2016-08-20, 18:47
Medlem
Illusioners avatar
Mitt lag:
2016-08-20, 19:35
Medlem
Ostrobothnias avatar
Mina val
2016-08-20, 19:56
Medlem
IdaAmins avatar
Har fem ryttare som jag delar med SuperHank. Fy sören vad det kommer gå bra för mig!

Mitt lag

2016-08-20, 20:08
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Jag satsade på att enbart ha ryttare som inte har någon GT i benen. Förhoppningsvis kan någon av dom överraska (antagligen blir det Contador, negativt).
2016-08-20, 20:17
Medlem
Illusioners avatar
Hade länge Valverde men tog bort honom till förmån för MAL men någon borde väl krafterna tryta för Valverde. Eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Ostrobothnia
Peter Kennaugh Får väl ngra assistpoäng om Vroome går bra.
Kör i rött imorn.
Senast redigerad av Illusioner 2016-08-20 kl. 20:23.
2016-08-20, 20:38
Medlem
rainbowias avatar
Mitt lag:
2016-08-20, 21:22
Medlem
Ezzelinos avatar
Satsade på dessa nio:

Quintana
Valverde
Chaves
Talansky
Felline
Hermans
Pardilla
Bilbao
Carthy

Kanske det ändå blir Contador och Froome som gör upp om slutsegern. Talanskys form har väl sett rätt lovande ut, hoppas att han gör en stabil Vuelta. Tre cyklister från Caja Rural, som förstås vill hävda sig på enstaka etapper i Vueltan.
2016-08-20, 22:11
Medlem
Ostrobothnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Hade länge Valverde men tog bort honom till förmån för MAL men någon borde väl krafterna tryta för Valverde. Eller?

Kör i rött imorn.
Vueltan i princip räddad redan
2016-08-20, 23:26
Medlem
IdaAmins avatar
Sedär ja, inleder direkt med en etappvinst i ligan. Väldigt trevligt på köpet att Kruijswijk tappade 28 sekunder och Conta hela 52 sekunder.

Kommer nog dröja innan Conta kommer in i top10, men lär bli bra körning tidigt i loppet. Hoppas det blir ett bättre race än TdF som Team Sky "fördärvade".
2016-08-21, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Mitt lag:

den dagen han levererar i närheten av Pinot gjort så kanska han slipper stå bakom han...när rätt många mil kvar mellan dom i prestation
2016-08-21, 02:14
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
den dagen han levererar i närheten av Pinot gjort så kanska han slipper stå bakom han...när rätt många mil kvar mellan dom i prestation
Varför kör inte Pinot Vueltan egentligen?

Angående Geniez så har ju han haft tre raka försök i Girot, så kan egentligen inte klaga. Trenden tycks hur som helst vara att ryttare lämnar FDJ. Man får onekligen intrycket av att Marc Madiot är så odräglig som han ger sken av samtidigt som Vincent Lavenu är värsta schysstaste killen.
2016-08-21, 05:49
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
Hur många mil är Vueltan?

Visst är Pinot en mycket bättre GC-cyklist. Men jag vill ändå tro att Geniez kan lyckas med något. Han är en favorit hos mig av någon oförklarlig anledning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in