2020-09-07, 23:30
Medlem
Hejsan.

Tabbat mig lite nu.. Vet att Alprazolam går ur relativt snabbt (högst 10 dagar?) men nu är saken den att jag har knaprat x35 st 2mg, alltså runt 70 mg senaste 3 dagarna (serbiska blåbär).

Ska lämna urinprov om just 10 dagar. Vad tror ni om mina chanser att bli ren här? Och hur kan jag snabba på processen att bli ren? Tacksam för alla svar!
Citera
2020-09-08, 19:28
Medlem
Jag har just gjort en volta på några månader och varit ute sedan maj. har gått på subutex sen dess och har börjat lämna urinprov, senaste var i fredags. Innan det urinprovet var jag ren 2 dagar innan jag tog sammanlagt 2mg under torsdagen. Jag tog sista linan vid 04.00 och lämnade UP kl 10.30 som visade sig vara rent. Är detta möjligt eller är det en "bugg"?
Citera
2020-09-08, 23:15
Medlem
Rökte typ en fjärdedels joint den 28e augusti. Innan dess hade jag ej rökt på tre veckor då rökte jag ungefär en halv joint innan dess inte rökt på tre månader. Innan de tre månaderna har jag rökt dagligen. Är jag ren i urinet tror ni?
Citera
2020-09-09, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkspinkspook
Hejsan.

Tabbat mig lite nu.. Vet att Alprazolam går ur relativt snabbt (högst 10 dagar?) men nu är saken den att jag har knaprat x35 st 2mg, alltså runt 70 mg senaste 3 dagarna (serbiska blåbär).

Ska lämna urinprov om just 10 dagar. Vad tror ni om mina chanser att bli ren här? Och hur kan jag snabba på processen att bli ren? Tacksam för alla svar!
Först av allt så är blåa 1mg, men oftast knappt det.

Sen så ja om 10 dagar är det nog väldigt lungt, skulle tro du är ren om 8 dagar på vanlig sticka.

Men för säkerhetsskull, pissa 2 gånger innan UP, hydrera lite extra
Citera
2020-09-09, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spexaren
Rökte typ en fjärdedels joint den 28e augusti. Innan dess hade jag ej rökt på tre veckor då rökte jag ungefär en halv joint innan dess inte rökt på tre månader. Innan de tre månaderna har jag rökt dagligen. Är jag ren i urinet tror ni?
Yes
Citera
2020-09-09, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidrilopeta
Jag har just gjort en volta på några månader och varit ute sedan maj. har gått på subutex sen dess och har börjat lämna urinprov, senaste var i fredags. Innan det urinprovet var jag ren 2 dagar innan jag tog sammanlagt 2mg under torsdagen. Jag tog sista linan vid 04.00 och lämnade UP kl 10.30 som visade sig vara rent. Är detta möjligt eller är det en "bugg"?
Vissa får väl kanske inte samma metaboliter.

Polare till mig rökte konstant och var alltid ren i piss 2 ggr i veckan i flera månader, hävdade att det var för att "jag runkade precis innan", vilket nog inte stämmer, tur skulle jag mer chansa på.

Alternativt dom har fått dåliga prover som inte ger utslag på en specifik sak.
Citera
2020-09-09, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadMan1
Har intagit stesolid i tre dagar, 10mg om dagen alltså 30mg totalt.
Nu är det inte någon hästdos men med tanke på att halveringstiden är så lång så undrar jag om man kan få ett hum om när jag troligtvis är negativ på up?

Kan jag göra nått själv för att snabba på nedbrytningen av benzon?
När tror ni jag är negativ?

1.72cm lång o vikt runt 62 kilo och väldigt hög ämnesomsättning, om det nu har någon betydelse.
1-3 veckor, lömsk substans för pissprov det där, var positiv i 4v på 10mg, var positiv i 5v när jag gick på 150mg+/dag doser i flera månader
Citera
2020-09-09, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoglad
ingen som vet?

om jag köper 5g tjack på fredag, och tar under helgen, o kanske nån dag med xanor, när kan jag pissa? nån måste väl veta? hur länge sitter det i piss respektive analys? pissar på adhd-ställe
Satsa på 5-7 dagar, man vet aldrig vad som finns i indiska xanor samt tjack, kan vara grejjer med längre halveringstid
Citera
2020-09-09, 07:20
Medlem
freeworldTVs avatar
Går det att köpa stickor eller liknande för självtest hemma för THC som är känsligare än 20 ng/ml?

Jag är äntligen ren på dessa (tog typ 22 dagar, dessförinnan dagligt rökande), men misstänker att jag kommer behöva pissa och att det då också lämnas på labbanalys. (Ej polisen/brottsutredning, så kan typ inte kräva blodprov, eller det skulle se illa ut iaf.)

Så skulle gärna vilja följa utvecklingen även under 20 ng/ml, om möjligt?

Nån som vet om och isf var man kan köpa känsligare stickor för THC än 20 ng/ml?
Citera
2020-09-09, 10:18
Medlem
Hej, tog en total mängd av 7 mg Xanor/ksalol i går, 5mg under 19:00, 2mg runt 22:00, sov som en stock och blackade inte out eller något.

Men jag undrar hur länge det sitter kvar i kroppen efteråt?

Hur länge sitter 1mg Xanor i kroppen, hur många timmar? (eller dagar)

Och i så fall, vad blir den totala mängdens antal tiden från jag började och tog den senare dosen (1mg x 7?)

Isåfall, sitter det i salivet längre, eller i urinet länge eller i blodet längre beroende på kroppsvätskornas utsöndring?
Citera
2020-09-10, 07:35
Medlem
Behöver tips på en benso eller z analog qo. Går att få tag på utrikes eller i rikes och som ej syns på up.. Där jag pissar så tas dessa. Substanser

BENso
Kokain
Amfettamin
ACL
Febtanyl
Morfin
Oxy
Zopiklon
Zolipidem
Metylfenediat.
Metamfetamin
Etg alkohol
Tramadol
Buprenorfin
Eddp

Sen finns lyrica apå e egen sticka

Sonata är det enda kryphålet jga kommer på. Etizolam vet jag inte hur det är med längre. Förr kund Emma ju äta. En 3 mg om dagen och ändå lämna rent numera vet jag inte hur det är.

Pma tips eller skriv här. I tråden
Citera
2020-09-11, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Behöver tips på en benso eller z analog qo. Går att få tag på utrikes eller i rikes och som ej syns på up.. Där jag pissar så tas dessa. Substanser

BENso
Kokain
Amfettamin
ACL
Febtanyl
Morfin
Oxy
Zopiklon
Zolipidem
Metylfenediat.
Metamfetamin
Etg alkohol
Tramadol
Buprenorfin
Eddp

Sen finns lyrica apå e egen sticka

Sonata är det enda kryphålet jga kommer på. Etizolam vet jag inte hur det är med längre. Förr kund Emma ju äta. En 3 mg om dagen och ändå lämna rent numera vet jag inte hur det är.

Pma tips eller skriv här. I tråden

Är inte ute efter att råmissbruka utan då jag får nej till att få tillbaka mina Imovane så behöver jag kunna sova helt ingen benso då det kan dra igång för mycket sonata tror jag inte bör synas och är en bra ersättare. Pagoclone sover jag också på men vet ej hur det är med up om det ger utslag på zopiclonetestet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in