Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2005-11-12, 01:05
Medlem
vättes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Råkarln
Och det är ju nöjessidorna man läser eller?
Skulle inte tro det...

Och vem gjorde er till åsiktspoliser?
Och jag läser porrtidningar för de intressanta repotagens skull.
Citera
2005-11-12, 01:26
Medlem
Var väl gamla AIK-idolen Andreas Andersson som gav han en feting om jag inte missminner mig?
Citera
2005-11-12, 02:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av I Cum Blood
Var väl gamla AIK-idolen Andreas Andersson som gav han en feting om jag inte missminner mig?
Ja.
Citera
2005-11-12, 03:00
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vätte
En väldigt stor grupp människor är vansinningt intresserade av det du räknar upp. Det är ju knappast på grund av de förstklassiga nyhetsartiklarna som Aftonhoran är landets största tidning. Påpekas ska att jag inte ser något fel med detta, det är inte konstigare att det finns skvallertidningar för skvallerkäringar än att det finns bildtidningar för bilintresserade. Det som däremot är konstigt är att det finns folk ser kvällstidningarna som nyhetsförmedlare.
De flesta läser Ab varje dag för att kanske kunna komma åt just en nyhet men får ta sig fram genom all djungel av skit som Nataschas misslyckade läppförstoringar och all annat bissart onödigt vetande. Är de så här journalisterna vill världen ska se ut? De kan ju skriva och få oss intresserade av hur många andra saker som hellst men väljer liknande saker som detta. En veckotidning köper man i syfte till att just läsa skvaller plus att de är få som läser dem i jämförelse. Aftobladet har inte alltid vart så här men blir tamefan värre för varje dag som går.
Citera
2005-11-12, 10:29
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
För egen del irriterar jag mig mer på Åsama Leninborg , Jan Guillou och på Wolfgang Hanssons "analyser" än läppförstoringar. Ja, plus alla "nyheter" som vinklats så löjligt hårt att "journalisterna" lika gärna hade kunnat fantisera ihop allt själva i stället. Fast vänta nu, det kanske är det de gör...
Citera
2005-11-12, 10:53
Medlem
HonkenLarssons avatar
Om det stæmmer som sægs i denna tråden då ær det ju helt otroligt...
Daniel Nylen, Rojas Beskow, Alsing.

Fy fan så roligt.

Dom skulle ju kunna førsøka få in Yvonne Ruwaida eller Mona Sahlin så ær idiotstartfæltet så spæckat att jag næstan svimmar av bara tanken.
Citera
2005-11-14, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I Cum Blood

Mycket riktigt, var på Alladin vid tillfället men missade det då jag stod o drog en GT med Olle Ljungström o 2 Isländska fetbrudar och diskuterade film.

Synd, lär visst ha varit en syn för gudar..
Citera
2005-11-15, 02:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HonkenLarsson
Om det stæmmer som sægs i denna tråden då ær det ju helt otroligt...
Daniel Nylen, Rojas Beskow, Alsing.

Fy fan så roligt.

Dom skulle ju kunna førsøka få in Yvonne Ruwaida eller Mona Sahlin så ær idiotstartfæltet så spæckat att jag næstan svimmar av bara tanken.

Nja nu har du lite fel, Rojas Beskow blev omnamd eftersom han ar en idiot pa Aftonhoran, inte for att han har blivit anstalld pa TV 4.

Citat:
Branschbedömare och flera av TV4:s anställda undrar nu om de båda värvningarna innebär en ny inriktning på mer kändis- och skvallermaterial.

- Man kan dra vilka slutsatser man vill, men det är inte alls så. TV4:s uppdrag är att göra bred och djup underhållning, bred och djup samhällsjournalistik och drama, säger Tobias Bringholm.

Jomenvisst.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in