Ja, det känns ju inte bra att han sprungit omkring som en tickande bomb i Allsvenskan.
Det är ju detta som är obehagligt. Visst, vissa hjärtfel är väldigt ovanliga och jävligt svåra att upptäcka men Kamaras fel kunde ju bevisligen upptäckas i ett "CL-test".
Om inte annat så borde dom införa dessa testerna nu.
Enligt AIK:s chefsläkare så är det ingen skillnad på testerna och det var inte heller ett medfött fel.
I såna fall bör det vara ett fel som uppstått relativt nyligen för jag kan inte tänka mig att Norrköping inte gör några tester alls.
Enligt AIK:s chefsläkare så är det ingen skillnad på testerna och det var inte heller ett medfött fel.
I såna fall bör det vara ett fel som uppstått relativt nyligen för jag kan inte tänka mig att Norrköping inte gör några tester alls.
Dessutom lär väl Kamara ha genomgått läkarkontroller hos oss i DIF när han var på lån. Säger inte att våra kontroller är bättre än andra klubbars men har man spelat för x antal professionella föreningar och genomgått läkartester så borde medfödda problem komma fram förr eller senare.
Östersund utslagen i Svenska Cupen efter förluster mot både Jönköping södra och peking. var det ej östersund som skulle dominera i allsvenskan?? I så fall måste de bli bättre än så här
Jonny Jergande (f.ö "Jagande" enligt rättstavningsfunktionen) tar över ordförandeklubban efter Segui. Man väljs dock för ett år i taget, är inte det lite kort? Hur är det i andra klubbar?
Det är snarare det allra vanligaste. Att ordförande väljs på ett år och styrelseledamöter på två år.