Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-11-10, 11:10
Medlem
icys avatar
Jag funderade på att posta denna tråden under humor, med valde detta forumet. Enligt aftonbladet så har Angelina Jolie gått ner i vikt på sistone.
"Hon rasar i vikt.
- Inte nog med att hon har fullt upp med egna grejor. Hon har också stöttat Brad Pitt under hans skilsmässa, säger en uppgiftslämnare.
Jolie, som är 1,73 meter, väger nu 48 kilo, sex och ett halv kilo mindre än i början av året."

Medan expressen skriver att hon är med barn och gått upp i vikt.
" - Angelina har definitivt gått upp i vikt den senaste tiden. Hon har dessutom den där blicken som bara gravida kvinnor kan ha, berättar en vän till henne för In Touch"

Hur kan två tidningar komma fram till två så olika uppgifter? Jag vet att aftonbladet och expressen inte är de mest seriösa tidningar, men någon motta måste det väl vara. Uppgifterna är ju tvärtemot varandra, undrar om något av det är sant. Vem vet, hon kanske varken gått upp eller ner.
Citera
2005-11-10, 11:55
Medlem
Lysiass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Hur kan två tidningar komma fram till två så olika uppgifter? Jag vet att aftonbladet och expressen inte är de mest seriösa tidningar, men någon motta måste det väl vara. Uppgifterna är ju tvärtemot varandra, undrar om något av det är sant. Vem vet, hon kanske varken gått upp eller ner.

Hon kanske hann föda ungen lagom till ABs artikel gick i tryck?
Citera
2005-11-10, 12:29
Medlem
Jumanjis avatar
Båda kan tala "sanning" beroende på hur lång tid det är mellan "nu" och "senaste tiden".
Citera
2005-11-10, 16:30
Medlem
Läste precis Expressens rubrik, mindes att jag sett nåt om Jolie på Aftonbladets sida, så jag var tvungen att kolla. Blev lite full i skratt när dom kan få fram så olika uppgifter, precis som du skriver... men det är väl kvällstidningar i ett nötskal.
Citera
2005-11-10, 16:47
Medlem
Zleepings avatar
Varför blir jag inte förvånad?

Personligen tycker jag att det mesta som står i kvällstidningarna är skräp.
Det mesta är duktikt vinklat eller falskt för att locka den rökande medelsvenska kvinnan som precis passerat sina bästa år.
Nej det var och dra allt över en kam och jag ber om ursäkt men detta tycker jag bara förlöjligar tidningarna som andväder skrämsel, skvaller och chock rubriker för att sälja sina lösnummer för att kunden sedan ska bli så djupt besviken.

FloorFiller Emma allvarligt skadad i bilorlycka
RobinssonRobban på sin dödsbädd (han hade fått en sticka i fingret som han inte orkade draut)
ÄPPLEN LIVSFARLIGA Expertens bästa råd (kärnorna kan klia i halsen)
CANSER I GODIS (ja vivet att övervikt leder till cancer

Allt för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in