• 2
  • 3
2016-01-19, 17:22
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackBlack
Visst kunde jag ha skrivit två inlägg istället för tre. Ett inlägg hade inte gått eftersom det gått för lång tid efter jag skrivit det första.

Med det sagt så undrar jag vad som var fel i mina inlägg.

Det var faktiskt någon som först ansåg att det var JK som var MGM. Sen var det fel bokstav som fattades i DJ-namnet.
Det hade det inte alls det. Du skrev första kl 04:40, andra kl 05:03 och tredje 05:04. Du kan redigera dina inlägg i en timme efter att du först postat det. Det var inget fel på sakinnehållet kanske, var väl mer att du trippelpostade som jag störde mig på. Att du rättade någon filtreras bort automatiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av Maulca
Vilken TR häktade honom? Byket måste fram för att få bekräftat.
Gävle, enligt en person på Facebook.

EDIT: Bekräftas även av Efterlyst-sidan på Facebook:

Citat:
MAN MISSTÄNKT FÖR VÅLDTÄKT GRIPEN

Polisen bekräftade idag att den 23-åring som åtalats för ett flertal brott mot olika kvinnor greps i går under eftermiddagen i Gävle.
23-åringen släpptes i fjol på fri fot då utredningen drog ut på tiden och häktades i sin frånvaro då han inte dök på rättegången. Efterlyst gick hösten 2014 ut med namn och bild på mannen och det var tack vare tips från allmänheten som mannen nu kunde gripas av polisen.

Fortsätt att dela och gilla, tillsammans kan vi göra skillnad!
Senast redigerad av PussyLiquor 2016-01-19 kl. 17:26.
Citera
2016-01-19, 18:55
Medlem
Maulcas avatar
Här är han adress i Partille:
Citera
2016-01-23, 15:14
Medlem
Han heter Kim klevbom och kallar sig även för Marcus dahl som han har fb profil i och säger sig äga sydsvenska vakt bla och håller till i Gävle detta är en stor mytoman och bedragare
Citera
2016-01-23, 18:00
Medlem
Maulcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zito1
Han heter Kim klevbom och kallar sig även för Marcus dahl som han har fb profil i och säger sig äga sydsvenska vakt bla och håller till i Gävle detta är en stor mytoman och bedragare

Risken är längre inte överhängande, för att han ska bedra någon nu! MGM är häktad och står numera under samhällets kontroll. Huruvida han är ålagd restriktioner från åklagaren är däremot inte känt.
Citera
2016-01-27, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maulca
Här är han adress i Partille:

Jag sökte på personen i fråga här på Flashback för att en i min närhet tillhör skaran vittnen i nämnda rättegång.

När vi kollade igenom tråden noterade vi adressen ovan och ville bara påpeka att denna bostad tillhör hans far och styvmor. Så får någon för sig att nyttja den till något är mottagarna personer som redan mår dåligt över fanskapets eskapader som det är...
Citera
2016-02-16, 13:47
Medlem
PussyLiquors avatar
Något nytt i det här ärendet?
Citera
2020-07-20, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Något nytt i det här ärendet?

Jag vill också veta om det kommit något nytt. Umgicks med detta as när han huserade i Gävle. Jag var även en av dom som fick fram hans riktiga namn och ringde polisen och berättade var han var på öster.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in