2025-09-26, 11:08
Medlem
gulkeps666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulkeps666
Tjaba, har UP samt blod i slutet av veckan, har brukat lite cannabis på senaste och sista intaget var nu i helgen den tjugonde sep.
Så ska nu för första gången fuska då det inte finns någon chans att min kropp har gjort av sig med alla rester.

Jag tänkte fylla ett sånt där rör med treo brustabletter med polarens rena piss och sätta fast folie på toppen som jag bara kan spräcka upp när jag väl lämnar, jag har även inhandlat värmekuddar som jag tänkte sätta fast på röret den morgonen jag ska lämna mina prover.

Jag har dock ingen termometer förutom min muntermometer som man kollar feber med, den borde väl fungera? .

Någon som har erfarenhet ang detta?
Typ hur ni fick erat ”fake” urin vara i rätt temperatur? Om det blir nog mycket urin i ett sånt rör eller om jag måste skaffa något större?

Kommer nog behöva ha urinet i kylskåpet över natten samt jag har alltid lämnat obevakat förut. Jätte nervös men även lite taggad på att testa detta för första gången.

OBS Detta skickas på analys.

Tack på förhand//gulakepan

UPDATE!!! Jag har lämnat min polares urin, körde min plan men när jag väl stod utanför lokalen där dem jag tar prover insåg jag att urinet var för kallt, under 30 grader var det.. Kände på mina handvärmare och dem var inte varma, så måste varit fel på dem, löste det med att spola hett vatten på mitt rör som jag hade urinet i!
Får svar till veckan men borde vara grönt när dem godkände min polares urin och skickade det vidare på analys.

Trevlig helg på er! //gulakepan
Citera
2025-09-26, 11:27
Medlem
Hej! Har varit drogfri i en månad men var ute i onsdags och tog 1,5g kokain fram till torsdag kväll. Även 5 bloss hasch.
Väger 55kg

Ska ta urinprov på onsdag men funderar på om jag ska boka om tiden till måndagen veckan därpå. Tänkte också köpa Ammoniumklorid och dricka massa vatten till dess.

När tror ni att det inte går att se i urinet längre?
Citera
2025-09-26, 13:14
Medlem
gulkeps666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissavem1337
Hej! Har varit drogfri i en månad men var ute i onsdags och tog 1,5g kokain fram till torsdag kväll. Även 5 bloss hasch.
Väger 55kg

Ska ta urinprov på onsdag men funderar på om jag ska boka om tiden till måndagen veckan därpå. Tänkte också köpa Ammoniumklorid och dricka massa vatten till dess.

Tror du klarar dig, kokainet sitter inte så länge i urin, samt 5 bloss borde vara ute på 2-4 dagar, om du känner dig osäker och du har möjlighet att flytta fram är ju det alltid det bättre alternativet! mvh!

Edit: Rökte du innan du var drogfri? Hur mycket isf?
Jag själv drog 2g ladd och rökte två spliffar med en polare, lämnade up efter 14 dagar och va ren. Är 177cm och vägde kanske 78kg då också. Dock var jag ren ifrån THC innan röktillfället.
Senast redigerad av gulkeps666 2025-09-26 kl. 13:20.
Citera
2025-09-26, 14:32
Medlem
Tack för snabbt svar! Flyttade fram tiden tills på fredag i stället så hoppas det räcker. Har fått positiva tester efter två veckor tidigare, men det var när jag missbrukade kontinuerligt och dragit i mig större mängder än så.
Har inte rökt hasch innan heller och tänker att det borde vara lugnt. Men ser till att dricka mycket vätska nu och framförallt hålla mig borta från alkoholen framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av gulkeps666
Tror du klarar dig, kokainet sitter inte så länge i urin, samt 5 bloss borde vara ute på 2-4 dagar, om du känner dig osäker och du har möjlighet att flytta fram är ju det alltid det bättre alternativet! mvh!

Edit: Rökte du innan du var drogfri? Hur mycket isf?
Jag själv drog 2g ladd och rökte två spliffar med en polare, lämnade up efter 14 dagar och va ren. Är 177cm och vägde kanske 78kg då också. Dock var jag ren ifrån THC innan röktillfället.
Citera
2025-09-26, 16:30
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Tack för snabbt svar! Flyttade fram tiden tills på fredag i stället så hoppas det räcker. Har fått positiva tester efter två veckor tidigare, men det var när jag missbrukade kontinuerligt och dragit i mig större mängder än så.
Har inte rökt hasch innan heller och tänker att det borde vara lugnt. Men ser till att dricka mycket vätska nu och framförallt hålla mig borta från alkoholen framöver.
Väldigt bra tänkt. Har du svårt för att låta bli droger när du dricker så är det betydligt bättre att inte dricka alls.

Lycka till!
Citera
2025-09-27, 13:22
Medlem
Hur många dagar kan man se intag av oxikondon 30mg på salivprov som skickas på analys samt UP? Tacksam för svar!!!
Citera
2025-09-27, 15:47
Medlem
gulkeps666s avatar
Citat:
Det där fixar du! Lycka till!

//gulakepan
Citera
2025-09-28, 15:18
Medlem
Citat:
Väger 55kg

Var i samma sits som dig, från google:
"Normalt kan bensoylekgonin påvisas i urin upp till cirka 4 dagar efter användning, men vid samtidig alkoholkonsumtion kan denna tid förlängas." Sedan efter att ha läst runt i tråden så verkar det vara väldigt individuellt.
Citera
2025-09-28, 19:28
(FB) Urinprov amfetamin (Min metod med ammonium klorid & peroxidas)

Citerar tråden. Finns en anledning varför salmiak inte finns på anstalter! All lycka till dig kaktusmongo, hoppas få höra av dig här i tråden!
Citera
2025-09-29, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thewolfiscurios
Akut!! Någon här som testat positivt på klonazepam efter intag av ksalol? Läst den kan korsreagera med lamotrigin och visa klonazepam, men nojig som fan endå på resultatet.

Ksalol kan såklart innehålla vad sjutton som helst, inga apotekskontrollerade tabletter direkt.
Citera
2025-09-29, 16:44
Medlem
Hej alla! Tack för tidigare svar och pepp, ser framemot att vara fortsatt nykter nu!

Provade ammoniumklorid men spydde haha. Tror ni det räcker om jag bara dricker runt 3l vatten varje dag tills på fredag? Då har det gått 7dagar.

Väntar på att få hem eget test men vet inte om det hinner komma.

Citat:
Väger 55kg

Citera
2025-10-03, 09:12
Medlem
Testade igår själv hemma. Fick upp ett väldigt svagt streck så hoppas det är borta idag. Sen hade de jag använde en cutoff på 100ng/ml och jag tror vården har mindre känsliga test.

Håller tummarna iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in