2016-01-10, 16:40
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=QeYhL_kUmgo&feature=youtu.be

Riktigt märkligt sätt att röra sin dotter på måste jag säga. Vad tycker ni?
Citera
2016-01-10, 16:49
Medlem
Påminner lite om den där amerikanska politikern, vad heter han nu igen? Hursomhelst är han också känd för att vara kladdig mot både småflickor och vuxna kvinnor.

Om vi bortser från det förkastliga i kladdandet i sig så undrar jag lite stilla hur i helvete dom kan vara så omedvetna att dom gör detta öppet? Rent logiskt så borde det ju ske bakom lykta dörrar med tanke på samhällets syn på pedofiler. Är dessa män lätt förståndshandikappade? Har dom ett så enormt driv att kladda att dom helt enkelt inte kan styra sina händer?
Citera
2016-01-10, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Påminner lite om den där amerikanska politikern, vad heter han nu igen? Hursomhelst är han också känd för att vara kladdig mot både småflickor och vuxna kvinnor.

Om vi bortser från det förkastliga i kladdandet i sig så undrar jag lite stilla hur i helvete dom kan vara så omedvetna att dom gör detta öppet? Rent logiskt så borde det ju ske bakom lykta dörrar med tanke på samhällets syn på pedofiler. Är dessa män lätt förståndshandikappade? Har dom ett så enormt driv att kladda att dom helt enkelt inte kan styra sina händer?

Såg ut att vara någon undermedveten beröring som han inte tänkte på, typ att det är så som han kladdar på henne när dom är hemma också
Citera
2016-01-10, 17:23
Medlem
Nä sådär blir det ibland när man tänker på ngt annat ...
En tokperson skulle kunna gått vidare med en sådan grej.(
Citera
2016-01-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
En tokperson skulle kunna gått vidare med en sådan grej.(

Blir sådär ibland? han leker med sin tumme mot hennes bröstvårta den sista sekunden i klippet..
Citera
2016-01-10, 17:34
Medlem
emma80s avatar
Att klappa / smeka henne på liknande sätt på t.ex. ena axeln, överarmen eller möjligtvis kinden hade väl varit en sak, men att smeka sådär över bröst och bröstvårta ser helt galet ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Blir det? Och var drar man gränsen? Om han hade haft handen utanpå hennes underliv, blir det sådär också ibland?

- Oj, smekte jag henne därnere? Äh, inget medvetet, jag tänkte bara på något annat.
Citera
2016-01-10, 17:51
Medlem
nedboys avatar
Det känns lite som att om det är hans dotter så är risken stor att det inte är något kladdande. Pappan kanske inte ens har sexualisering kopplad med sin dotter i sin kärlek till henne och i detta ögonblicket så är han så fokuserad på den övriga händelsen att han inte ens känner var handen klappar, utan det handlar om att vara nära sin dotter?

Det kan vara en förklaring? En annan kan givetvis vara att han pumpar skiten ur henne 7 dagar i veckan och här visar han henne att han kan göra vad han vill med henne även i tv-rutan. Så det är bäst att hon håller-käften-budskap som förmedlas?

Kan vara onödigt att dra några växlar på det när man inte vet?
Citera
2016-01-10, 17:57
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Att klappa / smeka henne på liknande sätt på t.ex. ena axeln, överarmen eller möjligtvis kinden hade väl varit en sak, men att smeka sådär över bröst och bröstvårta ser helt galet ut.

Blir det? Och var drar man gränsen? Om han hade haft handen utanpå hennes underliv, blir det sådär också ibland?

- Oj, smekte jag henne därnere? Äh, inget medvetet, jag tänkte bara på något annat.

Det är en ganska liten tjej som man kan kalla barn och för den som inte tänder på barn så hittar man inte på att det finns bröst där det inte finns bröst. Det här kan lika gärna vara att han klappar henne på överkroppen?

Givetvis så blir det konstigt om man i den situationen skulle hålla handen på hennes underliv. Det var väl inte svårt att förstå? Det klappandes som han gör på sin dotter skulle jag även se som olämpligt på en flicka som inte var hans dotter? Inte ens om han klappade henne på magen eller axlarna skulle jag tycka att det var okej. Att hålla henne på axlarna för att ha kontakt skulle vara okej dock.
Citera
2016-01-11, 00:52
Medlem
Ni som förnekar detta måste vara gravt autistiska, i klass med Craig. Han kladdar inget snack om saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in