2016-01-10, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Jag är extremt höger det ska du veta, ändå sitter jag här och försvarar araber....
Mycket mystiskt... du är svensk (?) antar jag, då du skriver på svenska i ett svenskt forum, och försvarar arabiska ISLAMISTER? Då har du ekonomiska intressen i arabländer. Ditt kräk. Någon annan förklaring finns icke, landsförrädare där.
Citat:
Varför? Jo för jag har ingen lust att lättskrämda kräk som du eldar på ett nästan icke-existerande problem
Lättskrämd, nä, inte mkt kan skrämma mig i dagsläget... har nästan sprängts i bitar av islamister & annat kriminellt pack - och ändå fortsätter jag bekämpa muzzelkräken . Tills den dag jag dör.
Citat:
eldar på ett nästan icke-existerande problem
Haha, vem tror du köper denna enfaldiga retorik?

Citat:
Så klart finns det risker, men dem är väldigt små i turist städerna.
Lär dig korrekt svenska och sluta använda felaktiga pronomen samt sluta särskriva substantiv - det heter DE är väldigt små i TURISTSTÄDERNA.
Citat:
Paris vet babbarna att dem kan hålla på som dom vill, ingen stoppar eller säger till... Hurghada, Sharm etc lever på industrin och därav vill lokalbefolkning lika lite ha jihadister där som turister.
Jaha, men det är väl därför turisterna flyr Egypten i mycket större utsträckning än de flyr Paris... du Egypten-hotellägare...
Citat:
Paris är en djävla skithåla uppbyggd av ett folk utan ryggradd likt resten av landet och nu får fransmännen käka upp sitt daltande. .
Nä men se där, din moder har visst närt en rasist vid sin barm...
Citat:
SHIITTTT vilken djävla dykning såg jag nu, nästan 4 hela koraller och en rocka t.om. Björkviks brygga har fan mer att erbjuda... Med surfing i världsklass på knappt meterhöga vågor. Åker man dit för att dyka eller surfa kan man lika gärna ta och dra till Torö. .
Visa motsvarande bilder från Hurghada..där kunde man väl inte ens dyka eller vad, och sen kan vi snacka. Kan man surfa på havsvågor i Hurghada, jämfört med Fuerteventura?
Citera
2016-01-10, 11:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Mycket mystiskt... du är svensk (?) antar jag, då du skriver på svenska i ett svenskt forum, och försvarar arabiska ISLAMISTER? Då har du ekonomiska intressen i arabländer. Ditt kräk. Någon annan förklaring finns icke, landsförrädare där.
Lättskrämd, nä, inte mkt kan skrämma mig i dagsläget... har nästan sprängts i bitar av islamister & annat kriminellt pack - och ändå fortsätter jag bekämpa muzzelkräken . Tills den dag jag dör.
Haha, vem tror du köper denna enfaldiga retorik?

Lär dig korrekt svenska och sluta använda felaktiga pronomen samt sluta särskriva substantiv - det heter DE är väldigt små i TURISTSTÄDERNA.
Jaha, men det är väl därför turisterna flyr Egypten i mycket större utsträckning än de flyr Paris... du Egypten-hotellägare...
Nä men se där, din moder har visst närt en rasist vid sin barm...
Visa motsvarande bilder från Hurghada..där kunde man väl inte ens dyka eller vad, och sen kan vi snacka. Kan man surfa på havsvågor i Hurghada, jämfört med Fuerteventura?
Har inga ekonomiska intressen där tyvärr. Landsförrädare kan du lätt kalla mig då jag skiter fullständigt i vad som händer sedan nu för tiden. Sverige är förlorat likaså Frankrike det vet vi båda. Jag sticker till Polen när det brakar och lever gott där nere med schysst kultur och ett folk med ryggrad. Du verkar ändå skrämmas av 3 personer med luftpistol och kniv, säger rätt mycket om hur lätt du blir skrämd. Vad har du överlevt? Buhuhu, hela 1 terrorattentat. Mina förfäder har överlevt både första och andra världskrigen, kommunismens förtryck för att vad? Flytta till Sverige där dem skapade sig en framtid och svenska folket helt på egen hand lyckades skapa den DDR stat som dem flydde ifrån. Min moder har uppfostrat en man med ryggrad som står upp för en sak och aldrig låter sig tryckas ner, vad har din mamma lärt dig? Att hålla med den sidan som har över 50% i valen?

Du kan lika gärna surfa på Toro och slippa flyga tusentals KM. Angående dykningen kan jag dra upp egna filmer så ska du få se.

Man ser på hur du för din talan att du känner dig slagen och underordnad då du går på med personlig attack efter personlig attack. Men vi kan kolla på hur snabbt landet kommer förfalla ifall turismen kollapsar.
Citera
2016-01-12, 04:12
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arusiana
Folk vet inte vad det pratar om. De sitter bakom deras skärmar vettskrämda av dessa av araber. De kan och vet massor, men de skulle aldrig våga ta reda på sanningen själva. Tänk om dessa araber inte är så farliga trots allt. Vad ska de då hata? Kanske sig själva, vilket förmodligen är där problemet ligger

52% av Svenska muslimer vill ha sharia, och det du pysslar med heter väl taqiya?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in