2026-06-21, 18:54
  #205
Medlem
svenskors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Fan så fint! Jag hade serien på DVD men den tappades bort i någon flytt. Sen när jag kollat SVT då jag var taggad på att se detta guldkorn.
Så hade de givetvis tagit bort den. Men tacksamt att den läggs upp igen. Den ska finnas tillgänglig. Är så pass bra serie och skildring att folk ska ha en chans att se den

Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Bra! En av de bättre serierna jag sett. Och David Dencik är en bra skådis. De flesta roller som han gestaltar gör han med bravur.

Gillar den, bra skildring och David är som klippt och skuren för rollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in