2016-01-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jesus. Var det det jag skrev? Läs igen.

TS frågar i första inlägget:

Alltså vet hen att svaret nog finns hos partnern, men att det med viss sannolikhet är ett känsligt ämne.

För övrigt är du kanske den användare som ligger längst ifrån mig av alla på Flashback, blir irriterad bara av att läsa ditt användarnamn, för jag vet att det kommer en åsikt, fråga eller tanke som får mig att tänka du är en inskränkt dryg självgod idiot.

Man kan inte gilla alla så varför bli så triggad av mina åsikter, det finns ingen anledning. Varför svara på någons inlägg som man blir irriterad av. Fullständigt ologiskt. Det är bara att bläddra förbi?! Alla har sina åsikter så även du.
Citera
2016-01-22, 20:12
Medlem
HighwayDelights avatar
Jävla skev brud, frågan är vad hon gör på toa en hel jävla timme, så länge skiter man inte, om man inte har någon rolig app på telefonen o blir sittandes..

Hur gamla är ni?
Citera
2016-01-23, 04:42
Bannlyst
Hon är 26 år och jag 24. Jag har nog helt missuppfattat detta med vad som räknas som sambo, trodde att en inneboende vissa helger räknades som sambo.
Citera
2016-01-23, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man
Hon är 26 år och jag 24. Jag har nog helt missuppfattat detta med vad som räknas som sambo, trodde att en inneboende vissa helger räknades som sambo.

Om man betraktar sig som ett par men bor på olika ställen, är det inte mer att vara "särbo"?
Skall man gå till sängs för att "mysa" eller ligga med varandra och tjejen piper in på toa ett längre tag utan att se väldigt annorlunda ut när hon kommer ut, då skulle jag börja undra vad anledningen var. Vill hon helst slippa undan, är jag motbjudande eller vad sysslar hon med?
Hände det mer än en gång skulle jag definitivt fråga vad det är på gång.
Hur har ni det till vardags, kramas ni lite så där i förbigående, ger ni varandra en vänlig smekning bara sådär utan att det skall behöva leda till något mer?
Vad innebär det för dig "att vara ihop", eller "att älska varandra"?
Beteendet hon visar är något jag aldrig stött på. Min före detta använde pessar, tog inte lång stund att sätta in, att sminka av sig tar ju inte heller lång stund så vad sysslar hon med, jag vet inte och tydligen inte du heller så fråga henne innan du får några konstiga idéer!
Citera
2016-01-23, 05:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karon58
Om man betraktar sig som ett par men bor på olika ställen, är det inte mer att vara "särbo"?
Skall man gå till sängs för att "mysa" eller ligga med varandra och tjejen piper in på toa ett längre tag utan att se väldigt annorlunda ut när hon kommer ut, då skulle jag börja undra vad anledningen var. Vill hon helst slippa undan, är jag motbjudande eller vad sysslar hon med?
Hände det mer än en gång skulle jag definitivt fråga vad det är på gång.
Hur har ni det till vardags, kramas ni lite så där i förbigående, ger ni varandra en vänlig smekning bara sådär utan att det skall behöva leda till något mer?
Vad innebär det för dig "att vara ihop", eller "att älska varandra"?
Beteendet hon visar är något jag aldrig stött på. Min före detta använde pessar, tog inte lång stund att sätta in, att sminka av sig tar ju inte heller lång stund så vad sysslar hon med, jag vet inte och tydligen inte du heller så fråga henne innan du får några konstiga idéer!
Det verkar mer som att hon vill trötta ut mig, hon är trevlig och vi kommer bra överens men när vi är själva en längre stund verkar det som om hon tycker det är obehagligt och går in på toa och är där en bra stund. Känns ju inte heller som man ska fråga henne vad problemet är om det nu finns något, hon kanske bara är sådan. Känner mig bara ignorerad. Man kan ju hoppas att hon vill innerst inne men inte vet hur hon ska yttra det på.

Jag vill att hon tyr sig till en utan att jag ska behöva "tafsa" på henne innan för jag vill inte stressa upp någon och ses som äcklig. Kramas gör vi så klart.
Citera
2016-01-23, 06:28
Medlem
Egentligen är det ett helmärkligt beteende att avbryta en "intim stund" med att gå på toa och vara därinne jättelänge och sedan inte fortsätta med "den intima stunden" när man kommer ut.

