Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-10, 22:14
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Råkarln
Härligt, då kan man börja läsa mer av tidningen än bara Sportbladet...

Är du frisk, människa?
Citera
2005-11-10, 22:46
Medlem
vättes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
"Folk gillar skvaller presenterade av sliskiga överspelande bögar, vi anställer han Nyllet som redan profilerat sig i AB, det blir skitbra"
Huvudet på spiken, tyvärr.
Citera
2005-11-11, 11:18
Medlem
fressas avatar
fyfan va vidrig den "mannen" är! " i'm not saying he´s gay...but he´s known to know the flavor of a popsicle just bye sitting on it"
Citera
2005-11-11, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaha Johoansson
Är du frisk, människa?

Hur står det till själv?
Citera
2005-11-11, 15:57
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaha Johoansson
Är du frisk, människa?
Men det stämmer ju. Hur jävla less tror du man inte är på allt om Brittney Spears drinkdrickande, mammakläder, åsikter om att hennes kille Kevin köper en sportbil eller hur kändisarna ska klär sig under halloween? Dum i huvudet blir man om man läser det skulle jag istället vilja säga.
Citera
2005-11-11, 17:01
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
Hm, ... se föregående inlägg.
Citera
2005-11-11, 18:43
Medlem
vättes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Men det stämmer ju. Hur jävla less tror du man inte är på allt om Brittney Spears drinkdrickande, mammakläder, åsikter om att hennes kille Kevin köper en sportbil eller hur kändisarna ska klär sig under halloween? Dum i huvudet blir man om man läser det skulle jag istället vilja säga.
En väldigt stor grupp människor är vansinningt intresserade av det du räknar upp. Det är ju knappast på grund av de förstklassiga nyhetsartiklarna som Aftonhoran är landets största tidning. Påpekas ska att jag inte ser något fel med detta, det är inte konstigare att det finns skvallertidningar för skvallerkäringar än att det finns bildtidningar för bilintresserade. Det som däremot är konstigt är att det finns folk ser kvällstidningarna som nyhetsförmedlare.
Citera
2005-11-11, 19:19
Medlem
Cohibas avatar
Han kommer att passa bra på TV 4. Det är redan en värdelös kanal.
Citera
2005-11-11, 20:28
Medlem
Och det är ju nöjessidorna man läser eller?
Skulle inte tro det...

Och vem gjorde er till åsiktspoliser?
Citera
2005-11-12, 00:05
Medlem
nu har TV4 nästan kommit ikapp RixFM/HitFM på min media-hat-lista.
har inte läst länken i första inlägget, men vad är det denna clown ska pyssla med på TV4?
Citera
2005-11-12, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zlay
nu har TV4 nästan kommit ikapp RixFM/HitFM på min media-hat-lista.
har inte läst länken i första inlägget, men vad är det denna clown ska pyssla med på TV4?
Vara skvallerkärring på tv4.se och dyka upp i olika program.
Citera
2005-11-12, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Han kommer att passa bra på TV 4. Det är redan en värdelös kanal.
Ja jag håller med dig det har blivit en destruktiv kanal utan dess like. Trodde och hoppades ett tag att TV4 skulle bli ett högkvalitativt alternativt till SVT när skrikan Sjödin förpassades ut i periferin, men men, jag undrar vad Scherman har i tankarna när han anställer dessa två blöjpajasser Nyhlen och Alsing.....
Jag kan tänka mig att både Bengt Magnusson och Ulrica Nilsson kommer att dra ganska snart därifrån, Bengt i pension och Ulrica som gravid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in