2005-11-15, 16:53
Medlem
FarbrorFuls avatar
funkar 1g för en person utan opiattolerans o som väger runt 50kg o e tjej?
Citera
2005-11-15, 17:26
Medlem
bIZongs avatar
Smakar det lika jävligt som det luktar?
Citera
2005-11-15, 19:51
Medlem
FarbrorFuls avatar
ähh.. jag tänkte brugga vanligt te o ha i kratom.. då borde det smaka ok. med mycket socker o mjölk
Citera
2005-11-15, 19:56
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFul
ähh.. jag tänkte brugga vanligt te o ha i kratom.. då borde det smaka ok. med mycket socker o mjölk

Okej, du kan ju säga hur pass mycket kratom det smakade.
Citera
2005-11-15, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFul
funkar 1g för en person utan opiattolerans o som väger runt 50kg o e tjej?

Tror inte det funkar särskilt bra. Börja med 2-3 gram, det är nog sällan för mycket.
Citera
2005-11-15, 23:21
Medlem
FarbrorFuls avatar
sådär... jag har tagit 3g nu.. o det smakade jättegott när man gjorde te.. dock äckligt att sleva i sig kornen på botten.. får lov att ta lite till
Citera
2005-11-15, 23:28
Medlem
FarbrorFuls avatar
gör te på 3g till nu som jag ska dela med vännen. vad tror ni om att ta ca 250mg dxm lite senare?
Citera
2005-11-16, 12:11
Medlem
ja hällde ner 2g i ett glas vatten och drack det, kändes som att ha massa jord i käften, men de funkade iaf!
Citera
2005-11-16, 12:29
Bannlyst
Hej hopp...körde en omgång igår....det blev totalt 7g...
jag tror jag är tålig och sedan så vill jag ju att det ska ta ordentligt...vilket det också gjorde....
Så att jag rekomderar en dos på ca 3-4g...(Superenhanced från ND)...

För övrigt så har jag märkt att mycket sockar tar bort den beska smaken...

B
Citera
2005-11-16, 17:15
Bannlyst
Jag tycker vanlig "super enhanced" smakar helt ok faktiskt och luktar ungefär som vanligt naturté. Däremot "Resin" (alltså kratomkåda), där får man en smakupplevelse man knappt klarar av

Håller med om att man nog får räkna med minst 3-4 gram för att få den sköna känslan, även om man kör det för första gången. Själv har jag druckit kratom varenda helg i uppemot två månader nu och tror tyvärr det leder till en del tolerans. Ska därför ha ett uppehåll i 2-3 veckor och ta en liten soft stund sen igen.
Citera
2005-11-21, 16:46
Bannlyst
Finns det nån här som testat att toppa kratomruset med lite benso?
Citera
2005-11-21, 22:07
Medlem
socs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G m T
Finns det nån här som testat att toppa kratomruset med lite benso?
Ja. Senast i förrgår körde jag under kvällen i omgångar sammanlagt 12g kratom och sen skulle jag se tv innan läggdags, tog 25mg bentazepam, 1 sonata (10mg zaleplon=låtsatsbenso) oralt och snortade 1 (grymt bra att snorta sonata). Satte mig i favoritfåtöljen och slocknade direkt med en kopp nybryggt kaffe i handen. Klockan halv sju på morgonen kom tjejen upp och undrade varför jag satt i vardagsrummet och sov med en kopp kaffe i handen.

En intressant sak med kratom/benso är att jag ibland råkar ut för att bensoburken är tom, och då kommer snabbt en vidrig abstinens (inte så tung AT för mig eftersom jag bara är bensoperiodare), med en rejäl dos kratom slappnar kroppen av och ångesten dämpas, skitbra helt enkelt.

Om man tar benso i slutet av ett långt kratomrus så blir man nog mest skönt trött och sover som en gris; tar man lite benso i början av en kratomsession
så får man mkt guts och pallar att göra det där man i normala fall vill men inte vågar, typ flirta med grannen eller nåt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in