2022-01-31, 14:10
Medlem
2 veckor ej rökt cannabis. Imorgon kommer jag få göra ett salivtest.

Hur stor är chansen att det inte syns?

Man är lite nojig men läst upp till 72 h i saliv..

Någon med samma erfarenhet?
Citera
2022-01-31, 15:55
Medlem
ultraolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldmc
2 veckor ej rökt cannabis. Imorgon kommer jag få göra ett salivtest.

Hur stor är chansen att det inte syns?

Man är lite nojig men läst upp till 72 h i saliv..

Någon med samma erfarenhet?
Du kan vara helt lugn! Jag rökte 6 dagar innan ett salivtest och klarade mig.
Citera
2022-01-31, 16:58
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIXSA
Tja, ska drogtestas inför en militär befattning innan 31 mars, där testet administreras av polismyndigheten. Jag väljer själv datum. Alltså det är samma test som alla poliser får göra innan de blir antagna till utbildningen.

Jag rökte 1gram grönt delat med en annan person på nyårsafton utspritt på 3 joints. Jag har aldrig rökt tidigare.
Jag väger 90-95kg och är 190cm lång. Tränar 6ggr i veckan och äter kring 3000-3500kcal per dag och dricker 4-5L vatten per dag.
Omkring 17% kroppsfett. Tänk soldat.
Jag är jävligt nojig inför detta, då anställningen förmodligen ryker om jag är positiv, vad är mina chanser att klara det?
Visste förövrigt inte om att jag skulle behöva drogtestas när jag rökte på.

Du kan vara helt lugn, du är negativ sen länge.
Citera
2022-01-31, 21:09
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIXSA
Tja, ska drogtestas inför en militär befattning innan 31 mars, där testet administreras av polismyndigheten. Jag väljer själv datum. Alltså det är samma test som alla poliser får göra innan de blir antagna till utbildningen.

Jag rökte 1gram grönt delat med en annan person på nyårsafton utspritt på 3 joints. Jag har aldrig rökt tidigare.
Jag väger 90-95kg och är 190cm lång. Tränar 6ggr i veckan och äter kring 3000-3500kcal per dag och dricker 4-5L vatten per dag.
Omkring 17% kroppsfett. Tänk soldat.
Jag är jävligt nojig inför detta, då anställningen förmodligen ryker om jag är positiv, vad är mina chanser att klara det?
Visste förövrigt inte om att jag skulle behöva drogtestas när jag rökte på.

Men för säkerhets skull skall du såklart berätta detta för din överordnad att du provat att röka på (tänk soldat). Tänk om du får ett återfall nästa nyår? Vips så sitter du där med kanylen På toaletten när ni ska springs 3 mila marschen
Citera
2022-02-01, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultraold
Du kan vara helt lugn! Jag rökte 6 dagar innan ett salivtest och klarade mig.

Grymt. Tack så mycket.
Citera
2022-02-01, 04:04
Medlem
Ladd. Vanligtvis 2-5g/månad.
3-4g på 4 dagar nyligen. Hur länge tror vi att detta ger utslag på salivprov?

Allt gott.
Citera
2022-02-01, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maharadjan
Ladd. Vanligtvis 2-5g/månad.
3-4g på 4 dagar nyligen. Hur länge tror vi att detta ger utslag på salivprov?

Allt gott.

Jag testades positiv efter 10 dagar då hade jag tagit hälften av mängden än va du har tagit. Det gjordes med salivtest som du lägger under tungan och väntar på att stickan ska bli blå sedan skickades iväg på analys till karolinska.
Citera
2022-02-01, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av opryda
Jag testades positiv efter 10 dagar då hade jag tagit hälften av mängden än va du har tagit. Det gjordes med salivtest som du lägger under tungan och väntar på att stickan ska bli blå sedan skickades iväg på analys till karolinska.

Räknar med iallafall två veckor då och hoppas på det bästa.

Någon annan som har input?
Citera
2022-02-01, 11:31
Medlem
Allright mina vänner, här intagit 16 mg sub utan tolerans fredag till söndag . Cirka något 0,5 gram tjack på de och ett antal flubromitozolam.. är tisdag idag å tog dem sista 6 mg suben i söndags ska pissa imorgon onsdag . Är jag fuckt eller ska ja dricka tills ja bara pissar vatten ? Värt att noteras att de är för jobb trodde aldrig i mitt liv ja skulle få denna chansen och kommer ta ett långt uppehåll från drugs om ja får börja jobba där Så håller tummar å tår detta går igenom nu
Citera
2022-02-01, 13:12
Citat:
Ursprungligen postat av x.kalle.x
Allright mina vänner, här intagit 16 mg sub utan tolerans fredag till söndag . Cirka något 0,5 gram tjack på de och ett antal flubromitozolam.. är tisdag idag å tog dem sista 6 mg suben i söndags ska pissa imorgon onsdag . Är jag fuckt eller ska ja dricka tills ja bara pissar vatten ? Värt att noteras att de är för jobb trodde aldrig i mitt liv ja skulle få denna chansen och kommer ta ett långt uppehåll från drugs om ja får börja jobba där Så håller tummar å tår detta går igenom nu

Jag har lyckats bli ren ifrån sub på 2 dagar och då drack jag litervis vatten ! Dricker du inte mycket kommer det antagligen synas . Det kan synas upp till 5dygn (av egen erfarenhet)
Citera
2022-02-01, 13:16
Hur länge syns droger på urin verifikation? (Där dom tar urin och skickar drt till labb )

Någon som har varit positiv på sticka och sen negativ på analys ? (På droger , ej korsreaktioner)

Sen nått helt annat . Många, ink jag själv har tidigare frågat kring Kratom . Kan meddela för dom som inte vet det att det har kommit stickor för Kratom .
Kan också säga att jag var positiv på Kratom efter 6 dagar på salivprov. Någon som vet hur länge det sitter i där?
Citera
2022-02-01, 13:23
Medlem
Spoeksuggas avatar
Hur länge kan en 0,3:a amfetamin synas i urin vid analys tror ni? Läst lite i tråden och har uppskattat det till en 7-8 dagar, men handlar inte det om högre doser? Om vi utgår från en person med genomsnittlig metabolism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in