Citat:
Ursprungligen postat av
Iceboxxx
..Så till nästa punkt, tjejkompisen. Hennes mamma har själv bekräftat att hon blev avstängd från skolan efter att hon gått till rektorn och anklagat GM för att ha trakasserat henne sexuellt. Eftersom skolan valde att stänga av henne, så är det väl rimligt att utgå ifrån att hon ljög om det hela, rektorn såg igenom det, och hon blev avstängd. Troligtvis blev hon inte endast avstängd pga denna incident, utan har gjort något mer. Detta är alltså samma tjej som påstår att GM brottade ner henne och slog henne, vilket ledde till att BO misshandlade GM, filmade det hela och sedan spred filmen. Jag anser att hon inte är trovärdig, om hon tidigare har ljugit om att GM trakasserat henne sexuellt, så kan hon lika väl ha ljugit om att han slagit henne, bara för att få BO att slå GM.
Missade den här smörjan..
Nej, det är inte alls rimligt att anta.
Särskilt inte med tanke på hur svenska skolor brukar hantera liknande situationer ie stänga av/flytta offret. Inte håller med tanke på vad som försiggått/föregår i europa den senaste tiden.
Ska vi pröva åt andra hållet och se hur du hanterar det?
Misshandels anmälan LADES ner av polisen!!!!!
Då är det väl både rimligt och logiskt att anta att den var fullständigt substanslös och förmodligen falsk eller hur?
Eller är det bara du och dina gelikar som får föra att sådant resonemang?
Nå, låt höra?
Citat:
Jag försöker få fram vad som kunde få en liten 14 årig pojke att ta med sig en kniv till skolan, och ta livet av en ett år äldre kamrat, då jag trodde att det var detta som diskuterades i tråden. Om vi inte ska diskutera detta så kan ju tråden lika gärna stängas, vi vet vem GM är och vi vet vem BO är. De punkter som jag tagit upp i mitt inlägg, är sådant som jag anser har bidragit till att GM till slut bestämde sig för att ta livet av BO.
Ahmed fick inte sextrakassera och blev sur, planerade ett mord och utförde det sedan. punkt