Citat:
Ursprungligen postat av
Scifibukkake
Jag tror inte att du är införstådd med vad en psykos är om du upplevde att du "fick psykos" av ett läkemedel som risperdal. Sedan är det rätt märkligt att du medicinerades med risperdal mot sömnlöshet. Det vore lite som att ge antibiotika mot migrän, såvida du inte upplevde psykotiska besvär (till följd av din) sömnlöshet.
Och jag har upplevt en riktig psykos det var inte kul jag har upplevt en vän hamna i psykos och det blev ett tragiskt slut.
jag syftade på att när jag testade det kändes det som man var knäpp. Funkar nog bra för dom medicinen ät menad för. Är otydlig ibland så ber om ursäkt
varför jag fick testa antipsykotiska är för jag kan inte sova på flera dagar och syftet är att bli knockqd till sömn vilket jag blivit av quentapin seroquel risperdal men jag tappar verklighets uppfattningen helt när jag vaknar och vi har testat allt som finns därav testade vi denna grupp. Jag har gjort sömn utredningar hittar inget som botar mina insomnia perioder. Jag har till och med gjort en ECT behandling så snälla anklaga mig inte om brist på kunskap. Min psykos varade i två dagar för jaf låg sömnlös en hel vecka. Tack vare det har jag förlorat många vänner.