2016-01-10, 23:08
Medlem
smurflers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtensBusiness
De hans dotter han har tagit hand om henne,lagt pengar och tid på henne. De hans dotter tänk efter.
Varför är det något negativt att knulla?
Citera
2016-01-10, 23:10
Medlem
Paijters avatar
Citat:
De hans dotter han har tagit hand om henne,lagt pengar och tid på henne. De hans dotter tänk efter.
Dyslexi smittar inte sexuellt, så vad är problemet?
Citera
2016-01-10, 23:14
Medlem
coreytaylors avatar
Citat:

Haha, och? Är sex något dåligt som man bör skämmas för? Skäms du?

Nu är jag varken av det manliga könet eller förälder men så länge min unge är lycklig, mår bra och respekterar andra människor skulle jag vara nöjd.
Citera
2016-01-10, 23:15
Medlem
Applequeen-mss avatar
Bra fråga, tror inte varken min pappa eller mamma skulle tycka om mig och vara stolta över mig om de visste vad jag styr med bakom stängda dörrar, ibland i deras säng, eller i köket. Men nu är de ovetandes och stolta över mig som vilken svenssonfamilj som helst.

Sen kan jag nog säga att jag inte kommer lägga mycket energi och tänkande på vem min framtida son/dotter knullar/antal, håller mig utan den vetskapen.
Citera
2016-01-10, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av coreytaylor
Haha, och? Är sex något dåligt som man bör skämmas för? Skäms du?

Nu är jag varken av det manliga könet eller förälder men så länge min unge är lycklig, mår bra och respekterar andra människor skulle jag vara nöjd.

Så de bra för tjejer att knulla alla och allt?
Citera
2016-01-10, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smurfler
Varför är det något negativt att knulla?

Det är negativt för tjejer bara att knulla alla och allt för dem vet inte att dom är tragiska
Citera
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Hennes pappa borde skämmas att hans dotter knullat alla och allt.

"knullat alla"? Vad för tjej är det som löser det? Om jag hade en dotter som hade lyckats knulla alla miljarder killar så skulle jag fan skryta järnet. Mer omfattande går väl inte att utnyttja så många som möjligt för sex?
Citera
Medlem
coreytaylors avatar
Citat:

Är det bra för killar att knulla allt och alla? Vad är skillnaden?
Citera
2016-01-10, 23:20
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:

Njae inte riktigt allt, att bli knullad av en elefant kan nog vara lite lurigt. Lätt att nått går sönder, annars är det bara köra på.
Citera
2016-01-10, 23:21
Medlem
Gaugenhauzs avatar
Nu är jag inte själv pappa men jag skulle nog inte bry mig om hur många min dotter eller son drar över, så länge h*n är ansvarsfull.
Citera
2016-01-10, 23:34
Medlem
Senapstjuvens avatar
Citat:
Det är negativt för tjejer bara att knulla alla och allt för dem vet inte att dom är tragiska
Är det nån som är tragisk så är det väl du. Antalet killar tjejerna ligger med bör väl stämma ganska bra överens med antalet killar de vill ligga med, så vad är problemet?

Är du bitter för att du ser en massa tjejer som ligger runt medans du får åka hem och dra i köttflöjten för att ingen vill ha dig? Det är väl sin sak, men att sitta på Flashback och lipa om det kan ju knappast vara det bästa sättet att tackla problemet på.
Citera
2016-01-10, 23:35
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Det luktar tragisk oskuld om TS. TS tycker att tjejerna som han är intresserad av ska knulla med honom istället för andra som dom uppenbart gör. Därför är TS förbannad på alla kvinnor som ''knullar runt'' med alla utom han själv.

TS, försök jobba på ditt självförtroende och dina sociala färdigheter så ska du nog se att du lyckas få i säng nån tjej so du är intresserad av också. Du verkar vara en sån som står i ett hörn på klubben med en ölflaska i handen och är bitter över att inga tjejer kommer fram och vill knulla.

Skärp dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in