2016-01-06, 13:30
Medlem
Ducadreams avatar
Jag har en vän som är så osäker på sig själv och sin panna. Jag tycker personligen att han ser bra ut. Är 8cm hög panna för stor?
Citera
2016-01-06, 13:33
Medlem
Cybersluts avatar
Hahahaha. Ja 8 cm är rätt långt.
Citera
2016-01-06, 14:42
Bannlyst
Älskar sånt här. Förutom att din vän inte klarar av att skapa en tråd själv, har denne dessutom gett dig exakta mått på sin panna för att du ska kunna rida in i skinande rustning och starta en tråd åt vederbörande?

Hälsa din vän att du är fin precis som du är. Skit i centimetrar hit eller dit.
Citera
2016-01-06, 14:42
Medlem
Hur mäter man pannans höjd?
Citera
2016-01-06, 14:44
Medlem
Intotherainbows avatar
"Din vän" , TS din panna är okej även fast den är 8cm hög. Inget fel med att avvika från det gyllene snittet.
Citera
2016-01-06, 14:51
Medlem
Well it depends on what you mean by ''average''.
The ''average'' forehead size of a human is roughly between 6 and 10 centimeters though this can vary widely. If someone has a large forehead it does not necessarily mean they have a large head overall, sometimes it means that their hairline is further up their head.
Citera
2016-01-06, 15:00
Medlem
Är 8cm hög panna för stor?

Ja.
Citera
2016-01-06, 15:38
Bannlyst
Nej, inte i sig. Finns mängder av snyggingar med hög panna.
Citera
2016-01-06, 15:48
Medlem
Cents4s avatar
Rekommenderar dig att visa denna tråd till din vän: http://forum.bodybuilding.com/showth...hp?t=146316103

Flera av hollywoods mest attraktiva män har såkallade "höga" pannor. Ryan Gosling, Bradley Cooper m.fl. Nu behöver det inte betyda att en hög panna automatiskt får varenda kvinna på fall men en hög panna med ett fint ansikte är väldigt uppskattat bland kvinnor.
Citera
2016-01-08, 21:17
Medlem
Be han att jobba på sin manlighet istället. Att gå runt och oroa sig över vad tjejer gillar/ogillar och sedan anpassa sig efter det är inget han kommer finna någon lycka i. Det är bara ett nervöst beta-beteende.
Citera
2016-01-09, 04:40
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...nder-noren.jpg
Citera
2016-01-09, 09:03
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag har en vän som är så osäker på sig själv och sin panna. Jag tycker personligen att han ser bra ut. Är 8cm hög panna för stor?
Nej, det är ingen fara. Jag har själv väldigt hög panna.
Även om jag inte har mätt den (vem fan mäter ens sin panna?).

Det enda man behöver tänka på är att om man har hög panna så passar man inte så bra i vissa frisyrer.

Citat:
Ursprungligen postat av CoreDump
Hur mäter man pannans höjd?
Man mäter längden mellan slutet av näsbenet och hårfästet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in