Citat:
Ursprungligen postat av
Crajsyblet
tja, har själv fuskat ett pisse analys med thc och tram i pisset innan. Det enda du behöver är att dricka vatten som fan och citron, köp c-vitamin brus tabletter och även sånna koncentrerade citron grej. Sen är det bara att köra cardio som fan på gymmet. Se till att du pissar ungefär 3 gånger i timmen. Drack även en jävla massa kreatin som du kan köpa på någon kostillskott affär så dom inte ser att du försöker fuska pisse provet! Gjorde detta dagen innan provet och var helt negativ.
C-vitamin lär inte göra mycket. Ren C-vitamin (askorbin-syra) som inte är PH-reglerat som brustabletterna kan däremot vara bra att ha om man vill bli renare från amfetamin fortare då amfetamin är basiskt. Men då det smakar sur bäverröv så funkar det nästan lika bra med bara vanlig läsk (PH på coca-cola är runt 2.7-2.8)
En multivitamin-tablett kan väl gå an bara för att se till att man får i sig sina vitaminer och så etc.
Det man vill ha är b-vitamin, och för den anledningen att det färgar ens piss gult så att det inte helt genomskinligt och ser utspätt ut. Problemet här är att tar man för mycket B-vitamin så blir urinet istället grönt, och då fattar dom att något är fel. Även när det blir färgat någorlunda gult så blir pisset ungefär neon-gult, ser lite illa ut i toastolen men i en kopp så ser det lite mer naturligt ut.
Fruktpektin några timmar innan ska även vara något som kan hjälpa. All den mängden fiber ska binda fettvävnad med THC i kroppen så just halten i urinet blir lägre. Även acetylsalicylsyra några timmar innan är något jag läst ska hjälpa.
Hur effektiva dessa 2 metoder med fruktpektin och/eller acetylsalicylsyra är kan jag ej ge svar på men skadar väl inte att lägga till.
B-vitamin, kreatin och mängder vatten är det man måste satsa på. Även träning då som det står i det citerade inlägget hjälper det att gå ur fortare, men helst INTE innan 24 timmar innan själva provet då det kan släppa ut THC-lagrat från fettet till blodet.
Huruvida fake-kuk funkar kan jag ej svara på. För det första vet jag ej om fake-urin fortfarande verkar legit på analys, men det kan ju lämpligast ersättas med en väns rena urin i så fall. Sen hur processen för urintagningen ser ut. Jag har varit med om att få behöva dra ner kalsongerna en del och då hade synts.
Men sist och inte minst, det absolut allra bästa är att låta bli att knarka, desto längre tid sen senaste intag desto mindre har du i kroppen och detta ökar ju självklart ens chans.
Sorry för rörigt och utdraget inlägg, sitter här påtänd som ett svin.