2016-08-10, 22:06
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Lewicki skulle haft 2 röda 2015.

Ursäkta men jag bad dig beskriva hur konspirationen är uppbyggd.
Citera
2016-08-10, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ursäkta men jag bad dig beskriva hur konspirationen är uppbyggd.
Tycker det är en konstg slump
Citera
2016-08-10, 23:28
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Lewicki skulle haft 2 röda 2015.

Jag tror det var 1992 eller kanske 1993 då skulle Gary Sundgren haft minst ett rött kort och 3 gula.
Nu är det gammalt så jag slutar diskussionen med detta inlägg.
Citera
2016-08-11, 01:23
Medlem
Kenny Pavey är svår att inte gilla, ser ut som att han blivit körd genom mangeln med sitt boxarnylle(hur många gånger har näsan gått av?) och är regelbundet fullständigt jävla omdömeslös och skogstokig.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-08-11 kl. 01:26.
Citera
2016-08-11, 02:34
Medlem
Vad är det för efterblivet hittepå med haltande tabell? Avgå SvFF!
Citera
2016-08-11, 09:46
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Finns bra anledning varför AIK haft svårt med MFF i 4 år nu.

Det var ju iofs 1996 AIK slog just MFF away senast. 20 år sedan således. Så att bara hävda att det är 4 år blir LITE missvisande.
Det där med bogeyteam är underligt dock, när vi var som bäst på 90-talet slog vi aldrig HBK borta t.ex.

Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Vad är det för efterblivet hittepå med haltande tabell? Avgå SvFF!

Det handlar som redan skrivits om att båda lagen kunde haft CL/EL-kval framför sig och man ville optimera vilan inför dessa matcher. Dock tycker jag det är idioti att börja med haltande tabell igen, det var ett ofog för ett gäng år sedan och inget man vill ha tillbaka ens för någon vecka.
Dessutom kan man ju ifrågasätta om det är smart att lägga den matchen igår och därmed få massa fler matcher inför första europamatchen i veckan som kommer istället för en mellan de matcherna. Nu spelar det ingen roll då båda åkt ur men tanken var dum redan från början.

Jag ser dock att vi ställer upp med ett rent b/junislag mot bajen away 21e när vi är mellan Qarabagmatcherna (såvida vi inte vunnit/torskat med 5-0 i första matchen...).

Morgondagens match mot FFF skall ju bara vinnas även om vi roterar och just därför slutar det väl 0-0...
Citera
2016-08-11, 10:50
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse

...

Jag ser dock att vi ställer upp med ett rent b/junislag mot bajen away 21e när vi är mellan Qarabagmatcherna (såvida vi inte vunnit/torskat med 5-0 i första matchen...).

Morgondagens match mot FFF skall ju bara vinnas även om vi roterar och just därför slutar det väl 0-0...

Hahaha, med den form laget visat i de senaste matcherna så tar jag ett 0-0 direkt även om det är mot jumbon och en match som, som sagt, ska vinnas alla dar i veckan även med ett B-lag. Tyvärr med tanke på hur försvarsspelet såg ut senast lär det väl sluta med att FFF kontrar in en två-tre mål efter bjudningar från backar och målvakt...
Citera
2016-08-11, 11:43
Medlem
simonvps avatar
Bara att gratulera dif för att man lyckats signa allsvenskans bästa spelare. Allt annat än topp 6 för deras del vore väldigt överraskande just nu.
Citera
2016-08-11, 11:56
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Bara att gratulera dif för att man lyckats signa allsvenskans bästa spelare. Allt annat än topp 6 för deras del vore väldigt överraskande just nu.
Om man fortsätter spela som man gjorde mot Göteborg kan man klättra rejält i tabellen. Jävligt kul att Isak vände hemåt
Citera
2016-08-11, 12:12
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Välkommen hem Isak! Nu vågar man drömma om derbyvinster igen...
Citera
2016-08-11, 12:45
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Isaksson brukar ju prestera dåligt i klubblagen, jag ser framför mig en underpresterande Isak med höglön samtidigt som Dif går kräftgång. Gissar att AIK och Hammarby hoppas på något liknande.

Jag gillar dock Isak och kul att han kom hem, hoppas Wermblom, Granen, Wendt m.fl. gör samma sak snart.
Citera
2016-08-11, 13:47
Medlem
Forever Winters avatar
Kul att Isak kommer hem till Sverige igen. Oväntat må jag säga. Trodde ingen klubb kunde matcha hans löneanspråk.
Men... är det verkligen målvaktspositionen som har spökat i dif? Att ha Allsvenskans bästa målvakt är ju aldrig fel, men det här löser ingenting om inte resten av laget rycker upp sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in