2017-01-19, 10:52
Medlem
Cakewets avatar
Tjenare!
Jo det är så att jag klämt i mig sammanlagt runt 30st serbiska blåa xanor sedan fredags förra veckan, ca 5 st om dagen i snitt och nu idag torsdag, 2st, har snabb metabolism (är lång och smal, har knappt något kroppsfett), dricker mycket vatten och käkar mycket vitaminer och mineraler till vardags. Hur lång tid tar det innan jag blir ren på ev. drogtest? Hade uppskattat väldigt mycket om någon kunde ge ett ungefärligt svar. Tack på förhand!
Citera
2017-01-19, 17:59
Medlem
ParanormalParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Tjenare!
Jo det är så att jag klämt i mig sammanlagt runt 30st serbiska blåa xanor sedan fredags förra veckan, ca 5 st om dagen i snitt och nu idag torsdag, 2st, har snabb metabolism (är lång och smal, har knappt något kroppsfett), dricker mycket vatten och käkar mycket vitaminer och mineraler till vardags. Hur lång tid tar det innan jag blir ren på ev. drogtest? Hade uppskattat väldigt mycket om någon kunde ge ett ungefärligt svar. Tack på förhand!
1,5-2 veckor skulle jag gissa på.
Citera
2017-01-19, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Du kan va lugn

Av någon anledning lugnade det mig. Tack
Citera
2017-01-20, 11:21
Medlem
Phenomenals avatar
Hej! Jag har ett gäng frågor och önskar svar så snabbt som möjligt..
Jag använder en hel del droger och blandar lite huller och buller De blir väl mest --->

Benso (mest Alprazolam, Diazepam), amfetamin, Ecstasy, Tramadol, Opiater, Gräs, Lsd, olika fentanyler och lite olika RCs.

Så om jag inte tar något av de jätte många dagar i streck utan mer blandar och tar 1-2 någon dag, 1-2 av något annat nästa dag osv osv, hur länge syns de oftast ungefär då på pissprov? Och är det vanliga standardtest, vad letar dom då oftast efter??

Sen tips på hur man kan fuska på provet kanske? Hur funkar det om jag ber någon kompis pissa i en behållare åt mig, kan man spara de typ i kylen eller vart? Och hur länge kan de sparas innan de blir "oanvändbart"? o sen måste de kanske värmas upp i mikro eller så innan provet ska lämnas? Eller vad kan man göra för att chansen att provet ska bli negativt? typ äta/dricka något lite innan? Och såfall vad? och hur lång tid innan?

Hur som helst. Blir tacksam för ALLA svar o tips. Skriv pm eller svara här i tråden!
Trevlig helg på er alla!! )

MVH Pheno
Citera
2017-01-20, 11:43
Medlem
Har blivit skickad på hälsokontroll och är lite nojjig, dom tog både piss och blod..
Pisset var rent (inte mitt) Har rökt dagligen i 3år..

Är nämligen på en Rallarutbildning, har haft kompisar som
också har gjort dessa prover och rökt precis som jag och dom klara sig med fejkat kiss..

Men nu kommer vi till blodet och dom fyllde upp 3 rör med blod
Och jag undrar om dom kan se något på dom blodproverna?
Citera
2017-01-20, 14:46
Medlem
Hej!

Jag har en fråga angående cannabis urinprov som gjort mig lite fundersam. Jag hittade denna tabell nedan:

Cannabis i urinprov

Antal........................Om du väger.............Om du väger
röktillfällen.................under 80 Kg..............över 80 Kg

1 gång......................3-5 dagar.................5-8 dagar
2-4/månaden..............8-15 dagar...............11-18 dagar
2-4/veckan................20-30 dagar..............23-35 dagar
5-6/veckan................30-45 dagar..............33-48 dagar
Dagligen....................40-60 dagar..............49-63 dagar

Och även denna info när jag tittade på en provsticka på nätet:

1-4 dygn vid enstaka intag.
7-10 dygn vid sporadiskt intag.
4-8 veckor vid dagligt intag.

