Citat:
Tjaba, har UP samt blod i slutet av veckan, har brukat lite cannabis på senaste och sista intaget var nu i helgen den tjugonde sep.
Så ska nu för första gången fuska då det inte finns någon chans att min kropp har gjort av sig med alla rester.
Jag tänkte fylla ett sånt där rör med treo brustabletter med polarens rena piss och sätta fast folie på toppen som jag bara kan spräcka upp när jag väl lämnar, jag har även inhandlat värmekuddar som jag tänkte sätta fast på röret den morgonen jag ska lämna mina prover.
Jag har dock ingen termometer förutom min muntermometer som man kollar feber med, den borde väl fungera? .
Någon som har erfarenhet ang detta?
Typ hur ni fick erat ”fake” urin vara i rätt temperatur? Om det blir nog mycket urin i ett sånt rör eller om jag måste skaffa något större?
Kommer nog behöva ha urinet i kylskåpet över natten samt jag har alltid lämnat obevakat förut. Jätte nervös men även lite taggad på att testa detta för första gången.
OBS Detta skickas på analys.
Tack på förhand//gulakepan
Så ska nu för första gången fuska då det inte finns någon chans att min kropp har gjort av sig med alla rester.
Jag tänkte fylla ett sånt där rör med treo brustabletter med polarens rena piss och sätta fast folie på toppen som jag bara kan spräcka upp när jag väl lämnar, jag har även inhandlat värmekuddar som jag tänkte sätta fast på röret den morgonen jag ska lämna mina prover.
Jag har dock ingen termometer förutom min muntermometer som man kollar feber med, den borde väl fungera? .
Någon som har erfarenhet ang detta?
Typ hur ni fick erat ”fake” urin vara i rätt temperatur? Om det blir nog mycket urin i ett sånt rör eller om jag måste skaffa något större?
Kommer nog behöva ha urinet i kylskåpet över natten samt jag har alltid lämnat obevakat förut. Jätte nervös men även lite taggad på att testa detta för första gången.
OBS Detta skickas på analys.
Tack på förhand//gulakepan
UPDATE!!! Jag har lämnat min polares urin, körde min plan men när jag väl stod utanför lokalen där dem jag tar prover insåg jag att urinet var för kallt, under 30 grader var det.. Kände på mina handvärmare och dem var inte varma, så måste varit fel på dem, löste det med att spola hett vatten på mitt rör som jag hade urinet i!
Får svar till veckan men borde vara grönt när dem godkände min polares urin och skickade det vidare på analys.
Trevlig helg på er! //gulakepan