Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-11-11, 22:05
  #1
Banned
Mertzis avatar
Hade inte det varit en ganska otrolig ide att träna naken? Glida in på gymet i dojor och ingenting mer, EVENTUELLT ett par tajta kalsonger. Vill gärna pröva nån gång, liksom inget tyg som spänner emot, och alla blickar, haha. Hade inte det varit en bra ide? Men jag undrar vad konsekvenserna hade blivit. Någon som har andra förslag eller liknande? Hälsar sexige Mertzi
Citera
2005-11-11, 22:09
  #2
Medlem
aegs avatar
Nääääääää....... det där är bara fel.

Du har uppenbarligen fel kläder på dig. De ska inte ta emot eller klia eller nått utan bara skyla din kropp hyffsat och framförallt dölja skrevet.
Citera
2005-11-11, 22:11
  #3
Banned
jakobsson_s avatar
Kör på Mertzi
Citera
2005-11-11, 22:12
  #4
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertzi
Hade inte det varit en ganska otrolig ide att träna naken? Glida in på gymet i dojor och ingenting mer, EVENTUELLT ett par tajta kalsonger. Vill gärna pröva nån gång, liksom inget tyg som spänner emot, och alla blickar, haha. Hade inte det varit en bra ide? Men jag undrar vad konsekvenserna hade blivit. Någon som har andra förslag eller liknande? Hälsar sexige Mertzi

Jag har gjort det en gång, i ett gym jag hade egen nyckel till. Men det är inget speciellt, mest störande så jag klädde på mig efter ett uppvärmningsset i knäböjen.

Gör du det bland folk kan du nog räkna med mothugg.
Citera
2005-11-11, 22:15
  #5
Banned
Mertzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aeg
Nääääääää....... det där är bara fel.

Du har uppenbarligen fel kläder på dig. De ska inte ta emot eller klia eller nått utan bara skyla din kropp hyffsat och framförallt dölja skrevet.
Jaa, kläderna skaver ju inte SÅ alltså. Men att böja sig fram när man ska ta upp en skivstång....eller den sortens benpress där man ligger på rygg och pressar snett uppåt, ni vet vad jag menar? Tänk när man är längst ner, alla kan se hela himmelriket! Paketet hänger ner över magen, stjärthålet säras lite, kanske man läcker lite gas av ansträngningen! Men annars hade det varit rätt okej att bara liksom glida in på gymet helt naturligt i dojor och ingen mer. Mertzi
Citera
2005-11-11, 22:17
  #6
Banned
Mertzis avatar
Vad tufft!

Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Jag har gjort det en gång, i ett gym jag hade egen nyckel till. Men det är inget speciellt, mest störande så jag klädde på mig efter ett uppvärmningsset i knäböjen.

Gör du det bland folk kan du nog räkna med mothugg.
Hahah! Jag har också tillgång till en träningslokal, ska testa där först!
Citera
2005-11-11, 22:18
  #7
Banned
Mertzis avatar
Ska testa!

Citat:
Ursprungligen postat av jakobsson_
Kör på Mertzi
Ska fan testa nån gång! Stenhårt! Jag har gungat på en gunga naken en gång och druckit folköl, dessutom har jag bajsat offentligt! Mertzi
Citera
2005-11-11, 22:54
  #8
Medlem
Jag har tänkt rulla mig i snön (naken) efter att ha bastat i skolan nån gång i vinter, får se om det kommer till kritan.

Men det låter kul det där med gymet, kör hårt.
Citera
2005-11-11, 23:19
  #9
Banned
Mertzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalien
Jag har tänkt rulla mig i snön (naken) efter att ha bastat i skolan nån gång i vinter, får se om det kommer till kritan.

Men det låter kul det där med gymet, kör hårt.
Japp=) Jag ska återkomma med resultat nästa vecka eller så! Rulla naken i snön är GRYMT gott kan jag säga!
Citera
2005-11-12, 00:37
  #10
Medlem
KaZibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Jag har gjort det en gång, i ett gym jag hade egen nyckel till. Men det är inget speciellt, mest störande så jag klädde på mig efter ett uppvärmningsset i knäböjen.

Gör du det bland folk kan du nog räkna med mothugg.
Tänk om det kommit någon annan med nyckel...?
Citera
2005-11-12, 00:39
  #11
Medlem
Lutass avatar
Kutar man runt naken bland folk så brukar man åka dit på förargelseväckande beteende. Been there, done that.
Citera
2005-11-12, 01:25
  #12
Medlem
Ralfons avatar
Gymet känns som fel ställe att provocera främmande (muskulösa) män med sin nakenhet...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback