Kan du då kämpa för mig som kvinna att få tillbaka mina pengar hon lurat mig på för TRE MÅNADER sen? Eftersom gjorde ”ett litet misstag för länge sen och inte håller på med sånt här längre”…?
Varför i helvete ska hon be snällt om sina pengar? Det är hennes pengar som Catrin stulit, hon ska bara ge pengarna tillbaka och be om ursäkt, tycker du inte det själv?
Hon hävdar fortfarande arrogant att alla mammor borde städa 24/7 för att citera ” jag förstår inte hur ni andra INTE kan göra det”……🙄
För det första jobbar andra mammor och pappor för att försörja sina egna barn…de förlitar sig inte på skattebetalarna och statens pengar för att kunna leva.
Återigen bevisar parasiten att hon är för dum för att koppla att andra människor har heder och helst jobbar för sin frihet. Men jaa hennes värld är något av en dystopisk mardröm. Hade hellre bott under en bro än att ha hennes menlösa liv.
Hon hävdar fortfarande arrogant att alla mammor borde städa 24/7 för att citera ” jag förstår inte hur ni andra INTE kan göra det”……🙄
För det första jobbar andra mammor och pappor för att försörja sina egna barn…de förlitar sig inte på skattebetalarna och statens pengar för att kunna leva.
Återigen bevisar parasiten att hon är för dum för att koppla att andra människor har heder och helst jobbar för sin frihet. Men jaa hennes värld är något av en dystopisk mardröm. Hade hellre bott under en bro än att ha hennes menlösa liv.
Exakt! Hon kan ju börja med att sätta på påslakan och örngott på täcken och kuddar hemma hos sig
Hon säger sig ha ett sånt kontrollbehov,därför måste hon göra allt själv hemmet. I helvete heller, har man valt att leva med en syrian så vet man att så inte är fallet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!