Ni är fan helt hjärndöda. Jag har inget bättre för mig än att hitta på en historia och posta den på flashback tror ni?
Vad vill ni att jag ska skriva? Har skrivit sanningen och förklarat i flera inlägg. Det tro la fan visst att en hyresvärd kan vräka någon om dom bryter mot avtalet? Har ni aldrig läst igenom era avtal när ni hyrt lägenhet?
Vadå jagar en person? Tro fan jag jagar en person som har 9500kr av min och tjejens pengar? Det hade ni också gjort tror jag.
Läser ni ens igenom inläggen innan ni kommenterar? Nyckeln går antagligen till ett förråd. Jag bor 12 mil ifrån lägenheten just nu så är inte direkt att jag åker dit hur enkelt som helst.
Helvete vad trött man blir på det här stället ibland när idioter sitter och kastar ur sig skit innan ens dom läser inläggen eller har kunskap om vad dom snackar om.
---
Vi betalar 9500kr till henne (hennes killes konto). Vi får ingenting för det. Hyresvärden säger att dom vräkt henne, vilket hon sedan själv nämner i ett hotfullt sms. Jag säger då att det är hennes eget fel isåfall då hon brutit mot hyresvärdens regler då hon inte hade tillstånd att hyra ut den i andra hand. Det enda jag vill ha tillbaka är pengarna skriver jag.
Nyckeln går antagligen till ett förråd. Andrahandskontraktet skrivet av henne, ptja jag vet inte. Är det värt något mer än bevis vid polisanmälan och framställan till hyresnämnden?
Hyresvärden säger att dom ska renovera lägenheten. Oavsett vilket vill inte min tjej bo där, vilket jag kan förstå.
Vad ska vi göra då? Oavsett om vissa av er inte tror på det eller inte. Ska vi ligga på hyresvärden mer? Dom är väl ingen skyldighet att ge oss en lägenhet? Dom har inte fått någonting det är ju dessa två personer som har fått 9500kr av våra pengar.
Jag tycker det är fan allt lite humor när folk på allvar tror att man kokar ihop denna historien en Torsdag kväll och postar den på flashback. Sedan att jag fortsätter posta med och försöker förklara om och om igen.
Ni kanske inte har några liv, men jag har det och har bättre saker för mig än att hitta på en historia bara för att...ja vadå? Vad skulle jag få ut av detta om jag hittar på det. Suck.