Min fråga är då, om jag som väger under 80kg skulle röka ungefär en gång i vecka, eller var 8-9e dag, hur skulle detektionstiden då bli i urinet? Om man tolkar det som ett enstaka intag borde jag ju hinna bli ren några dagar efter att jag rökt, och alltså hinna bli clean till nästa gång jag röker, eftersom det bara kan spåras i 1-4 dagar enligt provstickan med 50 ng/ml cut-off. Men det kan ju också tolkas som sporadiskt intag, eller som i tabellen högst upp 2-4 röktillfällen per månad, och det kan då spåras mycket längre. 8-15 dagar eller 710 enligt stickan, vilket skulle betyda att jag konstant skulle gå runt med THC i urinet om jag rökte så ofta som jag skrev. Tycker det är lite svårt att veta hur man ska tolka det.

Någon som vet hur man ska tänka? Hur länge måste man vänta mellan "enstaka tillfällen" för att bli helt ren innan nästa röktillfälle? Tack på förhand!
Citera
2017-01-20, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zythiiq
Har blivit skickad på hälsokontroll och är lite nojjig, dom tog både piss och blod..
Pisset var rent (inte mitt) Har rökt dagligen i 3år..

Är nämligen på en Rallarutbildning, har haft kompisar som
också har gjort dessa prover och rökt precis som jag och dom klara sig med fejkat kiss..

Men nu kommer vi till blodet och dom fyllde upp 3 rör med blod
Och jag undrar om dom kan se något på dom blodproverna?

De kollar inte efter narkotika under hälsokontroller, du är safe.
Citera
2017-01-20, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Testar här då.

Har beställt några tabbar 4f-eph.

Någon som vet om detta ger utslag på sticka? Stickan kollar dom vanligaste drogerna + spice.

Pissar en gång i veckan. Om jag tar samma dag efter provtagning, kan det hinna ur kroppen till nästa gång?

Mvh

Det syns inte på multi-10 stickorna jag pissar på iaf! Jag tog dagen innan sist..
Citera
2017-01-21, 13:22
Medlem
AndersEklunds avatar
Inte tagit Benso på mycket länge men svalde 3 st 10 mg Bensedin (diazepam) igår. Skulle ni tippa på att jag är ren på 10 dagar?
Citera
2017-01-22, 00:56
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Inte tagit Benso på mycket länge men svalde 3 st 10 mg Bensedin (diazepam) igår. Skulle ni tippa på att jag är ren på 10 dagar?

Jag hade inte blivit ren på 10 dagar. Kanske är annorlunda för dig!

MVH
Citera
2017-01-24, 03:39
Medlem
AndersEklunds avatar
En karta diazepam 10 mg, dvs 10 st. Är man ren på 14 dagar? 70kg, 175cm och väldigt bra metabolism.
Citera
2017-01-24, 22:23
Medlem
Eirs avatar
Nåja, gör ett nytt försök här. Det handlar om syntetiskt urin!

Jag ska göra en ADD-utredning och de kräver pissprov på psykiatrin och jag är proppad med olika ting.
Subutex är jag tyvärr beroende av, benso och brass har jag även i kroppen. Så jag kan absolut inte använda mitt piss!

Jag beställde syntetiskt urin för ett tag sedan, kanske 2-3 månader sedan, jag hade en multisticka för att testa och allt visade negativt. Men jag har varit så nervös så jag har skjutit upp pissprov två gånger nu, jag kan ju inte göra det fler gånger för då misstänker dom säkert något..

Jo, det jag undrar är att jag har haft det syntetiska urinen i det vanliga kylskåpet, inte i frysen som jag tror att det ska förvaras (?) Tror ni att urinen är okej? Ska göra pissprov nu på fredag. Är så nervös så jag dör..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in