Citat:
Ursprungligen postat av
Regentia
Kasta inte sten i glashus.
Jag har inte statistik för detta. Nu handlade min poäng om att brottslingar är mer benägna att begå brott i större folksamlingar och att ungefär samma brottsökning kan se även när svenskar eller andra, liknande folkgrupper samlar sig.
Jag är glad att du har en annan erfarenhet i dina anekdoter.
Visst är det behändigt att säga vad tråden handlar om så fort man måste hålla med meningsmotståndaren?
Tråden handlar om händelserna i Köln. Inte om muslimer.
Så du är beredd att döma ut hela religioner och folkslag baserat på vad mindre klickar i dessa grupper gör? Det får stå för dig.
Jag har sett flera av videoklippen förut, poletten ramlar inte ner.
De jag inte hade sett sedan innan hjälpte inte.
1. Inte våldtäkter och sexuellt ofredande , det är en företeelse som muslimska män sysslar med i vårat land. Att det inte finns statistik på det beror nog troligen på fall att föra statistik på, beträffande svenska män och den typen av handlande och skulle man föra statistik på detta och det kom till allmänhetens kännedom skulle SD vinna nästa val stort, med stöd från alla normalfuntade kvinnor.
2. Exakt och händelserna där var sexuellt ofredande av muslimer, i alla fall det resterande värld pratar om….inte ficktjuvar eller någon som pinkat på offentlig plats eller vad du nu syftar på…klaga inte på andra om du inte själv kan hålla dig till ämnet.
3. Att polletten inte ramlar ner för femenismen har jag fattat för länge sedan, det är en total oförmåga att kunna inse att man har fel. Islam som religion och dess ledare (oftast samma som deras politiker, det går hand i hand i dessa länder) ser inget fel i att män våldtar lättklädda kvinnor från fel religion. Om de ansåg det vars är fördömandet, vars är deras öppna protester på vad deras anhängare gör…..finns inte för det står i koranen att det är ok. Män som våldtar ses inte som mindre värda i den muslimska kulturen, när skall fittstimmet fatta det.