Citat:
Ursprungligen postat av
UngeHerrProm
Halloj flashback idag hade jag tänkt att berätta om min cannabis te upplevelse, så det hela började för nån vecka sedan då jag träffade min morfar, nu min morfar brukar odla en eller två plantor på sommaren och sen gör han te utav det blandat med mynta och annat, så han gav mig det i julklapp:
När jag kom hem provade jag att dricka det, det var gott men gav ingen effekt, så jag provade att använda grädde i teet för att lösa upp THC't men än igen ingen effekt, jag berätta för en kompis på datorn och han föreslog att jag skulle röka det, så jag rulla en fin undercover agent och tände på. Det smaka mest mynta. men den här gången fick jag en reaktion från cannabis och det var mycket godare än vanligt men dock inte lika påverkande. Ganska trevligt ganska roligt. Har nån annan provat att dricka cannabis te ifall ni har kan berätta ifall ni blev påverkade av teet, hur gjorde ni för att få en reaktion?
Är det inte så att du faktiskt rökte gräs då? Cannabis-té låter mer som att man tar gräs och har det i varmt vatten och låter det sjuda ett tag innan man dricker, istället rökte du helt vanligt gräs. Nu är jag ingen som normalt brukar använda gräs, men jag kan inte tänka mig att man direkt gör något speciellt för att få té utan, man har det bara i varmt vatten som vanligt té.
Precis som om man antingen äter svamp som det är, eller gör té av svampen genom att lägga svampen i riktigt varmt vatten så det blir "Svamp-té". Du rökte helt enkelt vanligt gräs.