• 1
  • 2
2016-01-07, 17:43
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyoxx
Du skulle bett ziggisen dra t helvete.
Jag sjlv sitter i samma sits som dig och har en lite ovanligare bil men lite flsk under huven.
Har skert ftt 3-4samtal frn "Tjena chefen" "Tjena Mannen" osv..
Jag sa sista gngen dom ringde att du fr kpa bilen fr 500k nu ikvll snabb affr.
Bilen kanske r vrd 250-300k beroende p flgar.
Fick till svar "Hej d , klick"

Sknt.
Detta r frsta fr mig, men kan tnka det blir riktigt jobbigt speciellt nr man inte har den ute fr frsljning.
Ja borde sagt det samtidigt lite nojig, r borta en del vill inte komma hem till inbrott eller std.
Citera
2016-01-07, 18:00
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Detta lser man genom att inte skylta med sitt telefonnummer p internet.
Citera
2016-01-10, 13:15
Medlem
svengrans avatar
Det r vanligt att dom hr personerna ringer p avstllda bilar, Anledningen r att dom tror att garen stllt av bilen fr att man inte har rd att reparera eller frskra den s dom hoppas f den billigt av en sljare som r i desperat behov av pengar.
Dom har ringt p detta stt i ett par r och jag har sjlv ftt samtal p avstllda bilar oavsett mrke och prisklass.
Scam skulle jag inte kalla det men dom vill inte betala mer n halva marknadsvrdet
Citera
2018-06-03, 19:24
Medlem
Det kr massor av svenska avstllda bilar i Finland. Det verkar vara satt i system bland romer att
kra avstllda svenska bilar i Finland. De slippar bde frskring och bilskatt. Winwin! Kan inte finsk polis g in p transportstyrelsen och kolla? Av alla jag kollat r mer n hlften olagliga.
Citera
2018-06-03, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koivu
Det kr massor av svenska avstllda bilar i Finland. Det verkar vara satt i system bland romer att
kra avstllda svenska bilar i Finland. De slippar bde frskring och bilskatt. Winwin! Kan inte finsk polis g in p transportstyrelsen och kolla? Av alla jag kollat r mer n hlften olagliga.

Tvrt om ocks, avstllda finska bilar i Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in