Citat:

Ursprungligen postat av 
TakeYouOnACruise

Kan det ha att göra med att hon imiterar och kopierar andras beteenden, utan att se nyansskillnader?(psykopat)

När jag tänker efter tror jag det helt enkelt har att göra med hennes verklighetsfrånvaro. Jag tror, att hon på riktigt tror, att var och varannan Svensson sitter där hemma i soffan en fredag kväll och skriver dramatiskt på facebook att "nu tar jag paus från social media HEJDÅ" för att nästa morgon uppdatera "bitches I'm back!" Förmodligen är hon helt hundra på att varenda kotte gör detta titt som tätt och att varenda kotte misslyckas med att hålla fingrarna från tangenterna. Jag gissar, att hon tror, att vi som _helt frivilligt_ inte använder oss av social media ALLS*, existerar lika mycket som Håkan-biljetterna. 
När jag förr i tiden använde facebook fanns det ett par tjejer (alltid samma sort, dramahoes) som skrev "tar bort min facebook nu" x antal gånger, i hopp om uppmärksamhet. Självklart var dom snabbt tillbaka igen, om raderandet ens blev av från första början. Har ett tips till dig Latrin - nästa gång du ska ta en paus, 
prova om det är möjligt att genomföra det utan att berätta om det först! Pga:
1. Spänningen. Universum kanske imploderar.
2. Folk kan eventuellt börja prata om dig och undra vart du tog vägen, precis som du älskar!
3. Du har aldrig lyckats särskilt bra med pauserna hittills... Du är borta ett par timmar för att återkomma med ytterligare en kanal och två fejk-fanpages, så det blir snarare värre. Kanske enklare för dig om du inte har så höga krav att leva upp till?
4. Jag vet att du inte tror på mig nu, för i din värld förklaras väl landsorg varje gång du pausar... Men ingen.fucking.bryr.sig
Angående "lika beroende som du", det här med rättfärdiga sin egen idioti är old news när det kommer till Latrin. Hur många gånger har vi inte sett och hört 
"
ja jag har bedragit barn och handikappade för att kunna äta på mcdonalds MEN DET FINNS FAKTISKT FOLK SOM GJORT VÄRRE SAKER"
"
det finns folk som gjort värre saker och media fokuserar på att skriva om mig!"
"
ni är bara haters... för folk har gjort värre saker"
Hur hennes samvete (inte) fungerar (överhuvudtaget) är för fan som en skräckfilm. Tänk er en sådan psykologisk thriller där huvudrollen lever the fancy life för att till slut inse att det bara existerade i hennes eget huvud. Hade Latrin inte dragit ner så många andra oskyldiga människor i sin egen misär hade jag tyckt synd om henne, för det kan inte vara lätt att dras med en livslång psykos. Nu är det hur som helst inte alls synd om Latrin, och det kaosliv hon lever är ingenstans nära ett rimligt straff. Tänk om hon blåst staten istället för privatpersoner...
Har någon annan fått stryk av tanken om att Catrin Hedlund har en del gemensamt med Ingela Jansson? IJ sitter fängslad i Etiopien för tillfället och jag hoppas innerligt att Latrin i sommar flyr utomlands för att gå ett liknande öde till mötes!
*OT räknas flashback som social media?
Tillägg: Pojken som ropade varg ain't got shit jämfört med Bedragerskan som ropade paus.