Citat:
Ursprungligen postat av
Gaggig
De gör det säkert åxå,men ja tror och spekulerar i att de sitter en person som åkt dit som verkligen inte vill sitta resten av livet i fängelse i Libanon som sjunger som en kanariefågel för att få komma hem tidigare...men som sagt en ren spekulation från min sida.
Och för övrigt så ska de ju hållas häktningsförhandlingar imorgon då borde de gå fram vilka de handlar om här i Borås

menar inte detta på ett hotfullt sätt herr gaggig men jag tycker du ska vara lite mer försiktig med sådana starka påståenden.
informationen kan ju läckt fram på så många olika sätt?
skriv något konkret som stärker ditt påstående än "som jag trodde"
han kanske fick med sig en telefon som polisen gick igenom?
de kanske gick igenom killens bekantskapskrets och vissa namn kom kanske upp iom de andra som torskat tidigare för samma sak?
och högst troligen jobbade nog polisen ganska djupgående och det låg nog rätt högt på priolistan långt innan J åkte fast då 2 andra innan honom redan hade torskat och att när J åkte fast så kanske utredningen med span på de misstänkta bara förstärktes.
vem vet?
tycker det är bra att killen kommer hem.
för läser man hur BT skrivit så låter det som polisen ser de som fått göra skitjobbet som offer.
visst han borde nypas ordentligt på örat men han är svensk medborgare och med tanke på problematiken han har som som familjen skrivit på facebook så ska han även ha vård och det tror jag nog inte han får nere i libanon gällande medicinering och rehab.
till er andra som smårunkar till att folk borde lida, "släng nyckeln och glöm honom" osv.
lägg ner fan...
såg när jag tidigare hade FB innan jag avslutade mitt konto att killen hade fått barn som iag bara är några månader (?) och sådant.. straff kommer han ju oavsett få men att förstöra livet för ett litet barn och familjemedlemmar behövs ju knappast.