• 1
  • 2
2005-11-11, 12:52
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Låter inte literflaskor med Red Bull som en extremt dålig idé? Nu dricker jag inte särsklit mycket energidryck över huvud taget, men mycket av drickbarheten hänger väl på kolsyran och kylan... Två deciliter red bull i botten på en plastflaska som stått under skrivbordet i två dagar är ingenting jag vill uppleva.

Så är det väl med alla kolsyrade drycker?

Ska man grogga en kväll så låter litersflaskor som en bra idé..
Citera
2005-11-11, 12:52
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Låter inte literflaskor med Red Bull som en extremt dålig idé? Nu dricker jag inte särsklit mycket energidryck över huvud taget, men mycket av drickbarheten hänger väl på kolsyran och kylan... Två deciliter red bull i botten på en plastflaska som stått under skrivbordet i två dagar är ingenting jag vill uppleva.

Fast, så skall man väl kanske inte dricka Cola heller?

Men, jo - ni har nog rätt. Hade det inte varit den kalla lilla burken - som av en händelse precis räcker till en grogg, så hade nog det inte gått så bra.
Citera
2005-11-11, 13:09
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
Frågan är nu då bara när Coca Cola kommer att lansera en motsvarighet till Red Bull.

Finns redan, kommer inte ihåg namnet nu men härnere i Spanien är det lättare att få tag i Coca-Colas energidryck än Red Bull.
Citera
2005-11-11, 13:50
Medlem
jocke-abcs avatar
Undrar hur mycket vinster respektive bolag plockar ut och hur mycket som går till marknadsföring. Åtminstone i Europa syns ju Red Bull precis överallt, nästan varenda vattenflaska man ser i sportsammanhang är färgad som en Red Bull dryck och i varenda sport finns det minst en utövare i Red Bull kläder. Inte mindre än två F1-stall har dom dessutom.
Citera
2005-11-11, 14:37
Bannlyst
Redbull är verkligen inte gott. Något mer sötsliskigt får man leta efter.
Citera
2005-11-11, 14:43
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundkennel
Redbull är verkligen inte gott. Något mer sötsliskigt får man leta efter.

Pröva lighten, den är bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in