2016-01-15, 22:36
Bannlyst
Någon som vet om Chaturbate drar in stora stålar för inte får väl brudarna allt? Det måste vara rätt stora pengar eller?

Är bolaget noterat på börsen? Vissa brudar drar in en hel del med va? Tokens eller vad det är som dom växlar sedan till pengar. Och självklart drar dom som ser bäst ut mest pengar och har bäst shower.

Kan erkänna att jag slängt iväg kanske en tusenlapp på den sajten men nu har jag slutat med det känner att det är lite att kasta pengarna i sjön eller vad anser ni?

Men blir ledsen när man ser smala nästan utsvultna rumänskor ligga där och onanera dom skulle jag kunna tänka mig att tippa igen , inte för att dom är nakna och onanerar utan mest för man tycker synd om dom
Citera
2016-01-15, 22:38
Medlem
Polyklorfenols avatar
Utgår från att det är de som köper tokens som står för notan. När tjejerna (som det oftast är) ska växla in det de tjänat, så är det en stor växlingsförlust, som då blir sajtens vinst.
Citera
2016-01-15, 23:38
Medlem
Jogens avatar
Hälften av det du betalar för 'tokens' går till tjejerna. Du köper, till exempel, 100 tokens för 10$, eller 10.99 $, har jag för mig att det är. Du ger dessa 100 tokens till en tjej och hon tjänar 5$. Vet inte om allt överskjutande går direkt till Chaturbate, eller om någon mellanhand får en liten summa (betaltjänster), men du kan räkna med att det blir rätt fina stålar av dessa summor. Går till att uppgradera serverkraft mm. (De är ju välbesökta och folk vill ju ha bra kvalitet och tillförlitlighet på streamen.) Förmodligen en rätt grov vinst på detta. Du kan (till viss del iaf.) kolla upp ägarförhållandena på sidan :

"Main Office: Multi Media, LLC 23615 El Toro Rd #X344, Lake Forest, CA 92630, Hearille Services Limited, Unit 1 Derwentside Business Centre, Consett Business Park, Consett, County Durham, DH8 6BP, England"

Och jo, det blir då förstås också så att en cam girl KAN tjäna RIKTIGT jävla bra pengar. Inte alla dock. Rumänskor och colombianskor är det inte ont om... alls.

Tipset är att du låter andra betala - det verkar finnas de som får en alldeles väldigt stor tillfredsställe av att kasta pengar på tjejer - för att antingen visa fittan, eller bara kasta pengar på dem ändå. Det hela är ju lite mer "komplicerat", då folk faktiskt tjôtar med varandra i chatten och blir närmast nätvänner med cam-tjejen. Eller någon sorts beundrare. Eller bara det där med att kunna "vara någon" (big spender), eller bara det där med att betala för att någon ska göra en sexuell tjänst åt dig. Du själv riskerar bara att bli fattig.

De längst ner på "skalan", de mindre snygga/mindre populära tjejerna får sitta många timmar på en stol, eller ligga många timmar på en säng, utan att några pengar trillar in överhuvudtaget. Inte helt sällan då ackompanjerat av en trafikerad colombiansk gata i bakgrunden.
Senast redigerad av Jogen 2016-01-15 kl. 23:58.
Citera
2016-01-16, 00:02
Bannlyst
Jag tänkte på den här vibratorn som alla tjejer har Ohmibod eller vad det nu heter är det något som Chaturbate sponsrat tjejerna med för varenda jävel har sån i fittan nu för tiden
Citera
2016-01-16, 00:14
Medlem
Jogens avatar
Ohmibod:en är ett otyg för runkaren på denna sidan skärmen - den döljer de, så att säga, vitala delarna på tjejen. Dock är det förstås najs för tjejerna, som bokstavligen får orgasm av att pengarna trillar in.
Citera
2016-01-16, 02:33
Medlem
Hassan13371s avatar
Ville testa hur det funkade för några månader och slängde in en hundring, mina tokens försvann lika snabbt som dem sattes in och det gav mig ingen vinnande upplevelse... Hade jag dock haft några miljoner till övers så hade jag lätt kunnat sitta på sajten några timmar och mjölka kvinnorna på diverse.
Citera
2016-01-16, 03:45
Medlem
LadyGanjas avatar
Hej intressant tråd, driver själv en cam sida.
I regel så tar den som äger / driver sidan.Ungefär hälften och den andra halva går till modellen.

Inte alltför olikt youtube partner program, orättvist kan tyckas. Samtidigt som det är upp till den som äger sidan att bekosta reklam och server.

Vilket gör det mer rättvist i slutet.
Citera
2016-01-17, 20:59
Medlem
Otroligs avatar
Erotik och sexualitet --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
2016-08-18, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
... det verkar finnas de som får en alldeles väldigt stor tillfredsställe av att kasta pengar på tjejer...
Jag glodde på en show med Xexiamor i vilken hon blev skjuten i fittan med mäns tokens. Vissa skickade iväg 100 tokens och andra 50 tokens, men de flesta gav henne 15 eller 1 token. Detta höll på i ca 20 minuter och hon skakade och svettades och gjorde grimaser allt eftersom vibrationerna blev för mycket för henne men höll ut eftersom hon ju drog in stålar. När några män hade slängt iväg omkring 1000 tokens/person och ville att hon skulle visa brösten så kastade hon ut dem ur rummet. Tack och adjö fick de snubbarna och måste ha känt sig lurade på konfekten.

Citat:
De längst ner på "skalan", de mindre snygga/mindre populära tjejerna får sitta många timmar på en stol, eller ligga många timmar på en säng, utan att några pengar trillar in överhuvudtaget.
Många av de tjejerna som ligger längst ner på skalan förväntar sig att pengarna ska rulla in utan någon motprestation precis som blattarna som kommer hit. De tjejer/par som har bäst framgång är de som gör mer än bara ligger och ser tråkade ut.
Citera
2016-08-23, 12:22
Medlem
Går att tjäna ganska bra med pengar genom deras affiliate system Jag fick 1 användare där jag tjänade provision; ~$100 insatt på mitt konto sen så slutade killen handla tokens. Tror jag fick upp mot 20% av vad han köpte? haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in