Om man tänker efter så är det ännu märkligare av dig att inte prata om det.

Du har målat in dig i ett hörn av finkänslighet

Var övertydlig nästa gång
säg typ oj vad länge du var på toaletten har du ont i magen?
Och sen fortsätter du...och påpekar att hon alltid går på toaletten när ni har det "mysigt"
Fråga om hon inte tycker om det
om det är något fel
osv.

Lägg all finkänslighet åt sidan och ställ frågor som vore du "rain man"
tycker jag
Citera
2016-01-23, 07:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bervyl
Egentligen är det ett helmärkligt beteende att avbryta en "intim stund" med att gå på toa och vara därinne jättelänge och sedan inte fortsätta med "den intima stunden" när man kommer ut.

Om man tänker efter så är det ännu märkligare av dig att inte prata om det.

Du har målat in dig i ett hörn av finkänslighet

Var övertydlig nästa gång
säg typ oj vad länge du var på toaletten har du ont i magen?
Och sen fortsätter du...och påpekar att hon alltid går på toaletten när ni har det "mysigt"
Fråga om hon inte tycker om det
om det är något fel
osv.

Lägg all finkänslighet åt sidan och ställ frågor som vore du "rain man"
tycker jag
Ja, jag får försöka prata med henne men är samtidigt rädd att det känns avtändande för henne då man hört att sex ska man inte prata om utan ska komma spontant.
Vi har en annars bra kontakt men varken jag eller hon vågar ta steget ut verkar det som när det väl är mysig stämning.

Jag är väl en sådan där beta-man antar jag eller vad det heter.
Citera
2016-01-28, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man
Jag är 24 år och inne på min andra sambo/flickvän, nu snackar vi bock här. Få män har haft den turen jag haft att haft 2 sambos över en femårs period, mestadels tack vare att jag har en hund tror jag eftersom det var så jag lärde känna dessa två kvinnor!

Angående sexet, min nuvarande är härlig på alla sätt och vis. Vad jag personligen tycker är jobbigt är att så fort det börjar hända lite grejer och det blir mysigt ska hon in till toaletten och kan vara där hur länge som helst, blir less på att sitta i soffan och bli lämnad. När hon väl kommer ut från badrummet så säger hon att hon är trött och när vi lägger oss så vänder hon sig åt sidan trots att jag ligger och tittar på henne. Jag har inte haft råd till dubbelsäng men har två sängar separerade i jämte varann. Hon sover över hos mig på helgerna.

Första gången vi hade sex efter många om och men (måste toffla rejält innan hon släpper till, ändå varierar hon sitt beteende mellan att vara flirtig och bestämd så man vet varken ut eller in) för tre månader sedan så sprang hon ut till badrummet, låste och var där inne minst en timme. Mycket avtändande och börjar undra om hon tycker det är äckligt att ha sex med mig eller vad det kan vara för fel? Hur ska jag prata med henne om detta, är det någon som känner igen sig i detta? Tycker många tjejer helt enkelt att det är äckligt att ha sex?

HAHA ASG. Narcissistisk personlighetsstörning med grandios självbild säger jag bara
Det finns inga tjejer va? Du var med någon som ändra sig, något ragg från skolan va?

Men ärligt. Du måste prata, sluta upp med allt funderande. Fråga vad det är när allt är lugnt, du måste prata öppet. Låter helt stört att skriva en sådan här sak på FB.

Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Har varit med runt 100 olika kvinnor i mitt liv, om nu det säger dig någonting.

Och två har varit som du säger, en avskydde sex och den andra var för "barnslig" och tittade hellre på alfons åbergs än att sexa.

Hon är inte bekväm med sex helt enkelt.

HAHAHA Härligt FB-antal
Men jag förstår vad du menar, du legat med ganska många och två var så.
Men du skulle pratat med dom också då om du ville sticka in snabeln? Iaf hon som kolla alfons, varför inte prata öppet? Eller gjorde du det?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in