2023-06-29, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daughterinlaw
Gabapentin , med verksamma ämnet : Gabapentin. (De innehåller Inte pergamil / pergabilin ?!! (eller va de heter) som är narkotika klassat) utan bara Gabapentin. Har sökt på läkemedels verket å andra ställen å just själva Gabapentin är inte narkotika klassat enligt LMV men pergamil är de. Men denna Gabapentinen innehåller inte de!!

Skickar med länken från Läkemedelsverket :

https://www.lakemedelsverket.se/sv/s...20050126000020

Någon?
Citera
2023-06-30, 16:14
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jayrock
Okej uppskattar ditt svar, kan även tillägga att proverna mäts på ng/L & inte ng/ml.

Eller står det så på allas 1177? ug/L

Är cutoff 500 bra i min fördel?

ug/L och ng/ml är precis samma sak. Ja, cut-off 500 är ju bättre än 300 för din del. Hade själv ett drogtest för några veckor sen med exakt samma cut-off och hade tagit ungefär 0.7g amfetamin 5.5 dygn innan och jag var negativ.
Citera
2023-06-30, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
ug/L och ng/ml är precis samma sak. Ja, cut-off 500 är ju bättre än 300 för din del. Hade själv ett drogtest för några veckor sen med exakt samma cut-off och hade tagit ungefär 0.7g amfetamin 5.5 dygn innan och jag var negativ.

Okej fan va bra att du klarade dig! Vill tacka dig för så bra svar mannen, all the best!
Citera
2023-07-01, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FashionMonster
Hej snabb fråga?

Kan gabapentinintag ge positivt utslag på pregabalin?

Gabapentin funkar halvdant på mig men Lyrica (prega) kan få mig att leva ett normalt liv.

Om jag tar lyrica istället för gabapentin, finns det någon chans att dom avfärdar det som en korsreaktion om jag får positivt utslag på pregabalin, fast jag bara har utskrivet gab?

Vänliga hälsningar

Och BTW: Kan Olanzapin / zyprexa ge utslag på benso eller annat?

Jag har haft det sedan lyrica
Men då jag hade gabapetin så gav det ju utslag MEN skickades aldrig på analys utan tog mitt ord ja
Ett bra förhållande med vården kan ge dig fördelar som du minst anar det
Men då jag har lyrica klonazepam stilnoct elvanse som syn positivt t,ex
Utöver stesoliden

Så litar dom på dig är det bara hårt med lyret och nämna om gabapentin såvida det ej blir analys…………..
Citera
2023-07-01, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swagbitches
Ingen?

Det ska ju vara lugnt även om det kan vara på håret. Se till att hålla nere din kreatinnivå vid provtillfället, det spelar stor roll!
Citera
2023-07-02, 12:09
Medlem
Finns det något sätt att snabba på förbränningen av kola eller något sätt att det inte ska synas? Fick nyss reda på att jag är inbokad hos företagsläkaren på måndag och…ja. Kan ha haft lite kul både igår och idag. Att inte dyka upp är inget alternativ!
Citera
2023-07-02, 18:35
Medlem
swagbitchess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Det ska ju vara lugnt även om det kan vara på håret. Se till att hålla nere din kreatinnivå vid provtillfället, det spelar stor roll!

Jo exakt tänker lite samma. Försurat pisset hela veckan och druckit mycket.
Citera
2023-07-02, 18:37
Medlem
swagbitchess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nextronic
Finns det något sätt att snabba på förbränningen av kola eller något sätt att det inte ska synas? Fick nyss reda på att jag är inbokad hos företagsläkaren på måndag och…ja. Kan ha haft lite kul både igår och idag. Att inte dyka upp är inget alternativ!
Oj kort med tid. Jag själv kör på askorbinsyra i vatten och matar. För att rensa ur systemet. Men aldrig lämnat på sådär kort notis som du. Fejksnorre och syntetiskt piss kanske du kan ordna?
Citera
2023-07-02, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swagbitches
Jo exakt tänker lite samma. Försurat pisset hela veckan och druckit mycket.

Det bästa tipset jag kan ge dig är att se till så att ditt urin på sin höjd är ljusgult vid provtillfället, det spelar sjukt stor roll!
Citera
2023-07-02, 18:50
Medlem
Tagit ganska mycket amfetamin senaste dagarna, ca 6g och tog sista bomben under morgonen 0.3g.
Ska mest troligt lämna ett prov som går till drogscreening på torsdag och kanske även analys om jag har otur.

Tror ni att jag kan klara det om jag motionerar, dricker tränbärsjuice i massor + citronsaft? Har även beställt hem salmiak som lär komma tisdag/onsdag?
Kommer även dricka drygt 4-5L om dagen.

Eller råder ni mig att dricka så mycket vatten jag bara kan på torsdag och på det sättet skjuta upp testet en gång extra så jag hinner bli ren? Bara rädd för att det ska visa positivt även fast jag druckit så mycket jag bara kan.
Citera
2023-07-02, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mach-IV
Tagit ganska mycket amfetamin senaste dagarna, ca 6g och tog sista bomben under morgonen 0.3g.
Ska mest troligt lämna ett prov som går till drogscreening på torsdag och kanske även analys om jag har otur.

Tror ni att jag kan klara det om jag motionerar, dricker tränbärsjuice i massor + citronsaft? Har även beställt hem salmiak som lär komma tisdag/onsdag?
Kommer även dricka drygt 4-5L om dagen.

Eller råder ni mig att dricka så mycket vatten jag bara kan på torsdag och på det sättet skjuta upp testet en gång extra så jag hinner bli ren? Bara rädd för att det ska visa positivt även fast jag druckit så mycket jag bara kan.

Du klarar dig om du har koll på kreatinet vid provtillfället
Citera
2023-07-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallahjalp
Har nu kommit fram att jag förmodligen tog 3 st, är det en vecka för att vara safe?
Jag tog tre st i fredags, lämnar förmodligen piss i morgon, senast tisdag. Är inte ens orolig, gjort det flera ggr förr.. (typ det enda jag vågar ta nu för tiden. Just xanor pissar man ut otroligt fort.)

Det är chill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in