Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-19, 08:53
  #1
Medlem
Alla ni som har skönhetsoperation bakom eller planerar en är säkert kunniga på namn i denna kretsen. Så er åsikt välkomnas.

Det är nog fullständigt naturligt att värna om sin kropp och hälsa och därför lusläsa listan på personer för att välja bästa kirurgen. Så det jag undrar är detta, söker man allmänt på plastikkirurger dyker bla. namnet Peter Wroblewski upp. Det mesta är läkarkollegor som uttalar sig om sin kompis samt en intervju med allmäna frågor i tidningen Metro.

Just Metro är kanske knepigt, det är ju en vanlig reklammetod att t.ex Mr X som driver grönsaksaffär betalar journalisten att skriva en oskyldig artikel om grönsakshandel där Mr X "råkar" finnas med och svarar på frågor med avsikt att ge nåt slags expertintryck.

Men nu efterfågas den brutala sanningen, presumptiva klienter har bla skrivit detta:
http://plastikoperationsforum.se/pla...-wroblewski-pa

Där skriver nån exempelvist att Peter Wroblewski inte har några bilder på sina tidigare verk utan hänvisar till internetsökning. Andra svarar med nästan bestörtning att alla plastikkirurger har bilder och ingen har hänvisats till internetsökning samt varnat att därför inte gå till Peter Wroblewski. De få bilder som visar resultat av operationer av Peter Wroblewski är långt ifrån OK.

Är det så att Peter Wroblewski byggt upp en överdrivet framstående fasad på internet? Och har det som sitt enda kort? eller har Peter Wroblewski utfört några genuina operationer?

För de som sätter sin kropp och hälsa på spel, finns det nån som varit hos Peter Wroblewski med nöjd resultat?
2016-01-23, 07:33
  #2
Medlem
mextels avatar
Asså det är skillnad mellan läkare och läkare, somliga jobbar mycket bland vårdnadstagare med praktisk tillämpning medan andra sitter mycket på labb och observerar möss. Det är inget fel utan det så systemet fungerar och jag tror Peter är av den senare typen med tanke på att det står studierektor överallt på nätet. Han är antagligen en standardkirurg man kallar in när det rullas fram nån med sönderslaget ansikte efter exempelvist en trafikolycka. En sån patient har inget val men när det gäller skönhetsoperationer å andra sidan så efterfrågas ett mycket mycket känsligt ingrepp för att göra det fina finare. Så det handlar alltså om fingertopkänsla som Peter Wroblewski tyvärr inte har. Det jag skrev tidigare om lexbase var med avseende på anmälning för vårdansvar, de har en sådan tjänst nu. Dvs en patient som kände sig missnöjd och inte nåt brottsligt. Så mod, jag ber om ursäkt att jag inte var tydlig nog, för dömd för brott är Peter Wroblewski säkert inte.
2017-08-05, 09:00
  #3
Medlem
Får han fortfarande jobba som läkare idag?
2017-09-09, 10:32
  #4
Medlem
Strychnos avatar
Eftersom tråden inte handlar om något medicinrelaterat flyttas tråden.

Medicin och hälsa --> Företagsskvaller
/Moderator
2017-09-15, 07:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mextel
dömd för brott är Peter Wroblewski säkert inte.
Jaså Dr Jek... jag menar Dr Peter Wroblewski ? nä, en så skinande ren utstrålning är väl inte kapabel till brottslighet vid sidan av yrket ?

*host host*
2017-09-28, 09:48
  #6
Moderator
Gromguttens avatar
Återkommande bannat troll som inte gillar trådens ämne postar i tråden, om någon undrar varfør inlägg førsvinner som genom ett välanlagt snitt med skalpellen.

/Mod
2017-10-12, 22:16
  #7
Moderator
Gromguttens avatar
Nej, nu är det dags att stänga här, om någon önskar att tråden öppnas för vidare inlägg så går det bra att ta kontakt i pm med någon av delforumets moderatorer.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback