av en rikare kille istället... Men ofta när det kommer till kritan så har dom en älskare vid sidan av den rika killen, ofta är det en vältränad kille hon älskar med.

Det handlar nog snarare om att killen vid sidan är både mer utrustad och överlag bättre i sängen.
Citera
2016-01-19, 22:19
Medlem
Vad tycker ni tjejer om killar som är vältränade, ser bra ut på annat sätt (ansiktsform,etc,etc) men som har problem med övervikt i fel form (fett)?
Citera
2016-01-21, 00:17
Medlem
SweetReds avatar
"Alla" mina tjejkompisar föredrar vältränade killar med lite fett. Jag avskyr det Gillar bara muskler i kombination med en god mängd fett.
Citera
2020-08-05, 21:52
Bannlyst
Breda axlar, och stora biceps/ armar tänder alla tjejer på, dom som säger annat ljuger, eller är psykiskt störda/ fläskberg som intalar sig annat.

Så enkelt är det.
Citera
2020-08-05, 23:14
Medlem
Snoppkrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FornarRuniR
Breda axlar, och stora biceps/ armar tänder alla tjejer på, dom som säger annat ljuger, eller är psykiskt störda/ fläskberg som intalar sig annat.

Så enkelt är det.
Breda axlar och att mannen rör på sin överkropp. Fin benstomme, snarare än muskulös.
Citera
2020-08-05, 23:32
Medlem
Findusofelixs avatar
Min erfarenhet, både som yngre och något äldre, är att "vanliga" män funkar bra, men det är svårt att sätta finger på exakt vad det är jag tänder på. Och det beror ju på ifall jag bara får se en bild på en man, eller möter någon som jag pratar med? När man interagerar med någon finns det så många flera aspekter som kan tända en.

Dom män som jag haft förhållanden med, har varit "vanliga" män, så jag tänder inte specifikt på vältränade män med låg fettprocent.
Men ifall mannen har tänt mig psykologiskt redan, så spelar det mindre roll hur hans kropp ser ut, såvida det inte är i stil med Michelingubbe, då kan det bli svårt med tändning.

Mina preferenser har varit detsamma från det jag var 15 tills idag då jag är 40+, och jag har samma preferenser som då jag var ung och smal, som nu då jag är tjock.
Så min smak har varit ganska konsekvent.
Citera
2020-08-06, 01:13
Medlem
IbizaPizzas avatar
Ja jag tänder på vältränade killar och vet att flera av mina vänner gör det också. Sen vet jag att det finns tjejer som kan säga att de inte tänder på det eller att de hellre vill ha en kille som är medel eller t.om. otränad, men det blir väldigt motsägelsefullt när man ser hur många följare vissa killar har på instagram eller när man ser hur populär de är på dejtingsajter. Klart det kan finnas några tjejer som det kanske stämmer hos, att de hellre vill ha en som inte är vältränad. Men många ljuger. Precis som det finns killar som säger att de vill ha osminkade och naturella tjejer och sen ser man vad det är för tjejer de i själva verket följer på instagram och liknande.

Tycker dock att killar som Brad Pitt, Samir och Danny är dåliga exempel. Killar som ser ut som Jeff Nippard eller David Laid går hem hos tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in