Citat:
Ursprungligen postat av
Luxors
Hon har väl ingen diagnos lindrig utvecklingsstörning att visa upp för domstolen vad jag vet så då kan hon dömas till fängelse.
Men jag tänker att det kanske hon har. Det kanske var därför hon kom så lindrigt undan första gången. Och så syns inte det när vi begärt ut domen på grund av att dom sekretessbelagt det. Fast då borde det kanske synas överstrykningar och eventuellt synas att det står något om psykiatriskt funktionshinder.
Är skiträdd att hon ska kunna hävda något jävla försvar om psykisk sjukdom och komma undan. Hon har ju babblat om att hon gjort det hon gjort för att hon eventuellt har adhd. Det gör mig med neuropsykiatriska funktionshinder så vansinnigt arg. Man beter sig inte som hon för att man har adhd. Och hon har absolut inte visat upp några klassiska tecken på det.
Om hon nu har adhd och får diagnosen och börjar skylla sitt beteende på det kommer det ta hus i helvete vill jag lova. Jag är förtidspensionerad och har hur mycket tid som helst. Kommer jävlas med henne på alla sätt som fortfarande är lagliga att det inte kommer finnas motstycke. Hon kommer få veta vad som händer om en person med adhd får bettet mellan tänderna och bestämmer sig för något.