• 1
  • 2
2016-04-23, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Va kul att jag kom in på den här tråden i ren nyfikenhet. Fast jag inte som du tänder på handskar gav du mej ändå en kick att titta på ett par i skinn. Det fanns i vitt. Var härliga att ha på sej och väldigt snygga. Köpte ett par. Så nu tänder du på mej eller åtminstone på mina vita handskar.Skall ha på mej dom vid valborgsmäss. De du

Vad är det med vitt som du gillar så mycket? Det kanske är en fetish för sig, en färg fetish. :P
Eller är det bara handskar och skor som ska vara vita?
Citera
2016-04-24, 00:06
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Vad är det med vitt som du gillar så mycket? Det kanske är en fetish för sig, en färg fetish. :P
Eller är det bara handskar och skor som ska vara vita?

Vitt är renhetens färg. Själv upplever jag den som sexig. Har ofta vita pumps och vit handväska alt axelväska. Och när jag ikväll
Innan jag skrev svaret på din fråga tog på mej mina nya handskar för att testa så blev jag lite tänd. Vem vet, nu är jag kanske inte bara tänd på vita pumps utan också vita handskar.
Citera
2016-04-24, 03:55
Medlem
Detta för tankarna till en fin gammal visa.
https://www.youtube.com/watch?v=ci-DfTFHlI4

("Runka mej med vita handskar på" med Johnny Bode)
Citera
2016-04-24, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Vitt är renhetens färg. Själv upplever jag den som sexig. Har ofta vita pumps och vit handväska alt axelväska. Och när jag ikväll
Innan jag skrev svaret på din fråga tog på mej mina nya handskar för att testa så blev jag lite tänd. Vem vet, nu är jag kanske inte bara tänd på vita pumps utan också vita handskar.

Det är förmodligen tight läder eller skinn mot din kropp som du tänder på, och även om jag är mer en sko människa som går igång hårt på kvinnor i sexiga skor så är det i princip minst lika sexigt med kvinnor som har på sig tunna och feminina skinnhandskar.
Jag föredrar dock svarta handskar och det är dom som är vanligast, typ 9 av 10 kvinnor som man ser som har handskar på sig har svarta handskar.
Senast redigerad av torteras78 2016-04-24 kl. 07:20.
Citera
2016-04-24, 13:58
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Det är förmodligen tight läder eller skinn mot din kropp som du tänder på, och även om jag är mer en sko människa som går igång hårt på kvinnor i sexiga skor så är det i princip minst lika sexigt med kvinnor som har på sig tunna och feminina skinnhandskar.
Jag föredrar dock svarta handskar och det är dom som är vanligast, typ 9 av 10 kvinnor som man ser som har handskar på sig har svarta handskar.

Okey ! Tack! Det var en bra förklaring.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in