2017-08-07, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatBadger
Men.....har någon påstått att det är skillnad?
Det snackas mycket här om diverse "bevis" för saker och tings förhållande.
Dock så kan det av en mängd anledningar inte läggas upp för än det ena och än det andra.
Då behöver man inte heller yppa att det skulle finnas bilder eller dumpar av vilket slag det än må vara.

Det är bara ett ynkligt försök att försöka sig på att framstå som viktig och intressant.
Inte alls långt ifrån samma beteende som kloakråttan CH.

Dock så kan det absolut fastställas att CH är inne här konstant skulle jag vilja påstå.
Strax efter att jag gicknit med informationen om att hon är på sugardaters så vips, var profilen bortplockad.
Så det är med all tydlighet så att lilla råttan CH får näring av den här tråden.

vad gäller hennes "graviditet" så är det ju väldigt märkligt att hon kan springa på UL titt som tätt, få tid för snitt m.m.
När det för fan inte ens finns platser för vanliga människor som skall föda nu.
Kvinnor som faktiskt ÄR gravida.

CH skulle enligt min mening tvångsomhändertas för sitt eget bästa.
Så psykosen får bedömas.
Fast det är klart, hon har ju sin privata armé av läkare och dom ser inget fel.
Så det är väl vi som blir inlagda hela bunten.

CH är ett patrask och en parasit, helt klart nödvändig att städa undan.
Så kan vi bocka av henne som åtgärdad efter

Men du förstod väl att risken var stor att hennes påstådda profil där skulle försvinna när du skrev det här så att du tog en skärmdump innan?
Citera
2017-08-07, 13:26
Medlem
Arya.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pikovaja
Det är NO WAY IN HELL att hon varit på förlossningen. Kom ihåg: hon har "fått tid för snitt" och det första veckan i januari. (Bara det är en så dum lögn för enligt det tidsperspektivet skulle hon inte ens varit på RUL än. Nåja)

Det betyder att hon har BF TIDIGAST andra veckan i januari. Vi säger att hon har bf 10e. Då var hon igår i vecka 18 bara! 17+3!!! Dvs fortfarande inte ens gjort rutinultraljud och definitivt inte mottagen på någon förlossning. Finns INGEN förlossning som tar emot gravida i vecka 17+.

Hur kan hon ljuga så dåligt?! Så enkla grejer att kolla upp liksom!

Men OM man nu har vattenavgång i vecka 18 så vart menar du att man vänder sig då?
Jag vet att man inte räddar foster innan vecka 23 (här kan jag ha fel!) men man gör ju inte ingenting vid en vattenavgång?
Citera
2017-08-07, 13:53
Medlem
Jarnabos avatar
Vill bara meddela att mamma/mormor AH:s lilla vinröda bil stod parkerad på gatan utanför Latrins port idag på fm.
Såg dock inte till den "röda sportbilen" på Fraggelberget.
Citera
2017-08-07, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arya.S
Men OM man nu har vattenavgång i vecka 18 så vart menar du att man vänder sig då?
Jag vet att man inte räddar foster innan vecka 23 (här kan jag ha fel!) men man gör ju inte ingenting vid en vattenavgång?

Gynakuten!
Citera
2017-08-07, 14:13
Medlem
OM nu Catrin har ett behov av att försvara sig (vilket jag kan förstå) hade det i mitt tycke varit bättre att gå in och skriva ett vettigt inlägg på sin egen blogg.
Citera
2017-08-07, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
LÄKARUTBILDNINGEN!!? Hur pantad får man vara när man tror att man kan komma in på programmet som har högsta intagningspoängen i landet när man är för puckad för att gå ut gymnasiet? VET hon inte själv att hon är underintelligent?

Hur trodde hon att hon skulle komma in? 'Toppbloggerskor' har förtur? Snacka sig in? Ligga med intagningsansvarig? Förfalska betyg? Har hon ens gjort högskoleprovet? Vet hon vad det är?

Om den här fantasin blivit sann trodde hon själv att hon skulle kunna klara utbildningen? Tror hon att hon har den förmågan? Eller tänkte hon att 'Äsch det går att hustla sig igenom som allt annat!'?

Visste du inte att man kan köpa resultat på högskoleprovet nuförtiden?
Citera
2017-08-07, 14:16
Medlem
godzilla32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
OM nu Catrin har ett behov av att försvara sig (vilket jag kan förstå) hade det i mitt tycke varit bättre att gå in och skriva ett vettigt inlägg på sin egen blogg.

Men det är ju alldeles för "tråkigt", vi har ju att göra med en Drama Queen Deluxe här, glöm inte det, ju mer uppmärksamhet, kaos o skit, desto bättre! 👍 Det är därför hon inte klarar att gå under jorden, ensamheten skulle svälja henne levande.
Citera
2017-08-07, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
Vill bara meddela att mamma/mormor AH:s lilla vinröda bil stod parkerad på gatan utanför Latrins port idag på fm.
Såg dock inte till den "röda sportbilen" på Fraggelberget.
Okej, hon kanske var där på en fika.
Citera
2017-08-07, 15:42
Medlem
SmygarBerits avatar
Är bra sugen på att veta hur Catrin ska parera denna graviditet. Någon som ska till rättegången som kan hålla ett extra öga på kolhydratsmagen? :-)
Citera
2017-08-07, 15:58
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Är bra sugen på att veta hur Catrin ska parera denna graviditet. Någon som ska till rättegången som kan hålla ett extra öga på kolhydratsmagen? :-)

Det blir nog fullsatt och dessutom dokumentation i HD-format, blir lite jobb med redigeringen av ljud och bild men det kommer det bli värt. :-)
Citera
2017-08-07, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Det blir nog fullsatt och dessutom dokumentation i HD-format, blir lite jobb med redigeringen av ljud och bild men det kommer det bli värt. :-)
Det lär ju inte bli lika mycket media som på arbogarättegången iallafall :-)
LT Södertälje kommer nog komma och Nöjesguiden Bloggbevakning.
Citera
2017-08-07, 16:16
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det lär ju inte bli lika mycket media som på arbogarättegången iallafall :-)
LT Södertälje kommer nog komma och Nöjesguiden Bloggbevakning.

4 ggr fler läsare på FB om CH än om Arbogakvinnan. CH's rättegång kommer vara hårdbevakad av Flashbackmedlemmar, det har olika användare lovat sedan länge. Vad "media" intresserar sig av rör förmodligen inte många här i ryggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in