Citat:
Men.....har någon påstått att det är skillnad?
Det snackas mycket här om diverse "bevis" för saker och tings förhållande.
Dock så kan det av en mängd anledningar inte läggas upp för än det ena och än det andra.
Då behöver man inte heller yppa att det skulle finnas bilder eller dumpar av vilket slag det än må vara.
Det är bara ett ynkligt försök att försöka sig på att framstå som viktig och intressant.
Inte alls långt ifrån samma beteende som kloakråttan CH.
Dock så kan det absolut fastställas att CH är inne här konstant skulle jag vilja påstå.
Strax efter att jag gicknit med informationen om att hon är på sugardaters så vips, var profilen bortplockad.
Så det är med all tydlighet så att lilla råttan CH får näring av den här tråden.
vad gäller hennes "graviditet" så är det ju väldigt märkligt att hon kan springa på UL titt som tätt, få tid för snitt m.m.
När det för fan inte ens finns platser för vanliga människor som skall föda nu.
Kvinnor som faktiskt ÄR gravida.
CH skulle enligt min mening tvångsomhändertas för sitt eget bästa.
Så psykosen får bedömas.
Fast det är klart, hon har ju sin privata armé av läkare och dom ser inget fel.
Så det är väl vi som blir inlagda hela bunten.
CH är ett patrask och en parasit, helt klart nödvändig att städa undan.
Så kan vi bocka av henne som åtgärdad efter
Det snackas mycket här om diverse "bevis" för saker och tings förhållande.
Dock så kan det av en mängd anledningar inte läggas upp för än det ena och än det andra.
Då behöver man inte heller yppa att det skulle finnas bilder eller dumpar av vilket slag det än må vara.
Det är bara ett ynkligt försök att försöka sig på att framstå som viktig och intressant.
Inte alls långt ifrån samma beteende som kloakråttan CH.
Dock så kan det absolut fastställas att CH är inne här konstant skulle jag vilja påstå.
Strax efter att jag gicknit med informationen om att hon är på sugardaters så vips, var profilen bortplockad.
Så det är med all tydlighet så att lilla råttan CH får näring av den här tråden.
vad gäller hennes "graviditet" så är det ju väldigt märkligt att hon kan springa på UL titt som tätt, få tid för snitt m.m.
När det för fan inte ens finns platser för vanliga människor som skall föda nu.
Kvinnor som faktiskt ÄR gravida.
CH skulle enligt min mening tvångsomhändertas för sitt eget bästa.
Så psykosen får bedömas.
Fast det är klart, hon har ju sin privata armé av läkare och dom ser inget fel.
Så det är väl vi som blir inlagda hela bunten.
CH är ett patrask och en parasit, helt klart nödvändig att städa undan.
Så kan vi bocka av henne som åtgärdad efter
Men du förstod väl att risken var stor att hennes påstådda profil där skulle försvinna när du skrev det här så att du tog en skärmdump innan?