Citat:
Ursprungligen postat av orlovi
Roligt att fångtransporterna skedde med en Volkswagen Caravelle senare modell redan på 80-talet..

Ja den tänkte jag med på, men annars instämmer jag i kören vad gäller rekvisitans förträfflighet och träffsäkerhet.
Gick på högstadiet vid den här tiden. Ungefär en tredjedel av klassen gick omkring i fula jackor, jeans och dr.martin-skor med stålhättor och sparkade på papperskorgar och lyckstolpar...
VAM-skämten var poppis också