2016-01-21, 18:39
Medlem
IdaAmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia

Riktigt bra! I natt 1-2-4-6-10 för ccma. Kan det räcka till ledning? Strålande hur som helst. Måste vara vinterns hårdkörning på Fantasy Längdskidor som ger utslag även här.

Räckte till en tredjeplats i totalen för ccma.

Själv gled jag upp på en andraplats i Flashbackligan och plats 64 i totalen. Ser hyfsat ut med 1,2,3 och 5 i GC i mitt lag.
2016-01-21, 19:38
Medlem
Lord-Di-Legos avatar
ccma går ju som tåget. Riktigt vass!

Kämpa hela vägen över mållinjen nu, ccma. Totalvinsten kan bli din!
2016-01-21, 20:15
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdaAmin
Räckte till en tredjeplats i totalen för ccma.

Själv gled jag upp på en andraplats i Flashbackligan och plats 64 i totalen. Ser hyfsat ut med 1,2,3 och 5 i GC i mitt lag.

Bra där! McCarthy leder just nu riders standings på 307p. Mycket glädje för ynka 6 cred.
2016-01-22, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Riktigt bra! I natt 1-2-4-6-10 för ccma. Kan det räcka till ledning? Strålande hur som helst. Måste vara vinterns hårdkörning på Fantasy Längdskidor som ger utslag även här.

Javisst! Din trevliga längdskidtävling har gjort att man inte tappat Velogamestänket under vintern.

Citat:
Ursprungligen postat av Lord-Di-Lego
ccma går ju som tåget. Riktigt vass!

Kämpa hela vägen över mållinjen nu, ccma. Totalvinsten kan bli din!

Det har onekligen börjat bra för mitt lag, tappar nog en del efter dagens etapp. I nuläget tycker jag favoriten till slutsegern är dansken Mads, som efter fjärde etappen har åkare på platserna 1-2-3-4-6-8-9-16 i GC. Saftiga end of tour-poäng att vänta där. Men mycket kan hända än. Nyckeletapp imorgon.
2016-01-22, 13:23
Medlem
Jag förstog inte hur man skulle tänka i det här spelet, så jag tog ju ut några duktiga cyklister.
Nu förstår jag hur man ska tänka. Får hoppas att nästa Lopp går bättre
När är nästa lopp?
2016-01-22, 14:41
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompactStandard
Jag förstog inte hur man skulle tänka i det här spelet, så jag tog ju ut några duktiga cyklister.
När är nästa lopp?

Nästa tävling måste vara Paris-Nice som börjar den 6 mars. Sen rullar det på med massor av tävlingar hela säsongen
2016-01-22, 19:45
Medlem
Lord-Di-Legos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompactStandard
När är nästa lopp?

Det är ganska vanligt hänt. Man lär sig efterhand av tidigare misstag.

Förra året var det Paris-Nice, som sagt. Det loppet går ju i början av mars, så det är ett tag tills dess. Dock vet man inte om det blir något mer lopp i år, eller om vårklassikerna börjar tidigare i år eller så. Så det är en bra idé att hålla utkik här i tråden eller på hemsidan. Man kan också följa @velogames på twitter.
2016-01-22, 20:47
Medlem
IdaAmins avatar
ccma tappade något på dagens etapp och ligger nu tia. Förstår dock inte riktigt varför, var det pga Nizzolo? För ccma kom tvåa på etappen i vår liga så usel var han inte.

Jag vann etappen i Flashbackligan och fortsätter min egen resa mot topp 10, är nu uppe på 54 plats.

Lite sugen är man på att gå upp och se avslutningen i natt på den avgörande etappen. Är målgång runt kl 05 CET.
2016-01-24, 06:08
Medlem
Illusioners avatar
Valde bort Ewan till förmån för Wippert. Den fingertoppskänslan...
2016-01-24, 16:20
Medlem
IdaAmins avatar
Då var årets första prispall klar. Grattis till ccma, TeamHank och jag själv.

1. ccma 3743 points (18 totalt)
2. Team Hank 3321 points (58)
3. IdaAmin 3321 points (75)
2016-01-24, 17:34
Medlem
Lord-Di-Legos avatar
Citat:

Grattis till alla tre, men framför allt till ccma för vinsten i ligan. Finfin 18e-plats totalt också. Även TeamHank och Ida var bra placerade totalt. Bra början för Flashback med andra ord.

Själv gick det väl sådär, det var en stabil insats men utan briljans. Så jag är relativt nöjd med en 5e-plats i Flashbackligan.
Jag ser faktiskt att jag fick mer poäng än ifjol, så även om upplagorna inte kan jämföras rakt av så var det nog konkurrensen som var tuffare i år.

För närvarande är det oklart när nästa tävling är. Förmodligen blir det Paris-Nice (början på Mars) eller Vårklassikerna (som tidigast från slutet på Februari) om inga nya tävlingar tillkommer för i år. Mitt tips är att hålla lite koll här på tråden eller på @velogames på twitter.
Senast redigerad av Lord-Di-Lego 2016-01-24 kl. 17:38.
2016-01-24, 18:08
Medlem
rainbowias avatar
Citat:

Stämmer in i hyllningarna. 3st topp-100 är riktigt hög klass! Stort Grattis!

Gick väldigt bra för mig etapp 2-4 och var uppe på 5:e plats och topp-10% i princip. De två sista etapperna föll det dock ihop och sjönk till 7:e plats. Var iaf på den bästa tredjedelen totalt sett. Så nöjd med denna uppvärmningstävling

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in