Citat:
Ursprungligen postat av
Fetabruden08
nej det räcker med din vän!
Det låter konstigt, vem gör dom UC på ?
Det är väl jag som i första hand söker lånet ?
Gör dom UC bara om den den som söker lånet inte klarar kraven ?
Eller gör dom bara UC på den som söker och sedan så godkänner jag kraven om jag har medsökande utan att dom gör UC ?
Någon med erfarenhet av detta vore tacksamt.
Hon klarar förmodligen inte UCen heller då hon har haft lite problem med kronofogden tror jag och betalningsamärkningar, hur som helst jag hoppas dom bara gör UC på mig jag som söker isånnafall kan jag börja se ljuset i tunneln. Annars känns det hopplöst, jag blir nobbad av alla "bra" lån, jag har fyllt krediten med frogtail redan (en av dom få som lånar ut utan säkerhet till skapliga priser).
Annars blir jag systematisk nobbad, utan det är 10 000 kr max i 90 dagar jag lyckas låna dessvärre löser inte det någon problem, och ett sådant lån på 10 000 i 90 dagar kostar runt 2700 kr.
Alla större lån än 10 000 går inte då då jag behöver ett heltidsjobb.
Jag försökte ta ett lån på onea för 30 000 med ungefär 70% ränta på 24 månader (plnane var att lösa lånet i förtid så i realiteten skulle inte räntan bli så hög) men det gick inte det heller.. onea och frogtail är en av få som kan erbjuda lån återbetalnigstid utan UC. Dessvärer har jag ett lån på Frogtail på 7000 jag betalar varje månad och kommer göra det till typ augusti och när man har ett aktivit lån kan man inte ta nya dessvärre.